Beste mensen,
Hier weer een PC te koop. Heb deze laatst gekocht als 'niet werkend', wat bleek, de oude gebruiker had een nieuwe voeding gekocht en zonder enige computerkennis alles maar vastgemaakt, voedingskabels waren dus gewoon crap aangesloten en daarom wilde hij niet booten

. Ik heb deze PC helemaal opgeknapt, dat houdt in:
- gestofzuigt (was ERG nodig)
- alle fans gedraaid en verplaatst voor de beste airflow
- Arctic Silver 5 koelpasta aagebracht op het CPU (idle temp is van 60 graden celcius gezakt naar 20, oude pasta was echt prut en helemaal uitgedroogd)
- cable management verzorgd zodat er niks de luchtstroom in de weg zit
Nu werkt deze weer als een zonnetje en het is nog echt een krachtpatser, kan de nieuwe games op ho(o)g(st)e instellingen aan. Dus hier, de specs:
Processor: Intel Core 2 Duo E8500 @ 3,16 Ghz
(makkelijk over te klokken naar 4Ghz met deze mobo en koeler)CPU Koeler: Scythe Mugen Scinf-1000
Moederbord: ASUS P5Q-E
(topding, luxe editie van de P5Q, uitgebreide overclock opties)Geheugen: 2x OCZ 2GB DDR2 800Mhz XTC CL 4.0 (4GB)
(speciale SLI editie met die 'coole' SLI-radiators
)Videokaart: MSI N295GTX-2D1792-OC *1
(deze chart zegt alles: http://www.madshrimps.be/(...)ormance-chart-66465/ de kaart outperformt gewoon de HD5870)Harde schijf: Samsung 750GB SATA II 32MB
Optische drive: Samsung SH-S223Q SATA
Behuizing: Colermaster Cosmos 1000
Voeding: Be Quiet Dark Power Pro P9 650W
(helemaal nieuw en met garantie, heeft 80+ GOLD certificaat, kost 100+ euro in de winkel, beter krijg je ze niet)Als gamer-extraatje:
Keyboard: Logitech G11
(verlichte tobo, veel keys die je kunt instellen etc)Verder heb ik nog
Monitor: Samsung Synchmaster T220 scherm, 22" en 1680x1050.
---
Scherm en PC zijn te koop samen en apart. Ophalen heeft de voorkeur
(noord-limburg), verzenden kan maar wordt wel erg duur voor de koper (reken op +- 25 euro).
Vraagprijzen:PC (met keyboard): 400 euro
Scherm: 100 euro
Samen: 450 euro
---
Foto's volgen!
---
PS. Bij het moederbord zit de doos met alle toebehoren en meuk, bij de voeding zit ook de doos met alle meuk en kabels + garantiebewijs (bon), bij keyboard zit de doos en bij het scherm zit de originele doos.
---
Oh, en waarom gaat hij weer weg? Mijn grote liefde blijft mijn Macbook, en om te gamen heb ik al een PS3 staan.