De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik nu rustig slapen. Succes nog met slapen zonder nachtmerriesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
aaaahw ik ben diep geroerdeen naam topiekje
hoe moet ditquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als jij het voor elkaar krijgt om en te gaan slapen en wakker te blijven
dankje slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan ik nu rustig slapen. Succes nog met slapen zonder nachtmerries
Doei Monkeyy (als je glas leeg is)
nog steeds niet leeg, stiekem een dubbele ingeschonkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan ik nu rustig slapen. Succes nog met slapen zonder nachtmerries
Doei Monkeyy (als je glas leeg is)
geniet ervanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
nog steeds niet leeg, stiekem een dubbele ingeschonken
ben ej al dronek?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
nog steeds niet leeg, stiekem een dubbele ingeschonken
Nee man.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:59 schreef monkyyy het volgende:
ik krijg net een smsje of ik nog mee op stap wil![]()
nee, mijn bed + kat wacht op mijquote:
slapenquote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oke mensjes ik ga ook maar slapen
heb geen zin
voel me helemaal niet lekker
maar ik word misselijk van het wakker blijven ofzo is dit normaal?
[..]
slapen
ohw dan moeten we dus slapen dnek ik ?quote:
goed planquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohw dan moeten we dus slapen dnek ik ?
Welterusten Fok! en P_Zquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
goed plan
welterusten FOK! en pam![]()
![]()
sweet dreamsquote:
Mijn glas was al op, maar ben nu overgestapt op water. Anders heb ik morgen hoofdpijntjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh leven! Ga jij ook weg?
nu nog een film kijken? Welke?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 04:00 schreef monkyyy het volgende:
Maar nu ga ik ook op bed liggen emt laptopje + film,
trusten.
Ehm ja, val vaak in slaap met mij laptop nog aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 04:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nu nog een film kijken? Welke?
Ik zeg allstars.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:35 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
allstars, leren laarzen of hoge hakken voor een date in de stad (overdag)
Kan niet kiezen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk ik naar de gang zie ik opeens een kont heen en weer gaan.
Mn zusje (nee geen pics!!) moet zo voetballen en blijkbaar heeft die als ritueel om dansend haar tas in te pakken enz
Nah geen rituel voor goede wedstrijd ofzo. Gewoon weggaan ritueel. Zingend en dansend spullen pakken enzquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ritueeltjes, vind ik allemaal zo afgezaagd
Tijd voor ons om te gaan dusquote:
Ohh, die heb ik ook niet, maar dat is niet triest nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah geen rituel voor goede wedstrijd ofzo. Gewoon weggaan ritueel. Zingend en dansend spullen pakken enz
HAHA JA HE OOK LEUK DATJIJ ER BENY ZULLEN WE LEUKEN DINGEN DOEN??!!?!???quote:
HE HALLO COBAN HOE GAAT HET ER MEE MET MIJ GOED HOOR NOU OK IK BEN WEL EEN BEETJE MOE ENZO WANT IK HEB MAAR WEINIG GESLAPEN MAAR DAT DOET ER NIET TOE WANT EEN NIEUWE DAG EN NIEUWE KANSEN EN ER STAAT EEN HELE LEUKE DAG VOOR DE DEUR DUS LAAT IK DE DEUR MAAR EVEN OPENEN EN DE LEUKE DAG MIJN HUISJE BINNENKOMEN ZODAT IK KAN GENIETEN VAN DEZE GEWELDIGE ZATERDAG DIE ME NU AL GOED GEMUTST HEEFT GEMAAKT EN HE KAN ALLEEN NOG MAAR BETER WORDEN WANT MIJN DAG KAN NIET MEER STUK WANT DAT IS HIJ AL HAHA SNAPJEUM HIJ IS AL STUK OMDAT HIJ NIET HEEL IS OMDAT DE DAG NOG MAAR NET IS BEGONNEN KAN HIJ NOG NIET HEEL ZIJN DUS IS HIJ GEWOON STUK EN DAN KAN HIJ DUS ALLEEN NOG MAAR BETER EN DAT GEEFT JE TOCH WEL EEN GOED GEVOEL WANT DAN DENK JE DAT JE DE HELE WERELD AAN KUNT EN DAT IS OOK BIJNA ZO WANT DE WERELD DOET TOCH NIKS TERUG HAHAH WANT DIE KAN NIET VECHTEN OFZO OF JE KLAPPENGEVEN DUS ALS JE DE WERELD EEN NEKSCHOTGEEFT GAAT IE JE TOCH NIET TERUGPAKKEN HAHA.quote:
hihi wat voor leuke dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:09 schreef coban het volgende:
[..]
HAHA JA HE OOK LEUK DATJIJ ER BENY ZULLEN WE LEUKEN DINGEN DOEN??!!?!???
Omg hahahha zo droogquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HE HALLO COBAN HOE GAAT HET ER MEE MET MIJ GOED HOOR NOU OK IK BEN WEL EEN BEETJE MOE ENZO WANT IK HEB MAAR WEINIG GESLAPEN MAAR DAT DOET ER NIET TOE WANT EEN NIEUWE DAG EN NIEUWE KANSEN EN ER STAAT EEN HELE LEUKE DAG VOOR DE DEUR DUS LAAT IK DE DEUR MAAR EVEN OPENEN EN DE LEUKE DAG MIJN HUISJE BINNENKOMEN ZODAT IK KAN GENIETEN VAN DEZE GEWELDIGE ZATERDAG DIE ME NU AL GOED GEMUTST HEEFT GEMAAKT EN HE KAN ALLEEN NOG MAAR BETER WORDEN WANT MIJN DAG KAN NIET MEER STUK WANT DAT IS HIJ AL HAHA SNAPJEUM HIJ IS AL STUK OMDAT HIJ NIET HEEL IS OMDAT DE DAG NOG MAAR NET IS BEGONNEN KAN HIJ NOG NIET HEEL ZIJN DUS IS HIJ GEWOON STUK EN DAN KAN HIJ DUS ALLEEN NOG MAAR BETER EN DAT GEEFT JE TOCH WEL EEN GOED GEVOEL WANT DAN DENK JE DAT JE DE HELE WERELD AAN KUNT EN DAT IS OOK BIJNA ZO WANT DE WERELD DOET TOCH NIKS TERUG HAHAH WANT DIE KAN NIET VECHTEN OFZO OF JE KLAPPENGEVEN DUS ALS JE DE WERELD EEN NEKSCHOTGEEFT GAAT IE JE TOCH NIET TERUGPAKKEN HAHA.
Ok.
eeeeeeh. . . Ik weet niet of ik dan meedoequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:12 schreef coban het volgende:
[..]
Elkaar keihard slaan en kijken wie dood gaat.
Is superleuk hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:14 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
eeeeeeh. . . Ik weet niet of ik dan meedoe![]()
OKE OKE ik begrijp je puntquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
EN ALLEMAAL IN CAPS WANT DAT GEEFT HET VERHAAL KRACHT ENZO.
Oh joyquote:
JA IK SNAP JE HELEMAAL IK BEGRIJP JE WANT JE WEET MATTIES 4 LIFE JWZ TOGGG HET GEEFT ZO'N MOOI DRAMATISCH EFFECT AAN EEN POST HET IS NET ALSOF JE EEN THRILLER KIJKT MET EEN WATERVAL VAN EMOTIES MET EEN GEWELDIG VERHAALLIJN EN EEN OVERVLOED AAN OVERWELDIGENDE GEBEURTENISSEN MET KARAKTERISTIEKE EFFECTEN DIE JE OGEN DOEN BRANDEN VAN VERBAZING, PLEZIER, MAAR OOK VERDRIET WANT WAT KAN HET LEVEN MOOI ZIJN IN EEN CAPSLOCK POST, MAAR TOCH OOK ZO COMPLEX.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:18 schreef coban het volgende:
[..]
OKE OKE ik begrijp je punthet is best wel irritant
MAAR IK BLIJF HET TOCH DOEN AHAHAHHAA WANTDAN LIJKT HET ALSOF IK KEIHARD IN JULLIE HOOFD AAN HET SCHREEUWEN BEN WEETJEWEL DUS ALS IK AAAAAAAAAH DOE KLINKT HET ALSOF IK NEEERGESCHOTEN WORD WEETJE HAAHAHAHAHAH
Ja iets met de kracht van het overbrengen van emoties, erg moeilijk allemaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is al deze caps op de vroege ochtend ik kan het niet aan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Al die herrie, een mens mag niet eens ff rustig wakker worden!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Inderdaad, echte matties begrijpen dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:27 schreef coban het volgende:
Patje, dat is iets tussen BBQ en coban. Wij zijn gewoon zo bazig dat wel in keps communiceren
En zoals hij zei, het geeft zoveel gevoel weer.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad, echte matties begrijpen dat.
Nee dan wordt het te persoonlijk he, dT doen we niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ja caps even met elkander via DM ofzo!
Idd, we blijven immers FOK!ers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:30 schreef coban het volgende:
[..]
Nee dan wordt het te persoonlijk he, dT doen we niet.
een slof sigaretten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:31 schreef coban het volgende:
Ik hebb 1 slof gevonden, nu die andere nog.
Gevonden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:31 schreef coban het volgende:
Ik hebb 1 slof gevonden, nu die andere nog.
quote:
Een GMTA momentje met P_z, ik zou zelfmoord plegen danquote:
Dan mag het idd wel droog blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop zo dat het lekker weer blijft, in ieder geval droog.
Ik ga straks namelijk een damesvoetbalelftal aanmoedigen
Plaatselijke bui alleen boven het speelveld vind ik geen probleem!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan mag het idd wel droog blijven.
Alhoewel, damesvoetbal in natte kledij
Hmm, daar heb je wel een punt idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Een GMTA momentje met P_z, ik zou zelfmoord plegen dan
Deed ik eerst ook maar vind ik zonde van mijn dag, dus nu vroeg eruitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ging vandaag 4:50 slapen, toen werd ik wakker om half 7, en nu weer wakker. Waar zijn die tijden dat ik doorsliep tot 16:00
Weet ik tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel een punt idd.
ja, maar dat kwam door je post- middagdutje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ging vandaag 4:50 slapen, toen werd ik wakker om half 7, en nu weer wakker. Waar zijn die tijden dat ik doorsliep tot 16:00
Ik kan niet eens uitslapenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook maar vind ik zonde van mijn dag, dus nu vroeg eruit
Is het idd ook jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook maar vind ik zonde van mijn dag, dus nu vroeg eruit
Mensen horen ook gewoon niet te roken imo.quote:
avonddutjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja, maar dat kwam door je post- middagdutje.
hoii!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mensen horen ook gewoon niet te roken imo.
Goedemorgen allen!
QFT.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goedemorgen allen!
Dus jij wilt geen zoon?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef coban het volgende:
Mijn kinderen mogen mij nooit wakker maken punt. Ik gooi mijn baby zo uit het raam als ze gilt in de nacht.
Oui oui bonjour!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goedemorgen allen!
Jij weet al dat het een meisje gaat worden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef coban het volgende:
Mijn kinderen mogen mij nooit wakker maken punt. Ik gooi mijn baby zo uit het raam als ze gilt in de nacht.
Nee, ik ga zo lekker een eitje bakken met bacon enzoquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij weet al dat het een meisje gaat worden?
weer gmtaquote:
Ik slik nu het laatste stukje van mijn croissantje door.quote:
Mijn broertje heeft een eitje gebakken voor mijquote:
Ik ook, diep in haar zeequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk nu Ariel de kleine zeemeermin.
Als ik een peners had zou ik haar doen
5 uur opstaan jij om voor je 9 kinderen te zorgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef coban het volgende:
Dan heb jij een lief broertje, mijn broertje zou dat nooit voor mij doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een eitje gebakken voor mij
was je hem kwijt dannnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Het kind is pas 17 en heeft een gezonde dosis angst voor zn grote zus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan heb jij een lief broertje, mijn broertje zou dat nooit voor mij doen
Non. Ik heb een man die maar alles doetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
5 uur opstaan jij om voor je 9 kinderen te zorgen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kind is pas 17 en heeft een gezonde dosis angst voor zn grote zus.
Jarenlange intimidatie enzulks
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:39 schreef coban het volgende:
Nja al mijn zonen schiet ik bij hun geboorte al af. Omdat jongensOei. Iemand (ik niet iig) moet maar een aan de slag met Coban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Hard meppen dat dingquote:
alleen dat? Vriend jij moet aan de 8 boterhammen of 500 gr havermoutquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb net chocolademelk op, was wel lekker enzo.
In je oog wrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef Dalando het volgende:
Oke ik zit ook met een dilemma. Ik heb hier nu allemaal kruimeltjes van mijn croissant omdat ik zo dom ben geweest om geen bord onder mijn croissantjes te leggen. Wat moet ik nu met de kruimeltjes doen?
De hond roepenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef Dalando het volgende:
Oke ik zit ook met een dilemma. Ik heb hier nu allemaal kruimeltjes van mijn croissant omdat ik zo dom ben geweest om geen bord onder mijn croissantjes te leggen. Wat moet ik nu met de kruimeltjes doen?
Ik ontbijt doordeweeks ook alleenmaar met een mok chocolademelk hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
alleen dat? Vriend jij moet aan de 8 boterhammen of 500 gr havermout
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
alleen dat? Vriend jij moet aan de 8 boterhammen of 500 gr havermout
quote:
quote:
Ik heb geen huisdieren.quote:
vaatdoek btje vochtig maken en wegvegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef Dalando het volgende:
Zelf zo alles oplikken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb geen huisdieren.Misschien dat je pouzen nog niet hebben ontbeten?
Zo heel sensueel en het dan filmen en een fetisj topic openen in SEXquote:
pak een naald en trek de zooi eruitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:44 schreef coban het volgende:
Hey vet leuk. Mijn ringvinger is helemaal dik en mijn ring kan er niet vanaf. Dankjewel lieve muggenvriendjes.
Vaselinequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:44 schreef coban het volgende:
Hey vet leuk. Mijn ringvinger is helemaal dik en mijn ring kan er niet vanaf. Dankjewel lieve muggenvriendjes.
Ja, ik ben op dieet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
sorry overheen gelezen
goedzoow, dat zijn ruim 650 kcal en met chocomel meer
Ik mag jou wel zeg. Goede ideeen alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
pak een naald en trek de zooi eruit
ja maar jij bent niet heel lang en dunquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ontbijt doordeweeks ook alleenmaar met een mok chocolademelk hoor
Wel nesquick, en dan 5 kilo poeder
auwwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
pak een naald en trek de zooi eruit
Idd, en dan dit muziekje er onder;quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heel sensueel en het dan filmen en een fetisj topic openen in SEX
Ja maar hij hoeft er niet afquote:
Alles voor mijn sisquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik mag jou wel zeg. Goede ideeen alles.
Ik ben redelijk dun en iets meer dan 1.80quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet heel lang en dun
ja seg je altijd mar kgeloof niej xdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja chill tog p: ben kaolo skaffa g a rustig mattie
Ooh, maar dan kun je iemand dus echt letterlijk een dikke vinger gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar hij hoeft er niet afmaar om zegmaar te laten merken hoe fakking dik mijn vinger is.
oke dan geldt ook voor jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alles voor mijn sis
[..]
Ik ben redelijk dun en iets meer dan 1.80
nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke dan geldt ook voor jou
maar niemand overtreft bbq in lengte
AHAA AHA ha tog wel g, met de m3 naar shoppa gegaan, wierie gekocht en lekker gesmoked jwz p::quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja seg je altijd mar kgeloof niej xd
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke dan geldt ook voor jou
maar niemand overtreft bbq in lengte
Steve jobs dood, mensen leggen kaarsen deze mevrouw doet 'steekt' een kaars op haar iPhone.quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:
2.05.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
Mono is namelijk ook heel lang hoor!
Maand geleden door enkel, en gister door enkel dus duppelop en mag nu helemaal niet meer gymen.quote:
p:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AHAA AHA ha tog wel g, met de m3 naar shoppa gegaan, wierie gekocht en lekker gesmoked jwz p::
Ja jij wintquote:
ai ai ben je ook nog naar holly geweest nieghquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AHAA AHA ha tog wel g, met de m3 naar shoppa gegaan, wierie gekocht en lekker gesmoked jwz p::
ja tog alteid op vrijdag en zaterdag mattie p: 4 whiskey, 3 jonko ahh dan hebn je wel goede roes egt chill pquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ai ai ben je ook nog naar holly geweest niegh
Doet het pijn als je loopt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maand geleden door enkel, en gister door enkel dus duppelop en mag nu helemaal niet meer gymen.
aii lekker los op die musiek jeweetsellffquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja tog alteid op vrijdag en zaterdag mattie p: 4 whiskey, 3 jonko ahh dan hebn je wel goede roes egt chill p
Een beetje, enkelbanden zijn verrekt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doet het pijn als je loopt?
Gelukkig enig teken van bestaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja wtff. Hij was een paar seconde op de msns maar antwoordde niet
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:31 schreef Cacciatore het volgende:
ik heb is gehad dat ik met matties buiten jonko ging klappe he ma was nog jong daarom moeste we buiten zijn ma hadden ineens kk honger wij na pizzaboer toe om margarite te proeven :p zo pizza kopen komt er popo zegge dat we weg moeste na huis om daar op te eten gooit mattie zo stuk pizza op de wagen kk hard wegrenne hahahahahha ma nie gepakt :p
sterkte ripquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een beetje, enkelbanden zijn verrekt.
op ebuddyquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig enig teken van bestaan.
Have fun, en nu maar hopen op een plaatselijke bui op het veldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga naar de voetbal.
Kijken hoe mn zus gaat winnen van haar oude team![]()
Jawel, maar geen idee wat het betekendquote:
Big Friendly Giant Sausage.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jawel, maar geen idee wat het betekend
Nou? Nou? Nou? Nou? Nou? Nou?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef coban het volgende:
Willen jullie weten wat voor spannends ik ga eten voor ontbijt?
EEn pizzaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef coban het volgende:
Willen jullie weten wat voor spannends ik ga eten voor ontbijt?
Ja ga ik nu doen.quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo!
Wat zijn jullie vroeg wakker zeg
Nou jongons, gewoon een bakje yoghurt met muesli natuurlijk wel kant en klaar uit winkel want coban is fakkin luiii, daarnaast bruine boterhammens met kaas like a nederlander met een beker cupasoupppquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou? Nou? Nou? Nou? Nou? Nou?!
Baasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:59 schreef coban het volgende:
[..]
Nou jongons, gewoon een bakje yoghurt met muesli natuurlijk wel kant en klaar uit winkel want coban is fakkin luiii, daarnaast bruine boterhammens met kaas like a nederlander met een beker cupasouppp
Weyow zo vet cooooooowl
Oh, maar dan ben ik luier, met m'n noodles & chocolademelk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:59 schreef coban het volgende:
[..]
Nou jongons, gewoon een bakje yoghurt met muesli natuurlijk wel kant en klaar uit winkel want coban is fakkin luiii, daarnaast bruine boterhammens met kaas like a nederlander met een beker cupasouppp
Weyow zo vet cooooooowl
owwwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:59 schreef coban het volgende:
[..]
Weyow zo vet cooooooowl
tfoequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:00 schreef BBQSausage het volgende:
HAHA IK ZEI LUIER, WEET JE WEL DIE DINGEN DIE BABIES DRAGEN WAARIN ZE SCHIJTEN HAHA.
Ik had ook superveel poeder voor chocomelk in kopje gedaan maar toen weer teruggedaan omdat ik mijn moeder opeens in mijn hersenen hoorde zeggen dat ik iets gezonds moet eten maarja cupasoup is nietveel beter mja mja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben ik luier, met m'n noodles & chocolademelk.
op een zaterdag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Awesome
Ik moest vanochtend om 7:30 op, dolle pret.
HAHA JE ZEI ZELFS DAT JE LUIER WAS!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:00 schreef BBQSausage het volgende:
HAHA IK ZEI LUIER, WEET JE WEL DIE DINGEN DIE BABIES DRAGEN WAARIN ZE SCHIJTEN HAHA.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik doe ook altijd veel poeder, anders proef je gewoon melk met een beetje chocolade poeder (haha dat is het eigenlijk ook gewoon hihi). Maar de laatste slok smaakt dan altijd niet zo lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ik had ook superveel poeder voor chocomelk in kopje gedaan maar toen weer teruggedaan omdat ik mijn moeder opeens in mijn hersenen hoorde zeggen dat ik iets gezonds moet eten maarja cupasoup is nietveel beter mja mja.
Ik doe trouwens altijd poeder voor chocolademelk tot de helft van kopje anders lust ik het niet
wat ging je doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Awesome
Ik moest vanochtend om 7:30 op, dolle pret.
HAHaH JIJ HEBT EEN KRANTENWIJKJE.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik heb een klein krantenwijkje.
ib4 iedereen die me uit gaat lachen, kom dan he, kom dan.
Vroeger deed ik ook altijd melk is lekkerder maa nu ben ik lui doe ik water maar is niet lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd veel poeder, anders proef je gewoon melk met een beetje chocolade poeder (haha dat is het eigenlijk ook gewoon hihi). Maar de laatste slok smaakt dan altijd niet zo lekker
lange jongen met krantenwijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik heb een klein krantenwijkje.
ib4 iedereen die me uit gaat lachen, kom dan he, kom dan.
ja maar dan is het ook geen chocolademelk hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeger deed ik ook altijd melk is lekkerder maa nu ben ik lui doe ik water maar is niet lekker
wutquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeger deed ik ook altijd melk is lekkerder maa nu ben ik lui doe ik water maar is niet lekker
Opwindend he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lange jongen met krantenwijk
ijsjequote:
Eet smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef Patje1987 het volgende:
Maar eens aan mijn ontbijt gaan werken
Merel
Ja hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef 92Merel het volgende:
Iedereen lekker geslapen enzo?![]()
Ik ben nog vet moe, maar mijn date kan er al binnen 10 minuten zijn, dus ik moet even wat aan mn uiterlijk gaan doen![]()
(zit in ochtendjas)
Binnenkort heeft Europa zijn eigen taal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
BZAEN IDEE; Wie heeft er zin om samen met mij een taal te bedenken met een eigen alfabet? Vervolgens verkopen we deze taal aan de Amerikaanse geheime dienst, of de Russische, net wie er meer geeft.
Nee, maar 2 uur gelegen ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef 92Merel het volgende:
Iedereen lekker geslapen enzo?![]()
Ik ben nog vet moe, maar mijn date kan er al binnen 10 minuten zijn, dus ik moet even wat aan mn uiterlijk gaan doen![]()
(zit in ochtendjas)
Esperanto?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Binnenkort heeft Europa zijn eigen taal.
Awh wat kortquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar 2 uur gelegen ofzo.
Gewoon daten in ochtendjas joh, heeft je date vast geen moeite mee!
Ja en dan gaan we woorden bedenken als Lügenstrġlltserbaskenstillt, en dat betekent dan gewoon "AANVALLEEEEEEHNN", briljant!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
BAZEN IDEE; Wie heeft er zin om samen met mij een taal te bedenken met een eigen alfabet? Vervolgens verkopen we deze taal aan de Amerikaanse geheime dienst, of de Russische, net wie er meer geeft.
Weet ik niet, vertelde mijn Geschiedenisleraar mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Esperanto?
[..]
Awh wat kort![]()
En vast niet, we gaan schaatsen
Ghehequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:07 schreef Oceanview het volgende:
Vrouwen maken zich altijd zo'n zorgen om uiterlijk terwijl wij jongens gewoon met ochtendkleding en slippers de deur openen.
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:07 schreef Oceanview het volgende:
Vrouwen maken zich altijd zo'n zorgen om uiterlijk terwijl wij jongens gewoon met ochtendkleding en slippers de deur openen.
Nee. Een FOK!sterquote:
Schaatsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Esperanto?
[..]
Awh wat kort![]()
En vast niet, we gaan schaatsen
Ik vind schaatsen ook leuk maar vrienden van mij zijn laffe hazen die nooit willen schaatsenquote:
Dan ben ik liever man.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SchaatsenSlechte ervaringen mee.
Stom zeg, zoek leuke vrienden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen ook leuk maar vrienden van mij zijn laffe hazen die nooit willen schaatsen
nee, ben nu bezig met aankleden en alles.quote:
Succes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ben ik liever man.
[..]
Vertel
[..]
Stom zeg, zoek leuke vrienden.
[..]
nee, ben nu bezig met aankleden en alles.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind schaatsen ook leuk, maar ik heb er de bouw niet voor, zegmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |