Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.
Dat wel, maar op dit tijdstip is het niet zonder risico.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.
Tokkies not included ofcourse.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds? Nog steeds niet geband? Je bent wel een volhoudertje, hè?
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds?/[quote]
Ja.
[quote]Nog steeds niet geband?
Ja.quote:Je bent wel een volhoudertje, hè?
Monidique wil je dat gezeur hier voor je houden aub?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds? Nog steeds niet geband? Je bent wel een volhoudertje, hè?
Goed, ik zal het alleen in NWS doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Monidique wil je dat gezeur hier voor je houden aub?
Er is weinig wat er goedkoper is idd. DE aanbieding wel en randcrap zoals een cdretje ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.
Tokkies not included ofcourse.
De films die ik leuk vind zijn daar niet te koop, die koop ik op markten voornamelij in London.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef Tem het volgende:
B_A gaat 200 films kopen bij de Media Markt, heeft ie weer een weekje wat te doen.
True. De aanbiedingen doen ze ook flink zeer. Daar is de winst veelal 0 tot 8% winst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is weinig wat er goedkoper is idd. DE aanbieding wel en randcrap zoals een cdretje ofzo.
Van die films vanuit netwerken bestaande uit oude dikke mannen? Waar de politie ook altijd naar op zoek is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De films die ik leuk vind zijn daar niet te koop, die koop ik op markten voornamelij in London.
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Van die films vanuit netwerken bestaande uit oude dikke mannen? Waar de politie ook altijd naar op zoek is?
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.
Van die semi-legale films.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.quote:
Internet is mijn videotheek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.
Nee, dat bedoelde Tem niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.
Wat ik kijk is meestal niet op internet te verkrijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Internet is mijn videotheek.
Een mediaspeler mijn videokast.
Ok. ik wil het snappen, maar helaas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde Tem niet.
Nevermind.
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:44 schreef Tem het volgende:
Hoe doe je dat B_A, 200 films per week kijken en werken en op Fok rondhangen?
I accept the challenge.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat ik kijk is meestal niet op internet te verkrijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |