SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
Zie dit:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
ziet er leuk uit. Weet alleen nog niet wat het nut ervan is.
quote:The Crystal Block (unconfirmed name) was added to 1.9 Prerelease 3. It has a luminance of 15 and can be placed underwater just like Glowstone (Block).
The blocks cannot be mined, in those terms they are just like bedrock. However if TNT is used it can destroy them to be picked up.
Crystal blocks cannot be set on fire, nor can be torches be placed on them. Regular blocks can be placed. (needs more testing)
The cracked ones (see below in the screenshot) can be repaired, if you rightclick them with an Eye of Ender.
According to the 1.9 Prerelease thread on the Minecraft Forums, this cluster of blocks is known as an Air Portal in the code
jeeeeeetje O.oquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Jump het volgende:
Mijn huge snow biome van begin deze week: http://images.internix.be/files/minecraft/hugesnowbiome.png
In het midden van het land zie je een tellertje. Dat zijn het aantal blocks
wowquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Jump het volgende:
Mijn huge snow biome van begin deze week: http://images.internix.be/files/minecraft/hugesnowbiome.png
In het midden van het land zie je een tellertje. Dat zijn het aantal blocks
En het is ook nog niet eens nuttig ofzo. Die drankjes ga ik naar verwachting niet echt makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef Flodder450 het volgende:
minecraft lijkt wel een verkapte RPG te worden
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nieuwe huis? Ik wil later dan ook architect worden.
Underwater breathing vind ik toch wel handig hoor als je daar aan het bouwen bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
En het is ook nog niet eens nuttig ofzo. Die drankjes ga ik naar verwachting niet echt maken
Ik vind die van mij mooier. Maarja, smaken verschillen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik vind die van mij mooier. Maarja, smaken verschillen.dat soort taferelen krijg je als je teveel tijd overhebt en creatief genoeg bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat soort taferelen krijg je als je teveel tijd overhebt en creatief genoeg bent
zoals ik al voorspelde...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:31 schreef Verbodsbord het volgende:
Minecraft begint echt een soort runescape te worden nu
Jammer dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |