uhuh, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Als je toch opnieuw begint ga dan op Auchindoun, pvp realm en er spelen FOK!ers
Dat idee heb ik juist helemaal niet. Ik speel samen met Faithy en daarmee doen we alleen de quests. We wandelen zo langzaam door de Eastern Kingdoms en ik eindig na een zone misschien net een level boven het advised level gebied. Maar ik kom er dan eigenlijk ook al 1 boven het "minimum" in. Dus dat klopt wel. Als je dan gewoon de route volgt die de quests voor je uit leggen, loopt dat prima. Maar dan moet je inderdaad geen dungeons doen en ook geen finshing en cooking daylies.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het nu soms zelfs te snel gaan als je rustig wilt questen. Voor je het weet ben je te hoog level voor een questarea, maar heb je alle quests er nog lang niet gedaan. En dat zonder dungeons tussendoor te doen, want dat maakt het allemaal nog sneller natuurlijk.
ik ook niet, moet werken en zulks, vanavond pas weerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Me gametime is op, dus kan nu ff niet online komen :x
Wisper vanavond even. Opatovenaar, dan kun je zo bij ons guild.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:24 schreef Kroelo het volgende:
[..]
uhuh, heb ik ook gedaan! Ik weet niet of er een FOK guild of iets dergelijks is? Mijn char naam is in ieder geval ook Kroelo
thanks! zal ik doen, leuke naam trouwens Opatovernaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wisper vanavond even. Opatovenaar, dan kun je zo bij ons guild.
Hey, welkom op Aerie Peakquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:35 schreef kovenant het volgende:
van de week op aerie peak nieuwe paladin aangemaakt,
was gister avond gestopt op lvl 39 , in 2 daagjes 27 lvls erbij , gaat snel zo!
kwam er ook achter dat je gewoon cross realm party's kon aanmaken en dan gewoon lekker de instance in kan lopen of zelfs gesummoned kan worden door warlock .
dat is echt imba
tot mijn nieuwe pala 85 is kan ik gewoon op mn andere pala instance runns doen met ander clubje.
Thanks, ik ben er alleen vanavond pas weer, denk rond een uurtje of half 8. Zit nu nog op m'n werkquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey Kroelo, ik kom zo wel ff on op Auchindoun, dan invite ik je
alliance natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hey, welkom op Aerie PeakBen je Alliance of Horde?
Nicequote:
Ik kon Tita tovenaar niet meer kiezen. Naam was al bezetquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:17 schreef Kroelo het volgende:
[..]
thanks! zal ik doen, leuke naam trouwens Opatovernaar
Lekker geslapen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey Kroelo, ik kom zo wel ff on op Auchindoun, dan invite ik je
Heb ik ook wel hoor, ik speel pas weer sinds een maand maar heb eigenlijk het spel altijd na een maand weer gezien. Nu vind ik het wel leuk op Auch met de FOK!ers dus daar speel ik nu wel dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mijn gametijd verloopt vandaag, maar ik weet niet zeker of ik wel door wil spelen. Heb de afgelopen weken alleen maar geleveled met Twy, en niks op m'n main. En nu we weer klaar zijn, heb ik weer geen reet te doen. Heb nooit zin meer in pvp, of pve, of wat dan ook. Ik log in, realiseer dat ik niks te doen heb, en log weer uit.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mijn gametijd verloopt vandaag, maar ik weet niet zeker of ik wel door wil spelen. Heb de afgelopen weken alleen maar geleveled met Twy, en niks op m'n main. En nu we weer klaar zijn, heb ik weer geen reet te doen. Heb nooit zin meer in pvp, of pve, of wat dan ook. Ik log in, realiseer dat ik niks te doen heb, en log weer uit.
quote:Op maandag 19 september 2011 00:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als ik blijf spelen mag je wel een maand speeltijd voor me kopen
En als je dat doet, krijg je zelf ook een maandquote:
Nauwelijksquote:
Even een ticket aanmaken en vragen of een GM je terugzet naar level 20quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik baal dat ik al level 63 zijn en jullie pas ergens in de 20/30
Lijkt me leuk om samen te questen
Gewoon nog eentje maken en binnen 2 dagen ben je level 20quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Even een ticket aanmaken en vragen of een GM je terugzet naar level 20
Ik speel nog maar enkele maanden, voor mij is praktisch alles nog steeds nieuwquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:09 schreef TwyLight het volgende:
Het kutte aan WoW is dat het eigenlijk best saai is, maar ook weer heel leuk. Als ik nu aan het levelen ben denk ik ook wat een kut spel, maar aan de adere kant wil ik wel zsm level 85 wordener is altijd wel iets wat je nog wil
Tis wel verslavend...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik probeer de trial eens uit, ik wil wel eens zien wat er allemaal veranderd is met Cataclysm!
Oh, ik ga het niet meer echt spelen hoor, ik wil enkel kijken wat er in de start gebieden veranderd is.quote:
Dat vind ik ook. Enig nadeel is dat ik voior vrijwel alles nu anderen nodig heb, niet vreemd in een mmo natuurlijk, maar dan moeten ze er wel zijn/capabel zijn. Daar houdt het vaak op bij mijn server. Blugh. Wil bijvoorbeeld ook nog welles wat rated bgs doen maarja trade chat bij ons is niet zo springlevend meer. Dat was in WotLK wel écht beter. Veel meer activiteit op de server.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon nog steeds lol in wowMaar misschien komt dat omdat ik doelen stellen en halen leuk vind en dat kan nou net in dit spel
Ik ga ff mn nasi opwarmen en een eitje bakken. Dan kan ik komen. Alleen ben ik al lvl 28 geloof ik. En volgens mij jullie nog niet..quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef Patje1987 het volgende:
Voor mij is WoW absoluut niet verslavend hoor maar snap wel dat sommige er last van hebben. Trouwens kijken maar wanneer jullie vanavond weer wat instance runs willen doen.
Tering 28?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ga ff mn nasi opwarmen en een eitje bakken. Dan kan ik komen. Alleen ben ik al lvl 28 geloof ik. En volgens mij jullie nog niet..
Beetje opschieten. Niemand was gisteren online, Zaterdag was ook niemand te vinden. Vakarian en ik zijn maar beetje gaan questen samen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tering 28?Ik dacht dat we 1 of 2 levels op elkaar vooruit zouden lopen max
Ik ben nog steeds 22.
Opschieten? Kerel ik had weekend, dan heb ik vaak wel wat beters te doen. Ik dacht juist dat we niet gingen opschietenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beetje opschieten. Niemand was gisteren online, Zaterdag was ook niemand te vinden. Vakarian en ik zijn maar beetje gaan questen samen...
Ja, dat dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
Opschieten? Kerel ik had weekend, dan heb ik vaak wel wat beters te doen. Ik dacht juist dat we niet gingen opschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |