Daar is niets mis mee, maar het ontaardt zo snel in van dat enigszins zure verongelijkte. "Waarom begrijpt niemand mij!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:54 schreef Tem het volgende:
VInd ik wel meevallen. Ze zijn vaak te serieus.
Rechtsen hebben meer humor wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar het ontaardt zo snel in van dat enigszins zure verongelijkte. "Waarom begrijpt niemand mij!"
quote:Op maandag 11 augustus 2003 08:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oh ja, even een aanvulling. Domme posts, one-liners en andere zaken die niet onder het kopje wvtptk vallen, daar gaat het vlakgom overheen...
Ik kwam van jou ook wel een serie aan varianten tegen in je verschijningsvormquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:09 schreef Nautilus. het volgende:
Hij is dus het stereotiepe linkse pestkop.
Zo nu en dan verplaats ik mijn scheiding van de linker- naar de rechterkant, en inderdaad voel ik me dan als herboren, maar je zal wel op mijn politieke opvattingen doelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam van jou ook wel een serie aan varianten tegen in je verschijningsvorm
Een spellingnazi kan andere soorten nazi's natuurlijk niet tolereren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
L_V is het type user dat het van de aandacht op Fok! moet hebben. Lekker gniffelen over andermans spelfouten in TTK en met smakelijke minachting neerkijken op het 'NSB-plebs'.
Hij kan zelf voor geen meter schrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
L_V is het type user dat het van de aandacht op Fok! moet hebben. Lekker gniffelen over andermans spelfouten in TTK en met smakelijke minachting neerkijken op het 'NSB-plebs'.
Jouw schrijfstijl bevalt me wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hij kan zelf voor geen meter schrijven.
Waarschijnlijk geen reet in zijn normale leven te vertellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
Meer op je 'entiteiten'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo nu en dan verplaats ik mijn scheiding van de linker- naar de rechterkant, en inderdaad voel ik me dan als herboren, maar je zal wel op mijn politieke opvattingen doelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |