hahaha neee joh!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je het maar op een zeil doet, verdomme, mijn eikenhouten vloer
dat munten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iew nee, je weet niet wie en hoeveel mensen dat munten hebben aangeraakt. dat is gewoon vies
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je het maar op een zeil doet, verdomme, mijn eikenhouten vloer
Oh god, not the facequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee sorry dit gaat te ver.
@michhas, Do the face.
Doe die op de volgende meet ff.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de meest sexy dans ever. and its all about the face
Niet per gros bier bestellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
Titty mag ik 3 koffie 4 cola 6 sinas en 36 biertjes, alvast bedankt
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
Titty mag ik 3 koffie 4 cola 6 sinas en 36 biertjes, alvast bedankt
Ja dat snap ik ook niet, de paal is toch altijd in het midden van de kroeg voor de bar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?
Ik dacht dat jij altijd op de bar stond, dus leek het mij makkelijk en snel om bij jouw te bestellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, de paal is toch altijd in het midden van de kroeg voor de bar.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, de paal is toch altijd in het midden van de kroeg voor de bar.
Ik ga echt kapot van het lachen hier door dat plaatje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Paulien uit Paradiso
[ afbeelding ]
What the fuck is dat dikke kind daar op de bank het doenquote:
Weinig soeps dus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot van het lachen hier door dat plaatje.Alsof daar Paulien's rondliepen gisteren. Er liepen alleen buitenlandse studenten en voor de rest geile arrogante Anne-Marie's daarbinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |