is al goed..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. die bullshit was tegen peu overigens, sorry m1st1g
Dan lijkt het mij eerder een softwarefout in je foonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het internet valt namelijk elke dag wel een stuk of 4x uit, en herstelt zich als ik mn telefoon opnieuw opstart..
Er stond ook in het vorige topic: "werkende singles hebben BIJNA weekend"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef exile79 het volgende:
Deze single zit thuis omdat hij nog géén weekend heeft. BOEHOEEEEE.
Dus.
ligt het niet aan je toestel.. bij mijn touch pro2 heb ik er nl ook last van maar op mijn bb nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het internet valt namelijk elke dag wel een stuk of 4x uit, en herstelt zich als ik mn telefoon opnieuw opstart..
nee, want vriendin heeft dezelfde telefoon, maar tmobile en dus geen last ervan. En meer mensen met vodafone die ik ken lopen te zeiken dat internet elke keer wegvaltquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij eerder een softwarefout in je foon
Ah, kwam het topic nu pas tegen. Ben dus te laat met huilen. Verdorie ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er stond ook in het vorige topic: "werkende singles hebben BIJNA weekend"
Niet elke foon is hetzelfde... kan dus best dat jij een softwarefout hebt en zij nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want vriendin heeft dezelfde telefoon, maar tmobile en dus geen last ervan. En meer mensen met vodafone die ik ken lopen te zeiken dat internet elke keer wegvalt
in dat geval begin ik dit toestel wel te haten zo onderhandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet elke foon is hetzelfde... kan dus best dat jij een softwarefout hebt en zij niet
als je het hebt over een appeltje kan ik het zomaar begrijpen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in dat geval begin ik dit toestel wel te haten zo onderhand
HTC Desire Zquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
als je het hebt over een appeltje kan ik het zomaar begrijpen....
dat is al beterquote:
het had lullquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
overigens iemand de Spits gezien vandaag?
Op de in memoriam pagina voor Steve Jobs: reclame voor BlackBerry
hoezo lullig?
ik ga niks leegmakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is al beter![]()
ff een x leegmaken en fabrieksinstellingen terug zetten werkt meestal wel op htc's.
daarna natuurlijk wel ff je custom rom erop zetten...
een BB is nog erger... die gaan max een maand mee bij mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga niks leegmaken
wat een gek zeg, dat is een maand of anderhalf terug ofzo nog gebeurd toen ik m terug heb gestuurd omdat mn beeldschermkabeltje naar de kut was
BB zijn lelijk. En lelijk. En ohja, LELIJK. kuttelefoonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een BB is nog erger... die gaan max een maand mee bij mij.
ben ik helemaal met je eens... helaas vind mijn werkgever het wel handige krengen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
BB zijn lelijk. En lelijk. En ohja, LELIJK. kuttelefoons
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
overigens iemand de Spits gezien vandaag?
Op de in memoriam pagina voor Steve Jobs: reclame voor BlackBerry
hoezo lullig?
gewoon weigerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens... helaas vind mijn werkgever het wel handige krengen...
Nou, Apple, BlackBerry (appel, zwarte bes).. best een steekjequote:
ach zolang het kreng belt en ik de rekening niet hoef te betalen is het mij best...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon weigeren![]()
en een fatsoenlijke foon eisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |