Sold heeft er ook 1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:10 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die lag switches gebruiken bij FIFA
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:50 schreef Kutstudent het volgende:
Weekend.Waar zijn die sletten, drank, drugs alles. Het is weekend.
Titty ga je ook mee naar lion king 3d?quote:
Als jij betaald?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Titty ga je ook mee naar lion king 3d?
Dat is dus het moment dat die oerkrachten eraan te pas komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, als je maar van me afblijft.
Ik hoek je tegen de grond, echt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is dus het moment dat die oerkrachten eraan te pas komen.
Dan pis ik over zijn gezicht heen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pas op, straks houdt hij daar nog van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan pis ik over zijn gezicht heen.
Misschien vindt hij dat ook wel lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pas op, straks houdt hij daar nog van
Sowieso snap ik niet waarom mensen dachten dat dit niet zo zou zijn..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
Yes, komt dus goed in BF3
1. Squad issues: Cannot play with friends within same squad, squads get split up onto opposite teams, etc.
There will be improved squad functionality in the retail game (including but not limited to): the ability to create squads prior to launching into a game, sticking with your squad when joining a game and continuing together through future games (If team balance on the server allows it), inviting friends to a squad and changing squads once in game.
Touché.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:50 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat een plas-fetish over het algemeen meer geaccepteerd is dan een muntjes-fetish.
Beetje in mond zo, beetje gorgelen, allesss.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
is best wel leuk trouwens beetje plassex
ja en dan jizzen in de kontquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beetje in mond zo, beetje gorgelen, allesss.
hahaha neee joh!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je het maar op een zeil doet, verdomme, mijn eikenhouten vloer
dat munten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iew nee, je weet niet wie en hoeveel mensen dat munten hebben aangeraakt. dat is gewoon vies
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je het maar op een zeil doet, verdomme, mijn eikenhouten vloer
Oh god, not the facequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee sorry dit gaat te ver.
@michhas, Do the face.
Doe die op de volgende meet ff.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de meest sexy dans ever. and its all about the face
Niet per gros bier bestellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
Titty mag ik 3 koffie 4 cola 6 sinas en 36 biertjes, alvast bedankt
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
Titty mag ik 3 koffie 4 cola 6 sinas en 36 biertjes, alvast bedankt
Ja dat snap ik ook niet, de paal is toch altijd in het midden van de kroeg voor de bar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?
Ik dacht dat jij altijd op de bar stond, dus leek het mij makkelijk en snel om bij jouw te bestellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |