die douchekop alleen al is de moeite waard om te kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
Straks weer lekker disco douchen met mijn led-douchekop.
idioot gedoe met dat werkende.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
@TT
gelukkig is "werkende" er weer uit
Ik! Ze lijkt mij echt zo'n type die de straal niet deelt, zodat je in je nakie staat te blauwbekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Douchen met MissB wie wil dat nu niet
Wie zeikt er over kansloos?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
idiooit gedoe met dat werkende.en dan zeiken over kansloos
En dan lachend naar je gekrompen pinkeltje kijkt......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik! Ze lijkt mij echt zo'n type die de straal niet deelt, zodat je in je balie staat te blauwbekken.
je kan er ook voor kiezen die douchekop ff af te pakken en er zelf mee te gaan spelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik! Ze lijkt mij echt zo'n type die de straal niet deelt, zodat je in je nakie staat te blauwbekken.
Dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik! Ze lijkt mij echt zo'n type die de straal niet deelt, zodat je in je nakie staat te blauwbekken.
Je komt niet eens in de buurt van de douchekop, dan heeft ze je al gevloerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je kan er ook voor kiezen die douchekop ff af te pakken en er zelf mee te gaan spelen
Jullie denken het ik zeg hetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tijn.....
Soms moet je niet hardop denken......
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan lachend naar je gekrompen pinkeltje kijkt......
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:59 schreef dawg het volgende:
gewoon dreigen dat je haar tattoo bekrast als ze met mesjes gaat gooien.
* m1st1g meldt zich om een rug te komen inzepenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hee, ik heb, naast de disco douchekop, ook zo'n hele grote stortdouche, dus kleumen hoeft niet.
Dan neem ik je uitnodiging bij deze aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hee, ik heb, naast de disco douchekop, ook zo'n hele grote stortdouche, dus kleumen hoeft niet.
jaja, ga jij nou maar lekker douchen. de pics kunnen in mijn pm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik krab persoonlijk 2pac van zijn lijf.
Ik douche niet met vreemde mannen, thanks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g meldt zich om een rug te komen inzepen
Tsss, come at me broquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik krab persoonlijk 2pac van zijn lijf.
En als ie zich nou eerst voorstelt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik douche niet met vreemde mannen, thanks.
vreemd ben ik niet.... wel onbekendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik douche niet met vreemde mannen, thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |