Welkomquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:09 schreef Cee het volgende:
Zo, een maand of anderhalf geleden deze serie pas ontdekt () en sinds 2 minuten en een hartverzakking (Bazinga, punk!) helemaal bij. Wat een geweldige serie vind ik dit.
Moeilijk te zeggen. Ik weet dat ik in het vierde seizoen halverwege een beetje inzakte tijdens het kijken maar het kan ook gelegen hebben aan het feit dat ik in een relatief korte tijd er tientallen episodes doorheen gejast heb. Bij de eerste paar afleveringen van het eerste seizoen bleef ik voornamelijk kijken omdat m'n collega er zo positief over was. Daarna begonnen de lachsalvo's bij mij. En echt, op de bank slaan en klappen en hardop lachen-lachsalvo's waren dat dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef brtausi het volgende:
[..]
WelkomWelke periodes vond jij het beste in de serie? (eerste paar seizoenen of laatste seizoen bijv.)
Dat is idd leuk dat ze die dingen terughalen als referentie voor de fans.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Ik weet dat ik in het vierde seizoen halverwege een beetje inzakte tijdens het kijken maar het kan ook gelegen hebben aan het feit dat ik in een relatief korte tijd er tientallen episodes doorheen gejast heb. Bij de eerste paar afleveringen van het eerste seizoen bleef ik voornamelijk kijken omdat m'n collega er zo positief over was. Daarna begonnen de lachsalvo's bij mij. En echt, op de bank slaan en klappen en hardop lachen-lachsalvo's waren dat dan.![]()
Deze hadden wel altijd te maken met Sheldon. Wat een geweldig karakter zet Jim Parsons neer. Oh zo idioot maar bij vlagen toch oh zo herkenbaar.
De rode draden zijn ook leuk. Schrödinger's Cat,Will Wheaton
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |