Je schrijft zelf 'aannemelijk' , is dus geen feit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alleen berust op die paar minuten spelen. De iPhone 4S heeft evenveel RAM en dezelfde processor en ingewanden als de iPad 2, die in benchmarks bijna twee keer zoveel scoort als de Galaxy S2. Natuurlijk mag je verwachten dat de A5-processor in de iPhone 4S underclocked is, maar zelfs dan is het erg aannemelijk dat hij een stuk sneller is dan de Galaxy S2, grotendeels omdat iOS flink minder rekenkracht nodig heeft om vloeiend te draaien dan Android.
[..]
Dit klopt. Ik vind het te groot, maar het went wel ontzettend snel als je er regelmatig mee speelt.
[..]
Dit is onzin.
Nee, maar het is wel zo waarschijnlijk, dat je geinteresseerden daarop mag wijzen. Het zal binnenkort wel bevestigd worden. Want zeg nou zelf: als je de benchmarks van de Galaxy S2 en de iPad bekijkt, moet Apple iets wel heel erg verkloot hebben als de iPhone 4S niet sneller is dan Samsung's vlaggenschip.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Je schrijft zelf 'aannemelijk' , is dus geen feit.
Dit dusquote:Aub niet nogmaals de scherm discussie. Mijn iPhone 4 voldoet prima, prive Android is iets groter en dat is ook fijn.
Gast die benchmarks zijn allemaal gedaan toen de S2 net uitkwam, de Sensation en S2 schieten de iPad 2 voorbij in bijna alle benchmark tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zo waarschijnlijk, dat je geinteresseerden daarop mag wijzen. Het zal binnenkort wel bevestigd worden. Want zeg nou zelf: als je de benchmarks van de Galaxy S2 en de iPad bekijkt, moet Apple iets wel heel erg verkloot hebben als de iPhone 4S niet sneller is dan Samsung's vlaggenschip.
Niet dat het heel erg veel uitmaakt, aangezien de Galaxy S2 ook al sneller is dan eigenlijk nodig is bij een smartphone.
[..]
Dit dus
Ja dat staat er altijd wel maar is een bangmakertje, veel hebben met custom rom naar reparatieservice gestuurd (indien het geen software probleem was waar ze niet uitkwamen, anders probeerde je sowieso de stock rom weer uit voordat je ging opsturen)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Iemand91 het volgende:
Bij rooten vervalt je garantie ook. En een shitload aan apps? Alleen facebook en een zaklampje o.i.d. Allebei weer te downloaden in de market.
@ hieronder: nee.
Aangeschafte apps kun je idd terugzien in de market, die ben je dus ook niet "kwijt". Ik raad aan je oude Desire een harde reset te geven, voordat je vriendin/vrouw het toestel in gebruik neemt. Wanneer je het toestel daarna de eerste keer aan zet, kan zij haar gmail-account aan het toestel koppelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:02 schreef J83 het volgende:
Ik krijg vanmiddag een nieuw Android-toestel, de Galaxy S2. Ik gebruik nu de Desire en vraag mij af hoe de overgang zal gaan. Back-ups van contacten en sms heb ik gemaakt, maar hoe gaat het bijvoorbeeld met aangeschafte apps? Zijn deze gekoppeld aan mijn gmail-account en zal ik deze straks dus niet opnieuw aan hoeven te schaffen?
Mijn partner neemt mijn huidige telefoon over. Wat is verstandig bij ingebruikname te doen, toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen of gewoon zo verder? Want hoe krijgt zij bijvoorbeeld haar "identiteit" in de telefoon? Waar en hoe wordt de telefoon gekoppeld aan haar eigen gmail-adres? Ik kan dit nergens vinden...
Verdere tips bij deze overstap zijn welkom
Kun je daar iets meer over vertellen? Ik heb m'n Galaxy S afgelopen donderdag een harde reset gegeven omdat 'ie in zo'n bootloop zat, maar dat was dus niet nodig geweest?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
... soms kan hij vast zitten in een "bootloop" maar dat is gewoon op te lossen door cache te wissen.
[..]
Dank voor je reactie, duidelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
Aangeschafte apps kun je idd terugzien in de market, die ben je dus ook niet "kwijt". Ik raad aan je oude Desire een harde reset te geven, voordat je vriendin/vrouw het toestel in gebruik neemt. Wanneer je het toestel daarna de eerste keer aan zet, kan zij haar gmail-account aan het toestel koppelen.
Het beste is gewoon om al je apps opnieuw te installeren.. Als het goed is, worden vanzelf je huidige apps op je nieuwe toestel gedownload wanneer je je Google-account hebt ingevoerd. De kaart verwisselen gaat niet aangezien apps nooit volledig op de SD-kaart staan, zonder bijbehorend deel op het interne geheugen werkt het dus niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef J83 het volgende:
[..]
Dank voor je reactie, duidelijk.
Kun je me ook vertellen hoe ik om moet gaan met de apps die nu op de SD-kaart zijn geinstalleerd? Moet ik ze de-installeren of kan ik ze laten staan en de kaart in de nieuwe telefoon plaatsen?
Je moet dat niet zo zien, je moet je juist afvragen of de iphone 4s een GS2 killer zal worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef o.us het volgende:
Ik verwacht sowieso niet dat de Nexus Prime een iPhonekiller zal worden. Dat had de Nexus One al moeten zijn.
Eh, nee.. Van de iPhone zijn meer exemplaren verkocht dan van welke andere smartphone dan ook. Dat is dus degene die gekilld moet worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je moet dat niet zo zien, je moet je juist afvragen of de iphone 4s een GS2 killer zal worden.
Over MIUI gesproken. Heeft iemand die MIUI-phone, de Xiaomi Phone, besteld, of is van plan dat te doen? Ik kwam een review hiervan tegen op Engadget, en het ding heeft hele goede specificaties voor een bijna absurd lage prijs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:39 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens MIUI op mijn O2X gezet. Ik vind hem geweldig, werkt perfect maar hij vreet mijn batterij op als de malle. Ook met een batterijkalibratie. Nu zit ik te twijfelen om hem of terug naar zijn stock LG rom te zetten of naar een raw Android rom.
Keuzes, keuzes.
Ik denk dat je alle apps op je nieuwe toestel compleet opnieuw moet installeren. Volgens mij kopieert Android nl. niet alles van een app naar de SD-kaart. Overigens moet ik mijn navigatiesoftware (co-pilot) de-activeren wanneer ik hem op een nieuw telefoontoestel wil installeren. Wellicht heb je zelf ook apps waarbij iets dergelijks noodzakelijk is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef J83 het volgende:
[..]
Dank voor je reactie, duidelijk.
Kun je me ook vertellen hoe ik om moet gaan met de apps die nu op de SD-kaart zijn geinstalleerd? Moet ik ze de-installeren of kan ik ze laten staan en de kaart in de nieuwe telefoon plaatsen?
Bedankt, zal je advies opvolgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Ireyon het volgende:
Het beste is gewoon om al je apps opnieuw te installeren.. Als het goed is, worden vanzelf je huidige apps op je nieuwe toestel gedownload wanneer je je Google-account hebt ingevoerd. De kaart verwisselen gaat niet aangezien apps nooit volledig op de SD-kaart staan, zonder bijbehorend deel op het interne geheugen werkt het dus niet.
Ik geloof het niet. Wel heb ik spelletjes als Coin Pirates (urenlang gespeeld en bijna compleet) op de SD-kaart staan. Vrees dat ik al die dat sowieso verliesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik denk dat je alle apps op je nieuwe toestel compleet opnieuw moet installeren. Volgens mij kopieert Android nl. niet alles van een app naar de SD-kaart. Overigens moet ik mijn navigatiesoftware (co-pilot) de-activeren wanneer ik hem op een nieuw telefoontoestel wil installeren. Wellicht heb je zelf ook apps waarbij iets dergelijks noodzakelijk is?
Nee jij slaat mijn post over omdat ik gelijk had vorige pagina, iPhone 4S gaat gewoon zelfde worden als de iPad 2 en die krijgt klappen in elke hoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zijn het altijd de onzekere fanboys die een ander een troll moeten noemen?
Weer zo'n kansloos persoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee jij slaat mijn post over omdat ik gelijk had vorige pagina, iPhone 4S gaat gewoon zelfde worden als de iPad 2 en die krijgt klappen in elke hoek.
Ookal was jou post niet tegen mij bedoeld.
Ga weer huilen in je iphone topic dat er geen iPhone 5 komt.we weten dat het pijn doet.
Android apps zijn meestal gratis, maar met reclame. iPhone apps zijn meestal betaald, maar zonder reclame. De android apps kan je ook voor betalen om de reclame weg te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:55 schreef DeMessias het volgende:
n00b mode on:
Waar vind je eigenlijk een basis overzicht van wat nu de belangrijkste smartphones zijn? Dus met prijs en specificaties en eventueel een indicatie: "meest geschikt voor dit type gebruiker". Ik zie eerlijk gezegd tussen het bos de bomen niet meer.
Klopt het dat de apps van Android gratis zijn en die van iPhone betalend?
Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Android apps zijn meestal gratis, maar met reclame. iPhone apps zijn meestal betaald, maar zonder reclame. De android apps kan je ook voor betalen om de reclame weg te krijgen.
Dat betalende valt op te lossen door er gewoon voor te betalen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?
Dat soort dingen mag je hier niet vragen, maar het is niet nodigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |