doe ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Prof_Hoax, waarom adoreer jij jezelf?
kun je die nog eens uitleggen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Best leuk inderdaad.![]()
Wij maken ook wel beetje grapjes met die gasten hoor, als hij z'n telefoon niet op neemt vragen we later of hij z'n middageten aan het vangen was (hont). Dat soort grappen. Geniaal.
Edit: Moet je bij zijn waarschijnlijk.![]()
Hoe bedoel je? Dat ik hier niets van meen? van wat er in dit topic gezegd is of? wees duidelijk bitequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:20 schreef Snuwerd het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk een topic voor maken
Maar Prof_Hoax zit ons keihard te trollen, ik weet het zeker![]()
Ik: Ik moet collega in Sjanghai Tokio, iets van die landen(dit zijn steden, ik weet).quote:
gewoon zo nu en dan keihard zijn. je kunt het wel. en ik vind het lekker. gimme!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet wat aan mijn te lieve imago doen
ja soms kan ik het welquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon zo nu en dan keihard zijn. je kunt het wel. en ik vind het lekker. gimme!
FU! jij met je timingquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef Snuwerd het volgende:
kom op jongens, hou die liefdesnectar bij je
get a ..an .. ehm, own topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |