Jij deed toch ruimtevaartsgymnasium?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef gogosweden het volgende:
wat ben ik blij dat ik niet meer leerplichtig ben zeg..
ja, maar in zweden ben je vanaf het schooljaar dat je 16 word niet meer leerplichtigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij deed toch ruimtevaartsgymnasium?
jamaiinquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:36 schreef Bonkers. het volgende:
Heb je die ander wel goed geklapt TS?
Kunnen ze je nog wel straf opleggen. Alleen dan is aan jou de keuze of je wil stoppen met school of gewoon die straf uitzitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar in zweden ben je vanaf het schooljaar dat je 16 word niet meer leerplichtig
ik doe dus alles vrijwillig
nablijven ofzo komt niet meer voor op deze school. Je hoeft geen vrij te vragen of dergelijke. Het enigste is dat als je meer dan 30% van de tijd niet aanwezig bent dat dan je studiefinanciering stopgezet wordquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Kunnen ze je nog wel straf opleggen. Alleen dan is aan jou de keuze of je wil stoppen met school of gewoon die straf uitzitten.
Dan ben je er niet vrijwillig maar uit angst voor gebrek aan inkomensten/schulden etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nablijven ofzo komt niet meer voor op deze school. Je hoeft geen vrij te vragen of dergelijke. Het enigste is dat als je meer dan 30% van de tijd niet aanwezig bent dat dan je studiefinanciering stopgezet word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |