abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:13:46 #226
357977 sokje96
sokkend en wel
pi_102977420
Hai iedereen, kent 1 van jullie bartgielen nog? Ik ben weer teruggekeerd onder de vreselijke gestalte van een sok!

Ik volg de rechtszaak zo nu en dan een beetje maar ik schrok net best wel van die foto.. hij is rond 1984 ook zo dun geweest, maar om 'm nu zo levenloos daar te zien liggen... :(
Ik wil niet de bekende trolltrucjes doen, maar wat is dat stuk tape bij z'n neus, en waarom is dat stukje neus dat ik kan zien rood? :O

Heb laatst nog even nav de rechtszaak TII herkeken en heb nu een heel dubbel gevoel bij earth song, thriller dansje etc.. het is raar om te zien dat ie toen nog aan het dansen was en de volgende dag de hele wereld op z'n kop zette! Ik vind hem in de eerdere repetities soms ook een beetje van de wereld overkomen.. Er is tot nu toe 1 dag (of meerdere?) die ik als een favoriet eruit heb gepikt en dat is dat ie in z'n zwarte jasje is.. Geen flauw idee hoe of wanneer, maar hij danst daar echt als vanouds!

op 0:19 en 0:28 ..

Hebben jullie die outtakes ook al eens gezien? :D Zit mijn favoriete dag ook bij en behalve de bekende clipjes ook een hoop nieuwe dingen!

0:57 4:23 :D:D

Hij ziet er op bepaalde stukken ook weer zo jong uit... Waarom is ie toch niet in therapie gegaan? Z'n slaapproblemen waren echt extreem! Ik denk dat ie zonder die problemen wel z'n 50 concerten had kunnen doen, sowieso omdat de fans hem wel een enorme energieburst zouden geven..
pi_102977433
Verdorie, ik ben geloof ik de meest belangrijke getuige misgelopen. Moet het kruisverhoor nog gaan plaatsvinden?
pi_102977731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef sokje96 het volgende:
Hai iedereen, kent 1 van jullie bartgielen nog? Ik ben weer teruggekeerd onder de vreselijke gestalte van een sok!

Ik volg de rechtszaak zo nu en dan een beetje maar ik schrok net best wel van die foto.. hij is rond 1984 ook zo dun geweest, maar om 'm nu zo levenloos daar te zien liggen... :(
Ik wil niet de bekende trolltrucjes doen, maar wat is dat stuk tape bij z'n neus, en waarom is dat stukje neus dat ik kan zien rood? :O

Heb laatst nog even nav de rechtszaak TII herkeken en heb nu een heel dubbel gevoel bij earth song, thriller dansje etc.. het is raar om te zien dat ie toen nog aan het dansen was en de volgende dag de hele wereld op z'n kop zette! Ik vind hem in de eerdere repetities soms ook een beetje van de wereld overkomen.. Er is tot nu toe 1 dag (of meerdere?) die ik als een favoriet eruit heb gepikt en dat is dat ie in z'n zwarte jasje is.. Geen flauw idee hoe of wanneer, maar hij danst daar echt als vanouds!

op 0:19 en 0:28 ..

Hebben jullie die outtakes ook al eens gezien? :D Zit mijn favoriete dag ook bij en behalve de bekende clipjes ook een hoop nieuwe dingen!

0:57 4:23 :D:D

Hij ziet er op bepaalde stukken ook weer zo jong uit... Waarom is ie toch niet in therapie gegaan? Z'n slaapproblemen waren echt extreem! Ik denk dat ie zonder die problemen wel z'n 50 concerten had kunnen doen, sowieso omdat de fans hem wel een enorme energieburst zouden geven..
Pff, hij zag er ook helemaal niet slecht uit. Qua uiterlijk zeker het beste sinds 10 jaar. Maar het probleem was dat hij zo dun was, en de medicijnen. :'( Als hij wat meer at, en hij van dat spul afbleef, was er niks aan de hand.

En idd, in This is It heb je 'betere' gedeeltes, en 'slechte' gedeeltes. Wat mij opvalt, is dat de mindere gedeeltes de dagen rond z'n dood zijn. Toen hij de 'Curls for my girls' shirt droeg. :'(

-
pi_102977745
Ja Eskil, volgens mij is zelfs de aanklager nog niet klaar met hem?

Sok, de foto is niet van zo'n hoge kwaliteit dus ik zou het niet durven zeggen.

Bedankt voor die outtakes, kende ik nog niet!
pi_102977817
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

Pff, hij zag er ook helemaal niet slecht uit. Qua uiterlijk zeker het beste sinds 10 jaar. Maar het probleem was dat hij zo dun was, en de medicijnen. :'( Als hij wat meer at, en hij van dat spul afbleef, was er niks aan de hand.

En idd, in This is It heb je 'betere' gedeeltes, en 'slechte' gedeeltes. Wat mij opvalt, is dat de mindere gedeeltes de dagen rond z'n dood zijn. Toen hij de 'Curls for my girls' shirt droeg. :'(

[ afbeelding ]
De stukjes waarin hij dit t-shirt draagt zijn inderdaad van de dag voor zijn dood, dus eigenlijk van zijn laatste uren.

Wat wel weer interessant is (als we Murray op dit punt mogen geloven) is dat Michael in de twee nachten voor zijn dood juist géén propofol had gekregen. Juist de twee dagen (23e en 24e) waarop hij volgens Ortega weer helemaal opleefde.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:22:37 #231
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102977979
Dat "stukje wit/tape" bij z'n neus in van de incubator, de beademing. Die laten ze 9 van de 10 zitten als iemand is overleden.
En ik moest ook ff zuchten hoor toen ik die foto zag, maaaaaaaar: zo slecht ziet het lichaam er niet uit. Niet ontiegelijk dun of uitgemergeld zoals anderen wel eens zeiden. Je kan de ribben van de borstkas nog niet eens zien! Als mijn vriend op zijn rug gaat liggen is ie dunner hoor! En dat meen ik echt serieus!
Ik schrok wel ff van alle punctureholes. Dat zijn echt heel veel gaten voor te spuiten, en die plek op zijn onderbeen bij z'n enkel was dus ook nog niet over......
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:24:51 #232
357977 sokje96
sokkend en wel
pi_102978126
Ja, het is ook niet wereldschokkend dun, zeker omdat ie al eerder zo is geweest.. Maar het blijft dun, ook voor zijn doen, en combineer dat met een levenloze Michael en je maakt mij wel aan het schrikken :')

In ieder geval, als hij op die dagen geen propofol kreeg, heeft hij dan wel geslapen? Of word je niet afhankelijk van propofol?
pi_102978251
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef gifkwal het volgende:
Ja Eskil, volgens mij is zelfs de aanklager nog niet klaar met hem?

Sok, de foto is niet van zo'n hoge kwaliteit dus ik zou het niet durven zeggen.

Bedankt voor die outtakes, kende ik nog niet!
Dank je wel Gifkwal. Was het een hele grote overdosis propofol die hij had gekregen, was dat het 100ml. flesje?

De outtakes zijn prachtig! Thanks
pi_102978327
Pff, het blijft echt confronterend om te zien. :'( Net nu Michael er weer normaal / goed uit begon te zien, en hij z'n leven weer onder controle begon te krijgen. Want dit zou toch echt z'n 'comeback' worden.

Echt mixed feelings over dit allemaal... :{
-
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:28:43 #235
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_102978375
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef sokje96 het volgende:
Ja, het is ook niet wereldschokkend dun, zeker omdat ie al eerder zo is geweest.. Maar het blijft dun, ook voor zijn doen, en combineer dat met een levenloze Michael en je maakt mij wel aan het schrikken :')

In ieder geval, als hij op die dagen geen propofol kreeg, heeft hij dan wel geslapen? Of word je niet afhankelijk van propofol?
Hij heeft geslapen die nachten. Op Benzodiazepines. Maar de laatste nacht lukte dat dus niet.
Leef en Laten Leven
pi_102978467
Wat een hartverscheurdende foto's. Zit nog steeds te huilen hier, hoe zouden zijn kinderen zich voelen als ze dit tegen komen?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:32:17 #237
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102978572
Die outtakes zijn zeker geweldig! _O_ Dank je wel voor het posten!
Er werd toch door iemand gezegd dat ie zo slecht at?
Hij zit in die beelden ergens chocoladekoekjes te eten en aan het eind heeft ie 'n lolly!
Maar het mooiste vind ik zelf altijd de beelden dat je ziet hoe ie met mensen omging: altijd humble, euh op zijn Nederlands weet ik het woord ff niet, sorry :@
Maar zo verlegen, vol lof over anderen, vol respect naar andere mensen toe, dat sierde hem echt!
pi_102978588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef tass het volgende:
Ik schrok wel ff van alle punctureholes. Dat zijn echt heel veel gaten voor te spuiten, en die plek op zijn onderbeen bij z'n enkel was dus ook nog niet over......
Ja, dat zijn er veel. Maar je moet ook onthouden dat heel veel daarvan in het ziekenhuis zijn aangebracht omdat ze hem zoveel spullen hebben ingespoten en ze geloof ik ook moeite hadden goede aders te vinden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef eskil het volgende:

[..]

Dank je wel Gifkwal. Was het een hele grote overdosis propofol die hij had gekregen, was dat het 100ml. flesje?

De outtakes zijn prachtig! Thanks
Ik dacht dat ze 125ml hadden aangetroffen? Maar ik weet het niet zeker. Het was verder ook de combinatie met de overige slaapmiddelen die Murray eerder die avond al had gegeven.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:35:22 #239
357977 sokje96
sokkend en wel
pi_102978753
Ben nu een beetje aan het lezen over zijn 'mindere' dagen zeg maar.. Jullie kennen toch wel de concerten die hij in 2001 in Amerika gaf? Z'n 30th anniversary? Tijdens de 2e show was ie vrolijk enzo, maar tijdens de 1e show was ie erg ziek.. Bij Billie Jean verneukt ie ook compleet z'n moonwalk, hij is soms compleet verward, doet veel moves verkeerd, ik vind het best vreemd om te zien.. Hij ziet er ook slecht uit op foto's die die avond gemaakt zijn! (niet dat 2001 z'n beste jaar was:s)

negeer de titel aub.. een fail performance is het nou ook weer niet :')

Sorry voor alle filmpjes enzo, ik moet even wat afwezigheid inhalen!
pi_102978820
Ik snap echt niet dat ze Flannagan als medische man naar voren schuiven, hij snapt er niets van. Dan nog liever Chernoff.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:36:32 #242
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102978826
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef Poemgirl het volgende:
Wat een hartverscheurdende foto's. Zit nog steeds te huilen hier, hoe zouden zijn kinderen zich voelen als ze dit tegen komen?
Ja echt afgrijselijk, ik hoop ook echt dat ze die foto;s niet ergens per ongeluk te zien krijgen.
Ik kwam ook pas bij mijn moeder toen ze net was overleden, en nu ik dit tik schieten de tranen weer in mijn ogen. Ze was wel heel vredevol om te zien, zo van dat ze opgelucht was dat het lijden eindelijk over was. Een tijdje heb ik rondgelopen met de gedachte dat ik baalde dat ik geen foto had genomen omdat het echt, maar dan ook echt de laatste keer was dat ik haar zag, maar dat heb ik niet meer. Deze foto gezien te hebben met dat wat ik nu tik, lopen nu wel de tranen over mijn wangen. Als ik nu een foto zou te zien krijgen van haar, dan zou ik echt weer instorten en alles weer overnieuw beleven op gevoelsgebied dan.
Denk dat dat voor hun niet anders zal zijn hoor :'(
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:36:48 #243
357977 sokje96
sokkend en wel
pi_102978844
Het uitgezonden concert is ook wel belachelijk slecht geëdit hoor, een constant gejoel uit het publiek erin gemonteerd, slechte en onnozele overgangen tussen 1e en 2e nacht, geluid verpest, onnodige angles.. erg jammer!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:38:59 #244
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_102979000
quote:
Thanks
Leef en Laten Leven
pi_102979139
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef tass het volgende:

[..]

Ja echt afgrijselijk, ik hoop ook echt dat ze die foto;s niet ergens per ongeluk te zien krijgen.
Ik kwam ook pas bij mijn moeder toen ze net was overleden, en nu ik dit tik schieten de tranen weer in mijn ogen. Ze was wel heel vredevol om te zien, zo van dat ze opgelucht was dat het lijden eindelijk over was. Een tijdje heb ik rondgelopen met de gedachte dat ik baalde dat ik geen foto had genomen omdat het echt, maar dan ook echt de laatste keer was dat ik haar zag, maar dat heb ik niet meer. Deze foto gezien te hebben met dat wat ik nu tik, lopen nu wel de tranen over mijn wangen. Als ik nu een foto zou te zien krijgen van haar, dan zou ik echt weer instorten en alles weer overnieuw beleven op gevoelsgebied dan.
Denk dat dat voor hun niet anders zal zijn hoor :'(
sterkte ermee..
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:41:15 #246
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102979161
Ik schrok erg van de foto's....

Die gaan de hele wereld over, fijn voor zijn waardigheid, NOT (en bedankt, Murray :r ).

Dan zie ik toch liever de foto van dag 1 van de rechtzaak.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_102979192
Is het nou alweer begonnen? Ik heb geen beeld, ligt misschien aan mijn verbinding? Of zijn ze nog met pauze?
pi_102979256
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef tass het volgende:

[..]

Ja echt afgrijselijk, ik hoop ook echt dat ze die foto;s niet ergens per ongeluk te zien krijgen.
Ik kwam ook pas bij mijn moeder toen ze net was overleden, en nu ik dit tik schieten de tranen weer in mijn ogen. Ze was wel heel vredevol om te zien, zo van dat ze opgelucht was dat het lijden eindelijk over was. Een tijdje heb ik rondgelopen met de gedachte dat ik baalde dat ik geen foto had genomen omdat het echt, maar dan ook echt de laatste keer was dat ik haar zag, maar dat heb ik niet meer. Deze foto gezien te hebben met dat wat ik nu tik, lopen nu wel de tranen over mijn wangen. Als ik nu een foto zou te zien krijgen van haar, dan zou ik echt weer instorten en alles weer overnieuw beleven op gevoelsgebied dan.
Denk dat dat voor hun niet anders zal zijn hoor :'(
Gecondoleerd en sterkte Tass..!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:43:07 #249
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_102979281
Op TMZ heb ik goed beeld Gif
Leef en Laten Leven
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:43:36 #250
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102979322
via mjjcommunity heb ik ook beeld.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')