De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik nu rustig slapen. Succes nog met slapen zonder nachtmerriesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
aaaahw ik ben diep geroerdeen naam topiekje
hoe moet ditquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als jij het voor elkaar krijgt om en te gaan slapen en wakker te blijven
dankje slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan ik nu rustig slapen. Succes nog met slapen zonder nachtmerries
Doei Monkeyy (als je glas leeg is)
nog steeds niet leeg, stiekem een dubbele ingeschonkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan ik nu rustig slapen. Succes nog met slapen zonder nachtmerries
Doei Monkeyy (als je glas leeg is)
geniet ervanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
nog steeds niet leeg, stiekem een dubbele ingeschonken
ben ej al dronek?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
nog steeds niet leeg, stiekem een dubbele ingeschonken
Nee man.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:59 schreef monkyyy het volgende:
ik krijg net een smsje of ik nog mee op stap wil![]()
nee, mijn bed + kat wacht op mijquote:
slapenquote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oke mensjes ik ga ook maar slapen
heb geen zin
voel me helemaal niet lekker
maar ik word misselijk van het wakker blijven ofzo is dit normaal?
[..]
slapen
ohw dan moeten we dus slapen dnek ik ?quote:
goed planquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohw dan moeten we dus slapen dnek ik ?
Welterusten Fok! en P_Zquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
goed plan
welterusten FOK! en pam![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |