Grote kans dat dat vod + ¤100 kost.quote:
Omdat je geen smaak hebt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef Salisbury het volgende:
Alle leuke mannen blijken homo te zijn.
Daarom vind ik nooit een leuke man.
Het lijkt op een H&M foto...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Grote kans dat dat vod + ¤100 kost.
wat is er zo belachelijk aan ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef TimMer1981 het volgende:
Zelden zo'n belachelijk drama gezien op kledinggebied...
Zie jij in de stad nog steeds mensen op paarden rijden met hoeden op en lasso's en leren laarzen met sporen erop? Als je vandaag de dag met zo'n poncho over straat loopt als kerel zijnde dan zit je of op een kunstacademie als biseksueel of je bent gewoon keihard homo. Face it.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef bobbobobbo het volgende:
wat is er zo gay aan ponchos, misschien staat ie een beetje gay in de 2e foto, maar droegen cowboys niet altijd ponchos. Ik vind het cool, ponchos. Heb niet helemaal het lef om het te doen denk ik.
Damn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef bobbobobbo het volgende:
wat is er zo gay aan ponchos, misschien staat ie een beetje gay in de 2e foto, maar droegen cowboys niet altijd ponchos. Ik vind het cool, ponchos. Heb niet helemaal het lef om het te doen denk ik.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Silven het volgende:
[..]
Zie jij in de stad nog steeds mensen op paarden rijden met hoeden op en lasso's en leren laarzen met sporen erop? Als je vandaag de dag met zo'n poncho over straat loopt als kerel zijnde dan zit je of op een kunstacademie als biseksueel of je bent gewoon keihard metroseksueel. Face it.
Maar waarschijnlijk ben je gewoon aan het trollen.
Het lijkt op H&M.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Het is van de Asos en kost rond de 200.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |