SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dat weten we pas na de halve finalequote:
Dat snap ik, maar wie van deze vier gaan door, denken de forummers hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat weten we pas na de halve finale
En de kleurplaat met kleurtjes?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Ze hadden geen chef-tenue in kindermaat?
Allemaal ingepikt door die pedo-chef van een paar weken terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Ze hadden geen chef-tenue in kindermaat?
Ze konden geen palet vinden met mooie kleurtjes en lekkere smaakjes...quote:
Dat gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Herve mag ze van mij allemaal naar huis koken.
Dat dachten we bij Rico ook maar dat duurde verrekte lang!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
Laat Berty lekker johstronteigenwijs, komt der eigen vanzelf wel tegen.
Maar ik hoop toch niet pas in de halve finale... Mag van mij nu al...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
Laat Berty lekker johstronteigenwijs, komt der eigen vanzelf wel tegen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat dachten we bij Rico ook maar dat duurde verrekte lang!
Het was helaas nog geen thuiskomenquote:
Nondeju zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
Hond zeek op de vloer, wat gebeurde er??
Cliffhangertje iddquote:
Nee nee, kleine Rawlin en dikke Dave gaan nu knallen!quote:
Dat is ze toch geraden.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee nee, kleine Rawlin en dikke Dave gaan nu knallen!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef Drassss het volgende:
Dave is een echte Flevolander he. Paar meter onder NAP, maar altijd een zwembandje aan voor het geval dat
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef Drassss het volgende:
Dave is een echte Flevolander he. Paar meter onder NAP, maar altijd een zwembandje aan voor het geval dat
Misschien houdt Rawlin gewoon niet van vlokkenquote:
BLASFEMIE!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien houdt Rawlin gewoon niet van vlokken
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dave telt voor 2, dus als ie een beetje z'n best doet, dan gaat ie maar alleen door
Jaspers leeft ook nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:27 schreef tweesterrentent het volgende:
Niet te geloven dat die Dave pas 19 is trouwens. Als hij zo door blijft bikken dan wordt ie niet oud.
Ik zie die trut nog door gaan ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:28 schreef Dekatria het volgende:
We hebben nog 1 ronde, nog 1 kans voor EXIT BERTY
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Bongo bon, klinkt als een cadeaubon voor een gay club.
Gayclub De Rawlin Guidoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Bongo bon, klinkt als een cadeaubon voor een gay club.
Doe me dan toch maar een bongo bonquote:
die kerel heeft gezopen volgens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Kachul schoonhouwuh, dis un kleruhbenduh..
Hij heeft niet alleen daar een sterretjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef Burner82 het volgende:
Gayclub Rawlin Guido heeft sterretjes op zijn arm
hij praat nogal moeilijk iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
die kerel heeft gezopen volgens mij
Beter dan andersomquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef tweesterrentent het volgende:
Het zijn ook nog eens bruine sterren op zijn arm
Berty, die heeft echt een keer harde sex nodig...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:36 schreef Paul-89 het volgende:
Wie o wie gaat voor die fel begeerde bongobon ?
Ik ben gewoon bangquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben je gek. Berty faalt 3x zo hard!
Namens de montage, "Het spijt ons"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:42 schreef utrecht1970 het volgende:
die andere arm was ook wel duidelijk.
Heren/dames van de montage van topchef, kunnen jullie het champagne shot buiten de montage laten, dit is al de tweede week dat duidelijk zichtbaar is wie doorgaan, vorige week was de eerste dag al te zien dat Renee door zou gaan.
Dat gevoel heb ik al de hele tijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hij is echt zwaar bezopen, of wat?
Rauwlientje...:+quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:55 schreef tweesterrentent het volgende:
lol die chef noemt hem Rauwlien
QFTquote:
Een Fokker dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
Die gast zag er echt uit als zo'n 24/7 Wow'er.
quote:
Hoop lezen over recepten en de bereiding daarvan, veel ideeën opdoen in restaurants..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:55 schreef utrecht1970 het volgende:
Vraag mij af hoe hij als autodidact 2 sterren heeft kunnen vergaren.
Klopt. Veel in Haarlem en omgeving begonnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:34 schreef SiGNe het volgende:
Hoop lezen over recepten en de bereiding daarvan, veel ideeën opdoen in restaurants..
En ik neem aan dat ie ook best wel cursussen heeft gedaan, maar dus geen echte kokssschool.
Intro's zijn zo passéquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Type-R het volgende:
De leuf bedoelde ik inderdaadVerschrikkelijke site trouwens
http://www.deleuf.nl/
Doet me op de één of andere manier aan Kill Bill denkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:17 schreef SiGNe het volgende:
Hah! de messen van Kranenborg gevonden:
http://www.knivesandtools(...)delige-messenset.htm
[ afbeelding ]
Kon me niet beheersen terwijl ik nu kijk. Ben het met je eens.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef Drassss het volgende:
Ah de nieuwe kandidaten staan op de topchef site![]()
Jan Wiebe is onze "Fokker".
Ah en weer een leerling --> Sjef in de show. Dat moet weer goede tv opleveren.
quote:Jan-Wiebe werkt als chefkok bij een beautycentrum in Bergen
Je doet alles voor je droombaan hequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Overigens is dat wel een stukje rijden voor hem, Bergen ligt niet bepaald in de richting
Onder welke nick is Jan Wiebe hier bekend?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef Drassss het volgende:
Ah de nieuwe kandidaten staan op de topchef site![]()
Jan Wiebe is onze "Fokker".
Ah en weer een leerling --> Sjef in de show. Dat moet weer goede tv opleveren.
Echt, doet er deze week een fokker mee ??quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef tong80 het volgende:
Leuk een Fokker als chef
Deze week was het wel sabotage
oooh...maakte me al vrolijk ;Dquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
Het is geen echte fokker (volgens mij) maar hij heeft wel de uitstraling van iemand die 24/7 op fok zit.
Sorry voor de verwarringquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
oooh...maakte me al vrolijk ;D
Ik voorzie weer woordgrapjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
Leuke namen
- Jan Wiebe
- Wiebren
- Suhaily
- Gunnar
- Dieuwke
En dan nog Jesse en Patrick.
Laat maar zittenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:09 schreef Yonjuuni het volgende:
Was Flevoland nog een beetje interessant of zal ik het maar laten zitten?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb vandaag m'n rijbewijs gehaaldben helemaal klaar voor een nieuwe geniale week Topchef!
congrats!!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb vandaag m'n rijbewijs gehaaldben helemaal klaar voor een nieuwe geniale week Topchef!
Bravo!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Jaap moet nog in de OPquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:51 schreef Paul-89 het volgende:
Deze nieuwe topchef reeks heeft nog verdomd weinig gifjes opgeleverd.![]()
Maar welk fragment ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Dekatria het volgende:
Dank allenkan 't nog steeds niet helemaal bevatten
[..]
Jaap moet nog in de OP
Gefeliquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Bravo!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Je moet ook in de groentekraam kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:00 schreef Scully het volgende:
Die app is niet in de store te vinden??
25.000!!!!!!!quote:
eikelquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Dikke vette slee van een auto voor 25.000? jaja.. snel tevreden..
blijven Friezen he....quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Dikke vette slee van een auto voor 25.000? jaja.. snel tevreden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |