Het probleem is het volgende;
Ik moet in november iets afleveren in Perpignan. Dit kan niet met de post en moet persoonlijk worden afgeleverd.
De uitdaging is om dit zo snel én goedkoop mogelijk te doen. Een combinatie waarbij ik jullie hulp nodig heb... Om het zo snel mogelijk te doen is een vliegtuig het snelst.
Perpignan heeft een vliegveld, maar daar vliegt Ryanair alleen op vanuit Brussel Charleroi. Deze tickets zijn niet goedkoop, en bovendien is het een stuk rijden vanuit midden-Nederland. De heen en terugvliegtijd en datum liggen ook nog ver uit elkaar. Waardoor je een hotelovernachting (of meerdere) moet betalen.
Een andere optie is vliegen op Barcelona El Phrat of Girona (wat dichterbij Perpignan ligt). En dan naar Perpignan karren.
Het meest ideaal zou natuurlijk zijn om 's ochtends vroeg aan te komen en aan het eind van de avond weer terug te vliegen.
Én om het nog gecompliceerde te maken; het mag maximaal 1 werkdag kosten. Dus vrijdag op zaterdag overnachten is prima en zondag op maandag ook, maar maandag op dinsdag bv. niet. Heen en weer vliegen op een werkdag is geen probleem

Bovendien moet de vertreklocatie in Nederland/Belgie/Duitsland moet hetzelfde zijn als de aankomstlocatie van de terugreis. Dus bv. Eindhoven - Barcelona betekent ook weer landen op Eindhoven...
Nu kan ik dit tot nu toe niet vinden, ook omdat het zomerseizoen voorbij is en het vliegaanbod beperkt is. Ik ben benieuwd of iemand hier suggesties voor heeft?
[ Bericht 2% gewijzigd door Pizzaman op 06-10-2011 21:00:04 ]