Misschien horen we die in seizoen 6?quote:
Als ik Raj was dan had ik dat zo lang mogelijk gerekt in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:39 schreef Aether het volgende:
Benieuwd naar de bloopers. Hoe vaak zou deze scène zijn overgedaan?
[ afbeelding ]
De laatste keer als ik Sheldon zo zienquote:
Sheldon verliest altijd van 'mquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:00 schreef Aether het volgende:
[..]
De laatste keer als ik Sheldon zo zien
Priya is lekker en best amusant. Zoals toen ze de loopholes in de roommate agreement gebruikte in Leonard's voordeelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Priya mag voor mij best verdwijnen, nogal een oninteressant personage.
fuck that, die man die in die ene foto naast Wil staat is Brent Spiner, de acteur die Data speelde in ST: TNG!quote:
Leonardsquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Priya is lekker en best amusant. Zoals toen ze de loopholes in de roommate agreement gebruikte in Howard's voordeel
In het algemeeen vind ik het leuk als Sheldon wat tegengas krijgtquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Priya is lekker en best amusant. Zoals toen ze de loopholes in de roommate agreement gebruikte in Leonard's voordeel
Klopt, dat is altijd lachenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:25 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In het algemeeen vind ik het leuk als Sheldon wat tegengas krijgtIn de eerste seizoenen deed Leslie dit.
'The Russian Rocket Reaction' - Season 5, Episode 5quote:
Oke, dacht dat dat nog niet bekend was gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:52 schreef DeMessias het volgende:
[..]
'The Russian Rocket Reaction' - Season 5, Episode 5
Sheldon and Leonard get invited to a party at Wil Wheaton's house, and Howard gets an out-of-this-world opportunity.
Air Date: October 13th 2011.
Dit wordt gewoon op voorhand vrijgegeven door CBS. Dat maakt dat het in mijn ogen geen spoiler is.
Zij is de enige van de serie die ik liever zie als haar karakter dan andersom. Blijf haar een vreemd wijf vinden...quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Interview met Kaley, samenvatting: It's fun.
Same here, volgens mij is het echt een giebelgeit in real lifequote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Zij is de enige van de serie die ik liever zie als haar karakter dan andersom. Blijf haar een vreemd wijf vinden...
Same here. Van de dingen die ik heb gezien van haar in verschillende TV-shows komt ze niet als de meest interessante persoon over....en dan druk ik me nog voorzichtig uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Zij is de enige van de serie die ik liever zie als haar karakter dan andersom. Blijf haar een vreemd wijf vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Vind ik ook, maar da's een andere discussiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vind je dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef delano.888 het volgende:
tja, iPhone is ook overpriced, maar probeer dat maar eens uit te leggen aan de mensen die het kopen.
Ik vind het niet, het is zo en de hele wereld weet het, je betaald voor het appeltje op de achterkant.quote:
Dit is niet de plaats om een android vs iPhone discussie te voeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef delano.888 het volgende:
Ik zeg overigens niet dat het slecht is, als je geld teveel hebt en je wilt dat graag uitgeven aan een telefoon waarmee je kan pimpen om de naam, dan is een iPhone perfect. Wil je een net zo goede telefoon, maar minder duur, dan koop je gewoon een android.
Oh enne, hoezo overpriced? iPhone 4 kost om te maken $187.51
quote:
Aha een apple hater/android fanboy. Ik zie het probleem niet. Ik heb er veel plezier van en vind het niet erg om er wat meer voor te betalen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef delano.888 het volgende:
Ik zeg overigens niet dat het slecht is, als je geld teveel hebt en je wilt dat graag uitgeven aan een telefoon waarmee je kan pimpen om de naam, dan is een iPhone perfect. Wil je een net zo goede telefoon, maar minder duur, dan koop je gewoon een android.
Oh enne, hoezo overpriced? iPhone 4 kost om te maken $187.51
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |