welkomquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef Tchock het volgende:
Fipo. Als in, eerste post van mij in deze reeks.
Ik vind hem lelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:26 schreef Adolecens het volgende:
Goh, de tekst uit de OP is nog steeds een groot deel van de OP die ik had gemaakt!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
En toch te lui om zelf iets te typen?
Het is vrouwelijk hoor.. Een OP. Openingspost.. Dat kan alleen maar vrouwelijk zijn. Probeer dat eens goed te maken.. Onbegonnen...quote:
plastische chirurgiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is vrouwelijk hoor.. Een OP. Openingspost.. Dat kan alleen maar vrouwelijk zijn. Probeer dat eens goed te maken.. Onbegonnen...
Komt Lamon. hier nog steeds?quote:
Neuj?quote:
Ow.. daar moest ik aan denken toen je het had over fake dingen..quote:
je moet ook niet denken, je bent een manquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow.. daar moest ik aan denken toen je het had over fake dingen..
Jij ookquote:
Maar datgeen waar een man goed in is, bedank je ook voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet ook niet denken, je bent een man
Sweet dreamsquote:
Dat je het kan, wil niet zeggen dat je er goed in bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar datgeen waar een man goed in is, bedank je ook voor![]()
Verwarrend hoor, vrouwen
Zoiets zou ik ook nooit van mezelf zeggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je het kan, wil niet zeggen dat je er goed in bent
Ze zeggen dat omdat ze zich sociaal verplicht voelen om tegen je te liegen. De meeste vrouwen zeggen alleen tegen hun vriendinnen (of tegen jouw vrienden, als je ze daarnaast slecht behandeld) dat je er niks van bakte in bed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook nooit van mezelf zeggen![]()
Ik zeg enkel wat anderen over me zeggen.
Eensch, daarom hecht ik er ook weinig waarde aan als ze het me rechtstreeks tegen me zeggen... Alleen als je het uit derde hand hoort en ze bij je komen met de vraag of ze ook eens mogen ga je er toch anders instaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze zeggen dat omdat ze zich sociaal verplicht voelen om tegen je te liegen. De meeste vrouwen zeggen alleen tegen hun vriendinnen (of tegen jouw vrienden, als je ze daarnaast slecht behandeld) dat je er niks van bakte in bed.
Is dat echt het algemene achter-de-hand-houdmiddel van alle vrouwen? :\quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze zeggen dat omdat ze zich sociaal verplicht voelen om tegen je te liegen. De meeste vrouwen zeggen alleen tegen hun vriendinnen (of tegen jouw vrienden, als je ze daarnaast slecht behandeld) dat je er niks van bakte in bed.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eensch, daarom hecht ik er ook weinig waarde aan als ze het me rechtstreeks tegen me zeggen... Alleen als je het uit derde hand hoort en ze bij je komen met de vraag of ze ook eens mogen ga je er toch anders instaan...
Nee, maar veel vrouwen zijn kuthoerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat echt het algemene achter-de-hand-houdmiddel van alle vrouwen? :\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |