Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar waarom zouden mensen tijdens de show naar je blog gaan?
Laatste post.quote:Mijn idee naast bovenstaande was : laat mensen tijdens The Voice iets bestellen bij ze en dat ze dan als promotiecode tvpremiere gaan gebruiken voor een x bedrag korting. (enkel geldig tijdens de show).
Dat komt wel goed via Twitter gaat vrij snel let maar op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Ja maar dan moet je dus wel van te voren gaan promoten
Dank jequote:
Hoi! Ik run met Pizzalucht ook een aantal sites met meer dan 5000 bezoekers per dag. Mogen we je misschien een keer een aanbod doen en wat vragen stellen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Moonwalk het volgende:
Hallo mensen![]()
Leuk topic, ik heb zelf twee websites, eentje draait al en de andere ben ik nog aan het afmaken.
Ik dacht altijd dat geld met google verdienen een soort leuk sprookje was, zoals dat geld verdienen met mailtjes lezen en linkjes klikken waar nog nooit iemand rijk van is geworden. Inmiddels zie ik dat er toch wel mensen zijn die een zakcentje binnen hengelen met google dus is het gaan kriebelen, toen zag ik daarnet dit topic en dacht ik hier moet ik posten![]()
hoi dus
Die kortingsactie heb ik net even een mail over verstuurd naar ze (verzon ik pas vanavond).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef JoshuaL het volgende:
Maar heb je die kortingsactie al of ga je dat regelen? En hoeveel korting krijg je dan?
Stoer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:28 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hoi! Ik run met Pizzalucht ook een aantal sites met meer dan 5000 bezoekers per dag. Mogen we je misschien een keer een aanbod doen en wat vragen stellen?
gr gr
Ik heb een supergoed idee, een blog over pizza's, en dan gaan we daar pizza's verkopen via JustEat!quote:
Of een blog over de nieuwste televisies en dan tv's verkopen als bol.com partner... Zo makkelijk is het toch niet?:P Hoe rank jij een site nou goed?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb een supergoed idee, een blog over pizza's, en dan gaan we daar pizza's verkopen via JustEat!
De pareltjes/dollars staan al in mijn ogen
Trolololol. Wie zegt dat ik stoer doe.quote:
Ik was ook meer aan het dollen met Razorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Of een blog over de nieuwste televisies en dan tv's verkopen als bol.com partner... Zo makkelijk is het toch niet?:P Hoe rank jij een site nou goed?
klinkt idd logischquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik was ook meer aan het dollen met Razor![]()
Bij sites ranken moet je volgens mij goed denken aan hoe je je teksten schrijft, zodat je bij zoveel mogelijk combinaties zo hoog mogelijk komt.
En zorgen dat je uniek bent met je content. De titel is het belangrijkst ben ik wel achter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik was ook meer aan het dollen met Razor![]()
Bij sites ranken moet je volgens mij goed denken aan hoe je je teksten schrijft, zodat je bij zoveel mogelijk combinaties zo hoog mogelijk komt.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Woerd26 het volgende:
HalvinCarris, hoe ranken jullie je websites?
Als jij op de proppen komt met 5000 bezoekers per dag vraga ik me toch af hoe je je keywords zo hoog in google krijgt, (als dat de bron van bezoekers is)quote:
Google is niet de grootste bron.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:02 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Als jij op de proppen komt met 5000 bezoekers per dag vraga ik me toch af hoe je je keywords zo hoog in google krijgt, (als dat de bron van bezoekers is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |