Jawel, misschien was je een beetje aangeschoten en wat aan het overdrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegd
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
In rel/haattopics in NWS kom ik steevast Koos tegen en in de ergste R&P-topics is GS immer aanwezig. POL-users zijn een toonbeeld van fok!integratie
En hoe vaak Koos wel niet heeft gezegt:"Ik kom niet meer in NWS", "Dit was de laatste keer", "NWS kan me wat, altijd gedonder..."quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
In rel/haattopics in NWS kom ik steevast Koos tegen en in de ergste R&P-topics is GS immer aanwezig. POL-users zijn een toonbeeld van fok!integratie
The Descent, maar dan wel de directors cut of een '31 Frankenstein, the originele cut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
I accept the challenge.
Noem eens een voorbeeld.
*edit* en dan niet uren zoeken naar de meest onmogelijke film...![]()
quote:
Je hoeft niet gelijk bij ieder nieuw persoon te roepen: Kloon.quote:
Jaja, de mens moet wat doen voor zijn omgevingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
Fruit!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
Ha, mijn lievelings-16 jarige is er weer
[ afbeelding ]
Welke cut precies? Theatrical cut of Original unrated cut? Enfin, beide staan op isohunt-punt-com.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
The Descent, maar dan wel de directors cut of een '31 Frankenstein, the originele cut.
Ja, je zal van alles vinden, maar er zijn cuts, verschillende versies van de film. Dat zijn heel simpele toegankelijke films. Have at that first.
Nike = gemaakt door slavenarbeid. Just do it.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
Ha, mijn lievelings-16 jarige is er weer
[ afbeelding ]
Directorsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke cut precies? Theatrical cut of Original unrated cut? Enfin, beide staan op isohunt-punt-com.
Nog nooit gefapt op Voe.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:57 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet gelijk bij ieder nieuw persoon te roepen: Kloon.
Ik heb wel al eens een account in 2008 gehad, maar die gebruik ik nu niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komen
Alle users zijn kloon van ongeveer 10 mensen.
Je kan het vergelijken met de ideeënwereld van Plato.
Jij bent toch ook iemands relkloon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komen
Alle users zijn kloon van ongeveer 10 mensen.
Je kan het vergelijken met de ideeënwereld van Plato.
Niet echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook iemands relkloon.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |