Zijn je gadget serial drivers geïnstalleerd?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:01 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil via Odin updaten naar 2,3
Toestel in download mode.
Odin gestart.
Toestel verbonden met pc maar hij herkent helemaal niks.
Wat nu?
Samsung Galaxy S
Vind de stijl van Ice cream sandwich er ook erg goed uit zien. Heb nu ook die gelekte muziek app d'r op staan en die werkt errug lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Rivalo het volgende:
Kan niet wachten op Android 4.0.
Hoop dat er snel een official port of misschien wel een custom rom komt.
Vooral dat USB Support lijkt me wel geniaal. Hopelijk meer (midi)controller apps.
Maar misschien is het wel zo dat ik gewoon Android 4.0 kan gaan draaien zonder te hoeven wachten op een port? Ze wilden toch geen hardware requirements en dat gezeik dat bedrijven geen updates meer maken? Zou geweldig zijn als Android 4.0 gewoon een schone ervaring zou opleveren.
Dat je gewoon updates zou kunnen draaien en er een lege OS op te zetten zonder dat je hoeft te wachten op je telefoon fabrikant met de mogelijkheid dat er nog meer bloatware op komt te zitten.
Dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk, maar ik denk vast dat dit niet is wat ze bedoelen en dat het nog toekomstmuziek blijft.
Dan nog hoop ik op een totaal lege custom Rom.
APK's van handige Sony Erricsson apps installeer ik wel handmatig.
Dat gaat je niet lukken met losse APK's; Sony Ericsson past het hele framework aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Rivalo het volgende:
Kan niet wachten op Android 4.0.
Hoop dat er snel een official port of misschien wel een custom rom komt.
Vooral dat USB Support lijkt me wel geniaal. Hopelijk meer (midi)controller apps.
Maar misschien is het wel zo dat ik gewoon Android 4.0 kan gaan draaien zonder te hoeven wachten op een port? Ze wilden toch geen hardware requirements en dat gezeik dat bedrijven geen updates meer maken? Zou geweldig zijn als Android 4.0 gewoon een schone ervaring zou opleveren.
Dat je gewoon updates zou kunnen draaien en er een lege OS op te zetten zonder dat je hoeft te wachten op je telefoon fabrikant met de mogelijkheid dat er nog meer bloatware op komt te zitten.
Dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk, maar ik denk vast dat dit niet is wat ze bedoelen en dat het nog toekomstmuziek blijft.
Dan nog hoop ik op een totaal lege custom Rom.
APK's van handige Sony Erricsson apps installeer ik wel handmatig.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
Aldi België verkoopt morgen één android telefoon.. Nog best mooi voor die prijs!
http://aldi-bn.aldi.be/al(...)1_48_414_4782_5.html
Wellicht onder accounts en synchronisatie bij gmail contacten uitvinken? dat doe ik altijd direct als ik hem toevoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef rene90 het volgende:
Vandaag de s plus gehaald, alleen als ik een contact wil toevoegen staan er nogal wat contacten waar ik ooit een keer iets naar heb gestuurd, ook mailadressen. Onder contacten staan ze onder niet gesorteerd maar ik wil ze weg. Iemand raad?
Ik heb een Xperia Play en de enige SE App die ik gebruik is de gamemanager. Dacht dat ik die wel gewoon kon gebruiken, maar goed ik wacht het gewoon even af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken met losse APK's; Sony Ericsson past het hele framework aan.
Nee, dat gaat je waarschijnlijk niet lukken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik heb een Xperia Play en de enige SE App die ik gebruik is de gamemanager. Dacht dat ik die wel gewoon kon gebruiken, maar goed ik wacht het gewoon even af.
Dan wacht ik wel op een custom ROMquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, dat gaat je waarschijnlijk niet lukken.
Nouja, je gaat geen Game Center van SE op 2.4 (!) krijgen, zo lang SE geen 2.4-ROM uitbrengt hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel op een custom ROM.
Was eigenlijk al van plan binnenkort CyanogenMod er op te zetten. Maar misschien dat dat nog weer geupdate naar 4.0 wordt. Ze zijn ook al bezig met MIUI dus gaat wel goed komen denk ik
Dan nog, ik zie welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nouja, je gaat geen Game Center van SE op 2.4 (!) krijgen, zo lang SE geen 2.4-ROM uitbrengt hoor.
Edit; heb het nu voor elkaar, om de één of andere reden zijn dus al die contacten opgeslagen. Ik heb ze via gmail.com eruit gegooid en nu haalt hij ze ook weg bij mijn telefoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wellicht onder accounts en synchronisatie bij gmail contacten uitvinken? dat doe ik altijd direct als ik hem toevoeg.
Launcher pro met cm7 rom only theme + beautiful widgets gebruik ik, alleen cm7 heb je niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Edit; heb het nu voor elkaar, om de één of andere reden zijn dus al die contacten opgeslagen. Ik heb ze via gmail.com eruit gegooid en nu haalt hij ze ook weg bij mijn telefoon.
Wat heeft jullie voorkeur, touchwiz van samung of launcher pro? Ik krijg alleen niet een mooie widget met tijd + het weer, iemand tips?
Op de galaxy s plus kunnen nog geen rom's helaas, BW heb ik nu ook erop gezet, stuk mooier inderdaad en ideaal hoe je het kan koppelen. Dus klikken op de tijd =>alarm, klikken op datum=> agenda et cetera.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Launcher pro met cm7 rom only theme + beautiful widgets gebruik ik, alleen cm7 heb je niet zo veel aan.![]()
https://market.android.com/details?id=com.darkdog.theme.crystal
Ze hebben er een flinke lik verf overheen gezet, maar ik vond -inderdaad- de oude versie ook veel fijner; via een normale dataverbinding (eindeloos online via hi) duurt het (veel) langer voordat überhaupt de market geladen is...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik krijg de schijt van die market... Continue problemen sinds de update, nu werkt het zoeken niet, dan het laden van mijn apps niet en dan weer het niet kunnen starten van een update...
Dat heet tethering en daar zijn genoeg apps voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef RaymanNL het volgende:
Weten jullie misschien hoe je een Android-tablet de internetverbinding van een Nokia N8 kunt laten oppakken? Een app of iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |