graag! die hebben puike nummers gemaakt in het verleden.quote:
Hopelijk wordt het niet zoiets als dit:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
graag! die hebben puike nummers gemaakt in het verleden.
Ik zou grof geld overhebben voor een kaartje van een concert van ABBA. Kan ik makkelijk zeggen, want het gaat toch niet gebeuren.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is wat ik typte hoor
quote:
Tijd dat Rock even gaat bellen dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:12 schreef Paul-89 het volgende:
Die bellers bij freaknacht zijn ook 9 van de 10 keer echte freaks.
Rock gaat helemaal niet bellen. Rock gaat zijn nest opzoeken en daar lekker een paar uurtje pitten!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijd dat Rock even gaat bellen dus.
... waar geen hond naar gaat luisteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Qunix het volgende:
Dit format voor op de dag met Stenders ook erbij en je hebt puike radio.
Of Cee die voor de 463648 x kaarten voor iets wint, of is dat oh-oh ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijd dat Rock even gaat bellen dus.
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock gaat helemaal niet bellen. Rock gaat zijn nest opzoeken en daar lekker een paar uurtje pitten!
slaap lekker allen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock gaat helemaal niet bellen. Rock gaat zijn nest opzoeken en daar lekker een paar uurtje pitten!
slaap lekker allen
Mja... Dat is waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
... waar geen hond naar gaat luisteren.
Ik heb maar 1x ergens een kaartje voor gewonnen heur!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of Cee die voor de 463648 x kaarten voor iets wint, of is dat oh-oh ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |