Da's een goeie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
Boeiend of dat zichtbaar is, duim opsteken en doorrijden.
Maar laten pijpen is leukerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef Piebe het volgende:
Je laten pijpen tijdens het rijden. Je kunt nog beter knetterstoned met 8 biertjes al telefonerende (niet handsfree)
achter het stuur plaats nemen.
Hoevaak is dat jou al overkomen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad (mits door een lekkere meid)
En heb je dat gevraagd of ging dat vanzelf?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vier verschillende meiden hebben dat allen een aantal keren gedaan.
Gaat wel vanzelf. Als je aan het autorijden bent kun je altijd zeggen dat je naast het stuur vasthouden en naar de weg kijken weinig andere handelingen kunt verrichten, dus is het aan haar...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En heb je dat gevraagd of ging dat vanzelf?
Ik zou dat nooit willen/kunnen, moet me echt concentreren op het rijden en het overige verkeer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gaat wel vanzelf. Als je aan het autorijden bent kun je altijd zeggen dat je naast het stuur vasthouden en naar de weg kijken weinig andere handelingen kunt verrichten, dus is het aan haar...
Tja, in de auto moet ik altijd wat te doen hebben, anders wordt het vervelend. Ik kijk altijd 'n filmpje, lees het nieuws, bel wat mensen.... Keer een pijpbeurt van een geile meid tussendoor is dan niet verkeerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit willen/kunnen, moet me echt concentreren op het rijden en het overige verkeer.
Vraag me af of er daadwerkelijk wel is mensen zijn aangehouden zo, en wat de boete wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef Ninette het volgende:
Mijn (voormalige) vriend had cruisecontrol in de auto dus dat scheelt, al moet je goed blijven opletten natuurlijk.
Ik vond het super geil om te doen, kon me ook weinig schelen wie het zag, zolang het geen wouten waren. O:)
Het is allemaal handsfree, dus daar kunnen ze je geen boete voor geven. Hoogstens voor onzedelijke handelingen in het openbaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:23 schreef Ninette het volgende:
Zal vast wel een anti-pijp-je-lover-onder-t-rijden-wet bestaan oid ?
Hangt er vanaf war je rijdt en hoe snel je rijdt. Als je met 30 tuft in een woonwijk, dan is de kans een stuk groter dat je gezien wordt, dan als je het op de snelweg doet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
Jullie kennen het wel. Je maakt een ritje met een mooie dame en dan laat je d'r tijdens het rijden weleens aan je stengel zuigen. Mijn vraag is of dat zichtbaar zou zijn vanuit een normale personenwagen...
Kortom, een gevaar op de weg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:34 schreef Halcon het volgende:
Tja, in de auto moet ik altijd wat te doen hebben, anders wordt het vervelend. Ik kijk altijd 'n filmpje, lees het nieuws, bel wat mensen.... Keer een pijpbeurt van een geile meid tussendoor is dan niet verkeerd.
Maar daar heb je dan wel weer verkeersdrempelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je met 30 tuft in een woonwijk, dan is de kans een stuk groter dat je gezien wordt, dan als je het op de snelweg doet.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:28 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Kortom, een gevaar op de weg.
Het positieve is dan wel dat er straks weer een mooie meid over is als jij om een boom kleeft.
Staat niets over in de wegenverkeerswet....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Tamashii het volgende:
Goede vraag! Denk het niet, maar zou toch voorzichtig zijn want als de politie het ziet ben je sowieso de lul. (haha!)
Je hebt niet meer volle concentratie achter het stuur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:00 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Wie ondervind er hinder van, dat ik gepijpt wordt?
(behalve haar man)
Normale personenwagen niet, de trucker naast ons stak echter lachend zijn duim opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
Jullie kennen het wel. Je maakt een ritje met een mooie dame en dan laat je d'r tijdens het rijden weleens aan je stengel zuigen. Mijn vraag is of dat zichtbaar zou zijn vanuit een normale personenwagen...
Wat is je kenteken? Dan weet ik dat ik minimaal honderd meter afstand moet houden als ik je zie rijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, in de auto moet ik altijd wat te doen hebben, anders wordt het vervelend. Ik kijk altijd 'n filmpje, lees het nieuws, bel wat mensen.... Keer een pijpbeurt van een geile meid tussendoor is dan niet verkeerd.
Je vriendin vindt het duidelijk geen probleemquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar daar heb je dan wel weer verkeersdrempels
En dan een verkeersdrempel te hard neemt.. KLOK!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf war je rijdt en hoe snel je rijdt. Als je met 30 tuft in een woonwijk, dan is de kans een stuk groter dat je gezien wordt, dan als je het op de snelweg doet.
Heel lang geleden dat ik het gedaan heb, maar idd erg geil.
Welnee, doet ze tenminste eindelijk deepthroatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
En dan een verkeersdrempel te hard neemt.. KLOK!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef Piebe het volgende:
Je laten pijpen tijdens het rijden. Je kunt nog beter knetterstoned met 8 biertjes al telefonerende (niet handsfree)
achter het stuur plaats nemen.
Kun je lekker hard overheen knallen. Dan zit je pik meteen achter in haar keel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar daar heb je dan wel weer verkeersdrempels
Het feit dat je dit vraagt laat zien dat je het zelf nog nooit hebt gedaan of ervaren lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
Ik heb dat meerdere malen mogen ervaren. Ik kan echter niet kijken vanuit het gezichtspunt van passerende automobilisten, vandaar de vraag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:03 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Het feit dat je dit vraagt laat zien dat je het zelf nog nooit hebt gedaan of ervaren lijkt mij.
Ik neem aan dat de vraag wordt gesteld n.a.v. een film waar het allemaal zo makkelijk in lijkt?
Dan weet je ook dat de enige die dit kan zien de vrachtwagenchauffeur is die hoger is gezeten..
En als je over een drempel knalt zit je pielemans lekker achter in haar keel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef pizza_doos het volgende:
Als je in een frontale botsing terecht komt ben je wel gecastreerd denk ik...
Lijkt mij een risicotje dat ik je niet zou aanradenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
En als je over een drempel knalt zit je pielemans lekker achter in haar keel.
/carequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:18 schreef Loodje het volgende:
Het is strafbaar om seksuele handelingen te verrichten achter het stuur/tijdens het rijden, het is gevaarlijk omdat er een punt kan komen waarbij je jezelf niet meer kunt concentreren/je eventueel van de rijbaan af kunt raken. Je kunt het zien, maar dat neemt niet weg dat het juist daardoor voor mensen spannend kan zijn.
Tja, ik ben altijd met andere dingen bezig tijdens het autorijden. Of ik nu op mijn smartphone wat zit te MSN-en of filmpjes zit te kijken of gepijpt wordt door een geile meid... zoveel verschil qua concentratie op de weg maakt dat niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:18 schreef Loodje het volgende:
Het is strafbaar om seksuele handelingen te verrichten achter het stuur/tijdens het rijden, het is gevaarlijk omdat er een punt kan komen waarbij je jezelf niet meer kunt concentreren/je eventueel van de rijbaan af kunt raken. Je kunt het zien, maar dat neemt niet weg dat het juist daardoor voor mensen spannend kan zijn.
Nou, tijdens dat pijpen kan ik mijn blik nog wel op de weg houden hoor. Ik prefereer dat boven mobieltjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, ik ben altijd met andere dingen bezig tijdens het autorijden. Of ik nu op mijn smartphone wat zit te MSN-en of filmpjes zit te kijken of gepijpt wordt door een geile meid... zoveel verschil qua concentratie op de weg maakt dat niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:50 schreef minnemin het volgende:
Doe normaal Halcon natuurlijk maakt dat wel uit. Als je ooit een ongeluk veroorzaakt en je hebt met je telefoon zitten spelen, ben je er gloeiend bij. Damn ik ben echt kwaad op jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |