De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een 'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilde stiekem zelf een naamtopic he?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent een '[ afbeelding ]' zie ik
Heb je misschien pics?Die zijn al eerder gevraagd zoek maar ergens in nachtbagger, of misschien heeft (hosselaar) Rez ze nog wel in zijn privemapjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Die zijn al eerder gevraagd zoek maar ergens in nachtbagger, of misschien heeft (hosselaar) Rez ze nog wel in zijn privemapjes!
Alleen deze staat er nog op:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Die zijn al eerder gevraagd zoek maar ergens in nachtbagger, of misschien heeft (hosselaar) Rez ze nog wel in zijn privemapjes!
Wat is er met zijn ogen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen deze staat er nog op:
[ afbeelding ]
Die van jou is weg.
whihihiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dankje!
Ik vind jou ook lief hoor
Ik zie niks bijzonders aan zijn ogen hoor.quote:
Ik kan die van mezelf nog zien op nachtbaggerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen deze staat er nog op:
[ afbeelding ]
Die van jou is weg.
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:15 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik kan die van mezelf nog zien op nachtbagger
Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik dacht die zal wel rechterklik, opslaan als gedrukt hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |