De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar heb het liever niet door als het van een vent komt..
quote:
Nee maar ik vind dit altijd zo jammer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus nu is die opeens geen goede gozer meer
Wat ben jij dan een klapjosti
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Dalando het volgende:
En dan pak je een pak nesquick, en dan ga je gewoon het poeder eten.
Haha nice man dan hoef ik dat niet meer te doen. Het is een elektrische?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zal mijn kacheltje wel even aandraaien en vol laten stromen met warm vocht![]()
Zo hard dat de koekjes en koffie in de rondte vliegen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Zit nu bij mijn ouders en het is party hardy hiero
Sterren 24 staat dus aan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Zit nu bij mijn ouders en het is party hardy hiero
Hoezo? Noem één goede rede.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik vind dit altijd zo jammer.
Ik was 13:30 klaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ben net klaar met werken, zou eigenlijk van nu tot vanavond 23:00 moeten werken maar die dienst had ik met een collega geruild, dus eerder weekend
Nog erger, theequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo hard dat de koekjes en koffie in de rondte vliegen?
IS FUCKING LEKKER MANquote:
Nee, je moet hem zelf even aanslingeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nice man dan hoef ik dat niet meer te doen. Het is een elektrische?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |