De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, meer omdat geroot en Apps2SDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren met Android.
Dat soort dingen gebeuren met Android.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee hoor, meer omdat geroot en Apps2SD
Ik zou hem echt keihard uitlachen als hij niet hoger komt dan vmbo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef coban het volgende:
@rez ja dat dus. En daarna gaat hij naar de univerziedeit. Dat is slimme kinderen. En niet voor middenmadige leerlingen.
Normaal niet nee, als je belangrijke dingen op je sd zet ipv van telefoon dan gaat er wel wat mis ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren met Android.
Omdat MK lief isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom P_z nog geen TR's heeft gemaakt hiervoor.
Komt hij wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou hem echt keihard uitlachen als hij niet hoger komt dan vmbo.
Belangrijke dingen zet je ook niet op een telefoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Normaal niet nee, als je belangrijke dingen op je sd zet ipv van telefoon dan gaat er wel wat mis ja.
Belangrijke dingen van de telefoon zelf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Belangrijke dingen zet je ook niet op een telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |