nee niks van gemerkt, wel vannochtend op de snelweg tyfus veel regenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:46 schreef dreamzk het volgende:
Pussymurderers en kasthomos, wie heeft er nog meer genoten van de storm vannacht?
ik vond em wel okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:04 schreef Michhas het volgende:
Source Code was echt een verschrikkelijk slechte kutfilm
Same here, goed entertainmentquote:
Whaaat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Source CodeWerd in 4:3 formaat gedraaid toen ik er naartoe ging.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar jij vond Brokeback Mountain ook oké.
beetje gay is okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar jij vond Brokeback Mountain ook oké.
krijg em niet aan de praat op de telefoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
OMG briljant!
Fantastische muziekzender via shoutcast gevonden!!!!!
http://somafm.com/play/dronezone
"Atmospheric Ambient space music" Een hele dag constant van die creepy spooky achtergrondmuziek uit van die aliensfilms
Staat kneiterhard aan hier op kantoorIk verwacht elk moment een schreeuw des doods van een secretaresse ofzo
gewoon van de restjes die je nu nog hebt halen, gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Goed nieuws! Heb weer werk! Mooi xbox halen van mijn eerste loon![]()
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Gefeliciteerd titty.
Net de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken, bazen serie is het
haha nice job! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Top, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Zelfde hier!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
"Chauffeur is onderweg"
Wachten duurt lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |