Vast en zeker, wij zaten namelijk met grote glazen weizen op het terras. Dat is zondigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat zij dat ook dachten toen ze je kant opkeken du_ke.
Al ontleen je rechtsnormen aan volledig rationele logica, het blijft iets vreemds.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:19 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik blijf van mening dat het belachelijk is om (rechts)normen te ontlenen aan dat wat een stel primitieve nomaden ooit opgeschreven hebben.
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
Ik word steeds chagrijniger naar mijn vrouw en kinderen. Iemand tips?
Dit. En Fok! even afsluiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?
Aan het werk gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?
Helaas, zit heel de dag met een coolpack om en doe af en toe wat knie oefeningen. Flexibel bewegen is nog ver weg.quote:
http://advocatenechtscheiding.nl/Noord-Brabant/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
Tja dan zal dat de oorzaak wel zijn: ongedurigheid. Maar je kunt vast wel even bij een open raam gaan zitten? Het is lekker fris buiten en dan waai je even goed door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:26 schreef betyar het volgende:
Helaas, zit heel de dag met een coolpack om en doe af en toe wat knie oefeningen. Flexibel bewegen is nog ver weg.
Ben ik het nog nooit mee eens geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:24 schreef Nautilus. het volgende:
Nou ja, volgens mij moeten rechtsnormen uiteindelijk de vrijheid beschermen, want dat is toch het hoogste goed. Knoop dat maar eens in je oortjes als je 't weer eens eens bent met crime fighters van PVV of VVD die alleen vanuit de wraakgedachte redeneren.
Je bent liberaal dus rechts dus altijd eens met de PVV. Welkom op fokquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik het nog nooit mee eens geweest.
Dat zijn jouw woorden. Ik erger me aan dat zogenaamd rechtse, dat gebral met rechte opvattingen alsof het autosleuteltjes zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je bent liberaal dus rechts dus altijd eens met de PVV. Welkom op fok
Het is de gemiddelde gedachtengang op fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik erger me aan dat zogenaamd rechtse, dat gebral met rechte opvattingen alsof het autosleuteltjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |