Ja!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef coban het volgende:
[..]
Zo van "1!1! Check mij baas zijn en chickies komen op mij af als muggen op coban"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef coban het volgende:
[..]
Zo van "1!1! Check mij baas zijn en chickies komen op mij af als muggen op coban"
Eerst uitgehuwelijkt worden, dan trouwen, dan verkracht worden, dan geslagen worden, dan baby's baren, dan doodgaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Neeuh. Eerst verkrachten, dan trouwen.
Hihihquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja!
Jij hebt de echte badman talk
Echte baas
Dit stukje ech goed bedacht ''Chickies komen op mij af als muggen op Coban''
wie is er met zijn vriendin aan het fokken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hoe geef ik aandacht aan mijn vriendin, in plaats van te fokken?
Yes, gaan we nu datenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Hihihik weet man kijk flippiee moest lache weetje dus ik heb haar gehosseld like a coban
Klinkt fakking chill.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst uitgehuwelijkt worden, dan trouwen, dan verkracht worden, dan geslagen worden, dan baby's baren, dan doodgaan.
Ik viel van een klif en ging dood.quote:
Had jij niet een date vanavond?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel doen, maar niets van aantrekken
Jammer dat je nog leeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik viel van een klif en ging dood.Kut Jerald Mountains.
Je leert hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Hihihik weet man kijk flippiee moest lache weetje dus ik heb haar gehosseld like a coban
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even met mezelf trouwen, daarna ga ik mezelf betasten.
Het is de illuminati.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
Godver ik thee ingeschonken (earl grey jaja) ik op bureau zetten
INEENS OMG FUUUUUUUUUUUUUU dikke plas onder kopje
HEEFT IEMAND MIJN VET MOOIE VAN GOGH KOPJE HELEMAAL INGESCHEURD AAN DE ZIJKANT HIJ IS LEK ALLES LOOPT ERUIT GADVERDAMME WAAROM ZEGGEN ZE DAT NEIT IK BEN OVERSTUUR
Klinkt spannendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even met mezelf trouwen, daarna ga ik mezelf betasten.
Ow jeetje. Doe ik wel mijn paardenmasker opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opletten knulletje, morgen.
[..]
Als we morgen gaan daten, spotten we Intronic ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |