abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102916659
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:36 schreef MissVanity het volgende:

[..]

:') Verkeerde topic? :P
Gewoon verkeerd gelezen :)
Je maintiendrai
pi_102916717
Kusjekroel.
pi_102916766
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:40 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel.
kusjekroel terug! :9 :9~
pi_102916786
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
HAHAHA ER STAAT NEUKEN IN DE OP!!!!111111!!!EINZEINZ1!!111
Wacht, dat staat er niet :'(
*proest!¡!¡!
pi_102916795
Hihi liefde in het midden van alle haat O+
Je maintiendrai
pi_102918770
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hihi liefde in het midden van alle haat O+
:Y ^)
pi_102922945
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:30 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ga jij nou maar huilen om Steve. Blegh. Kut fanboy met je veel te dure troep... iPhone 4S duurder dan een galaxy S2 die meer kan. alleen omdat er een halfopgefrete appel op staat? |:(

[..]

Lees je in voordat je gaat oordelen. Deze user heeft waarde, vanaf 2007 actief en een topic van iemand anders op de FP gekregen, wat heb jij al bereikt in plaats van zielig te lopen jammeren? :W

En heb GMAIL niet die windows meuk, en is mijn 1e account nogmaar, voor zover ik me kan herinneren. :(
Je voelt je (misschien wel terecht) aangesproken terwijl ik je paupernaam niet eens noem.
Er zijn zat kneusjes die dit hele forum naar de grafzooi helpen omdat ze alleen maar baggeren.

En zozo, naamsbekendheid op FOK! dan heb je het echt helemaal bereikt. Nee joh, jammer, ik richt mezelf liever op users die wel chill zijn en daar ga ik veel liever mee om.

Dit soort virtuele aids mag van mij als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102923822
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je ziet dat je niveau behoorlijk is gedaald. De mentaliteit van hotmail.com nerdjes is net even wat anders dan de oldbie die met een betaalde mailservice zichzelf aanmeldde.
_O_
pi_102929412
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je voelt je (misschien wel terecht) aangesproken terwijl ik je paupernaam niet eens noem.
Er zijn zat kneusjes die dit hele forum naar de grafzooi helpen omdat ze alleen maar baggeren.

En zozo, naamsbekendheid op FOK! dan heb je het echt helemaal bereikt. Nee joh, jammer, ik richt mezelf liever op users die wel chill zijn en daar ga ik veel liever mee om.

Dit soort virtuele aids mag van mij als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Waarom zou ik me aangesproken voelen? Het is een topic, wacht ik zal het uitleggen voor je, De TT staat mijn naam in, zo goed als alles in dit topic gaat over/tegen mij. Eigenlijk zoals beschreven in zowel TT als OP... hoe zou ik er toch bij komen dat het over mij gaat _O- _O- malle jongen!!!! _O- .

Of post je altijd zo ergens in DIG over hoe mooi je bank is? Wie is er dan de pauperuser? :') Posten in een random topic om je beklag te doen. Daar is KLB voor idioot. :W

En inderdaad, je hebt gelijk, er zijn kut-users, zeg het tegen hen die het ook echt verpauperen niet degene die er nog iets van proberen te maken met topics van meer dan 3 lettergrepen lang.
-

Ja want omgaan met jongens/meiden hier is niet zielig? Ik probeer gewoon wat lol te hebben met [insert random user die dan actief is] ik zoek hier geen virtuele vriendjes.

Pauper jong, dus hou je mond als je niets zinnigs tegen mij of over mij te melden hebt. |:(

Bah wat erger ik me toch aan types zoals jou. Negative fossielen gebabbel over "vroeger was alles beter" doe er dan wat aan dan verpauperd en verbitterd vanachter je geranium toetsenbord je gal te spugen op een topic, en het daardoor te verneuken. Lamzwans.

On topic:

Prof_Hoax! O+ , ik ga eens een lekker badje vol laten lopen voor deze heerlijke geweldige user!
pi_102929484
O+
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_102929552
:*
pi_102929844
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Waarom zou ik me aangesproken voelen? Het is een topic, wacht ik zal het uitleggen voor je, De TT staat mijn naam in, zo goed als alles in dit topic gaat over/tegen mij. Eigenlijk zoals beschreven in zowel TT als OP... hoe zou ik er toch bij komen dat het over mij gaat _O- _O- malle jongen!!!! _O- .

Of post je altijd zo ergens in DIG over hoe mooi je bank is? Wie is er dan de pauperuser? :') Posten in een random topic om je beklag te doen. Daar is KLB voor idioot. :W

En inderdaad, je hebt gelijk, er zijn kut-users, zeg het tegen hen die het ook echt verpauperen niet degene die er nog iets van proberen te maken met topics van meer dan 3 lettergrepen lang.
-

Ja want omgaan met jongens hier is niet zielig? Ik probeer gewoon wat lol te hebben met [insert random user die dan actief is] ik zoek hier geen virtuele vriendjes.

Pauper jong, dus hou je mond als je niets zinnigs tegen mij of over mij te melden hebt. |:(

Bah wat erger ik me toch aan types zoals jou. Negative fossielen gebabbel over "vroeger was alles beter" doe er dan wat aan dan verpauperd en verbitterd vanachter je geranium toetsenbord je gal te spugen op een topic, en het daardoor te verneuken. Lamzwans.

On topic:

Prof_Hoax! O+ , ik ga eens een lekker badje vol laten lopen voor deze heerlijke geweldige user!
Wat een krankzinnig debiele redenering van je. Je zou graag willen dat dit prutstopic volledig aan jou gewijd werd. Helaas moet ik je maar even wakker schudden, want dat is lang niet zo. Zelfs in kuttopics als deze is niet alle aandacht voor jou weggelegd.

Je zou in mijn PoHi kunnen kijken waar ik post, dan zou je nog wat van je virtuele aids voor je kunnen houden.

Je ziet me ook NERGENS typen dat ALLE hotmail usertjes kut zijn (jij wel, dat heb je prachtig bewezen), maar een leeuwendeel wel. En dat is zeker wel klachtwaardig. En waar beter dan in een dergelijk topic?

Gezwelletjes die zichzelf helemaal het mannetje vinden :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102929884
En we gaan nog even door....

Je valt mij aan omdat ik trots ben op een dagje gezellig toen met iemand waar ik toevallig op stuitte via zijn topic, toevallig potentie zag in dat topic en er van harte aan meehielp om het zo "leuk" en on-topic te houden.

Jouw woorden:

quote:
Even een copy paste uit je fotoboek, over hetgeen wat je zelf net triest noemde hierboven.
quote:
Topics (in volgorde) die de 300 posts haalde:
Hardcore #3
Centraal Vuurwerk *2008* - #2
Hardcore #6 Waar we in 2009 gewoon verder gaan
Ben gestopt met bijhouden

Notatie in de top100 dagcijfers
15 februari 2011: Nr 40 - 152 posts Neo-Mullen
07 augustus 2008: Nr. 48 - 82 posts Neo-Mullen
28 oktober 2009: Nr. 61 - 74 posts Neo-Mullen
28 juli 2008: Nr. 62 - 48 posts Neo-Mullen
26 april 2010: Nr. 66 - 67 posts Neo-Mullen
09 mei 2010: Nr. 73 - 86 posts Neo-Mullen
30 juli 2008: Nr. 75 - 55 posts Neo-Mullen
26 februari 2011: Nr 98 - 87 posts Neo-Mullen
Je bent dus zo wispelturig als een wijf. Dus hou je bek voordat je nog een keer zo stoer wilt komen zeggen hoe "verpauperd" de users hier wel niet zijn en hoe "stoer" ze willen doen over naamsbekendheid. Als je zelf trots bent op hoe levenloos je veel posts hebt gehaald.

Eigenlijk zou ik je zo hard niet moeten aanpakken want kennelijk weet je niet beter. Je snapt niet doordat je in dit topic post dat je dan insinueert dat het over mij gaat... dat kan je niet rijmen... en hoe zielig je zelf bent en dan ander aanvallen.

Ahh arme jij, wat een zielig figuur ben je eigenlijk. Ik zal een R&P topic voor je openen, kijken of iemand je nog kan helpen.

Bah. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Prof_Hoax op 10-10-2011 20:50:04 (typo) ]
pi_102929904
oeh rellen O+
pi_102930023
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
oeh rellen O+
Pak popcorn (zag ik pasgeleden een leuk gifje over, zo'n neger schoot naar z'n la en pakte popcorn, je kon goed zien dat hij zei: GO ON. :9

Maar Neo-Mullen, hoe wil je dit doen? Gewoon ieder op zijn beurt een post of wil je crossposts doen? u zegt het maar.

Het moet uiteraard wel overzichtelijk en leuk blijven om te volgen...
pi_102930100
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Pak popcorn (zag ik pasgeleden een leuk gifje over, zo'n neger schoot naar z'n la en pakte popcorn, je kon goed zien dat hij zei: GO ON. :9

Maar Neo-Mullen, hoe wil je dit doen? Gewoon ieder op zijn beurt een post of wil je crossposts doen? u zegt het maar.

Het moet uiteraard wel overzichtelijk en leuk blijven om te volgen...
ik ga even poffen :9
pi_102930117
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ik ga even poffen :9
:D
pi_102930215
nou spannend hoor dit
pi_102930235
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:

[..]

_O_ vroeger.
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Klootzak. ;(

Verder mag iedereen natuurlijk lekker zijn eigen mening hebben. Een discussie voeren op internet is net zo kansloos als op iemands beeldje gaan trappen omdat je er net voor hebt betaald.
pi_102930253
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
En we gaan nog even door....

Je valt mij aan omdat ik trots ben op een dagje gezellig toen met iemand waar ik toevallig op stuitte via zijn topic, toevallig potentie zag in dat topic en er van harte aan meehielp om het zo "leuk" en on-topic te houden.

Jouw woorden:

[..]

Even een copy paste uit je fotoboek, over hetgeen wat je zelf net triest noemde hierboven.

Topics (in volgorde) die de 300 posts haalde:
Hardcore #3
Centraal Vuurwerk *2008* - #2
Hardcore #6 Waar we in 2009 gewoon verder gaan
Ben gestopt met bijhouden

Notatie in de top100 dagcijfers
15 februari 2011: Nr 40 - 152 posts Neo-Mullen
07 augustus 2008: Nr. 48 - 82 posts Neo-Mullen
28 oktober 2009: Nr. 61 - 74 posts Neo-Mullen
28 juli 2008: Nr. 62 - 48 posts Neo-Mullen
26 april 2010: Nr. 66 - 67 posts Neo-Mullen
09 mei 2010: Nr. 73 - 86 posts Neo-Mullen
30 juli 2008: Nr. 75 - 55 posts Neo-Mullen
26 februari 2011: Nr 98 - 87 posts Neo-Mullen

Je bent dus zo wispelturig als een wijf. Dus hou je bek voordat je nog een keer zo stoer wilt komen zeggen hoe "verpauperd" de users hier wel niet zijn en hoe "stoer" ze willen doen over naamsbekendheid. Als je zelf trots bent op hoe levenloos je veel posts hebt gehaald.

Eigenlijk zou ik je zo hard niet moeten aanpakken want kennelijk weet je niet beter. Je snapt niet doordat je in dit topic post dat je dan insinueer dat het over mij gaat... dat kan je niet rijmen... en hoe zielig je zelf bent en dan ander aanvallen.

Ahh arme jij, wat een zielig figuur ben je eigenlijk. Ik zal een R&P topic voor je openen, kijken of iemand je nog kan helpen.

Bah. :r
Zulke dingen zet ik alleen in mijn fobo omdat het me leuk leek om bij te houden. Als je wat beter uit die jampotten van je kijkt zie je dat ik het niet meer bij hou, ofwel niet meer belangrijk vind.
Trieste adoratietopics waar mensen een beetje blij gaan lopen doen gaan nergens over. Er komt een kliekje mensen bij elkaar die wat stompzinnig gaan lopen doen en het draait allemaal en alleen om hun. Vervolgens komt een groepje haters (je zou mij daaronder kunnen zetten) en die verneuken zo'n topic.

En het aantal van zulke kuttopics nam exponentieel toe sinds de hotmail-kutusertjes zich hier begonnen te voegen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102930263
Hoezo zou ik die wannebe mod adoreren? :O
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_102930315
quote:
13s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

Klootzak. ;(

Verder mag iedereen natuurlijk lekker zijn eigen mening hebben. Een discussie voeren op internet is net zo kansloos als op iemands beeldje gaan trappen omdat je er net voor hebt betaald.
Maar dat is wel fokking grappig :'( er zijn tig topics volgelachen over die goeien garp.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:54:32 #98
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102930437
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:42 schreef Trollscience het volgende:

[..]

_O_
:')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102930448
Even een toevoeding aan mijn laatste post: die topics zijn dus kut omdat je typisch kliekjesvorming krijgt.
Een topic moet gewoon leuk voor iedereen zijn waaraan iedereen kan participeren.

edit: En nog een groot verschil met een aantal jaar geleden. Als er toen adoratietopics geopend werden, ging het om users die geen allure kregen van alle aandacht. Jij duidelijk wel. Stoort me een beetje :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102930618
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Maar dat is wel fokking grappig :'( er zijn tig topics volgelachen over die goeien garp.
Klopt.

Ik moet zeggen dat dit topic eindelijk loopt zoals het zou moeten, mijn respect. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')