Ik vraag tegenwoordig inderdaad alleen hun naam. Dat is genoeg. Om nummertjes vragen is old school.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
U vraagt vrouwen om hun Facebook-profiel in plaats van hun telefoonnummer?
Binnenkort is het retro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vraag tegenwoordig inderdaad alleen hun naam. Dat is genoeg. Om nummertjes vragen is old school.
Hockeydinnetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan krijgt ie op z'n flikker van z'n hockeydinnetje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teleurgesteld__.html
Bruce is een baas.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teleurgesteld__.html
Bruce is een baas.
De enige echte Bruce.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: fuck beaten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:14 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, die interviews met acteurs meestal:
HP had ook een interview met Spacey laatst, die zat ook lekker te trollen.
Beursgenoten!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:16 schreef Reya het volgende:
Eriksd lijkt me het persoon dat over twintig jaar vaste commentator is bij Business Class.
quote:
Als je zzp'er wordt en nog niks hebt betaald maakt het geen drol uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou zo dom dat ik mij echt niet druk kan maken om mijn pensioen?
Heee.. ben je vrouw geworden de laatste tijd ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:23 schreef Monidique het volgende:
God, wat is dit toch een heerlijk en triest forum. Met heerlijke users als Monidique en trieste users als Monidique.
Dat doe je onbewust wel, met je hoge opleiding.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Je druk maken is voor mensen die zichzelf niet kunnen redden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Ja, macho was killing me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heee.. ben je vrouw geworden de laatste tijd ?
Je had genoeg van dat macho-zijn ?
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
En die mensen ga ik zo aanschouwen in de Media Markt ....
En dat offer breng ik niet eens voor mijzelf, maar voor mij baas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |