nee niks van gemerkt, wel vannochtend op de snelweg tyfus veel regenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:46 schreef dreamzk het volgende:
Pussymurderers en kasthomos, wie heeft er nog meer genoten van de storm vannacht?
ik vond em wel okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:04 schreef Michhas het volgende:
Source Code was echt een verschrikkelijk slechte kutfilm
Same here, goed entertainmentquote:
Whaaat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Source CodeWerd in 4:3 formaat gedraaid toen ik er naartoe ging.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar jij vond Brokeback Mountain ook oké.
beetje gay is okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar jij vond Brokeback Mountain ook oké.
krijg em niet aan de praat op de telefoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
OMG briljant!
Fantastische muziekzender via shoutcast gevonden!!!!!
http://somafm.com/play/dronezone
"Atmospheric Ambient space music" Een hele dag constant van die creepy spooky achtergrondmuziek uit van die aliensfilms
Staat kneiterhard aan hier op kantoorIk verwacht elk moment een schreeuw des doods van een secretaresse ofzo
gewoon van de restjes die je nu nog hebt halen, gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Goed nieuws! Heb weer werk! Mooi xbox halen van mijn eerste loon![]()
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Gefeliciteerd titty.
Net de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken, bazen serie is het
haha nice job! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Top, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Zelfde hier!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
"Chauffeur is onderweg"
Wachten duurt lang
Duurt alleen kk lang voor volgende seizoen. en me vriendin spoiled bijna elke keer omdat ze alle boeken al heeft gelezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Gefeliciteerd titty.
Net de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken, bazen serie is het
Bij jou heeft de chauffeur waarschijnlijk tractorpech.quote:
Ja dat is normaal om te doen op de eerste dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Top, gefeliciteerd
misschien kun je op je eerste dag meteen een voorschotje vragen? Kun je eerder de xbox aanschaffen
daaromquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is normaal om te doen op de eerste dag
Ja, ik was naar de paradiso geweest, lopen we richting de trein, werden echt neergesabeld door hagelstenen zo groot als knikkers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:46 schreef dreamzk het volgende:
Pussymurderers en kasthomos, wie heeft er nog meer genoten van de storm vannacht?
Gefeliciteerd! Binnenkort feestje op jouw kosten dus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Slim, zonder stability kan je veel snellere rondes rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nog was het geen perfect rondje, soms hou ik dat kreng echt niet uit de slip. Maar ik weiger stability control aan te zetten
Ik heb geen storm gezien, stond in de kroegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:46 schreef dreamzk het volgende:
Klopt, ik wil niet dat de game voor mij gaat remmenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slim, zonder stability kan je veel snellere rondes rijden
[..]
Ik heb geen storm gezien, stond in de kroeg
Daar ben je zelf ook beter in, liefst zo ver mogelijk van tevorenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, ik wil niet dat de game voor mij gaat remmen
En toch ben ik snellerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar ben je zelf ook beter in, liefst zo ver mogelijk van tevoren![]()
Ik raak geen enkele auto heurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met door het verkeer heen beuken ja.
Geen idee, niet meer geprobeert omdat je snellere tijden haalt met tegen de wand aanbeuken dan met normaal rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, niet meer geprobeert omdat je snellere tijden haalt met tegen de wand aanbeuken dan met normaal rijden
Maarre... een beetje verkeer op de weg waardoor je niet op de ideale lijn kan rijden en meneer haakt af?Ok, maar dan kom je altijd laag op de leaderboards aangezien je lap niet geldig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder: Ik haak niet af, ik heb alleen meer zin om tijd te steken in die ZondaIk gooi mijn controller nog een keer doormidden als ik met die BMW en Ferrari speel
Half bezopen is weggegooid geld.
Mja I know, maar ik vind het klote dat ik al enkele rondes heb neergezet die als ongeldig werden neergezet terwijl ik een snellere tijd had. Volgens mij ben ik dan nergens over de curbstones heen gekomen, maar blijkbaar toch wel. Ik zal vast telkens ergens net met een band over de richel van de curb heenkomen en dan istie al niet geldig meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, maar dan kom je altijd laag op de leaderboards aangezien je lap niet geldig is![]()
Verder: Ik haak niet af, ik heb alleen meer zin om tijd te steken in die ZondaIk gooi mijn controller nog een keer doormidden als ik met die BMW en Ferrari speel
Ja dat is dus het kutte, als je 1mm buiten de aangewezen zone van een goede lap rijdt is ie al niet meer geldig. Ik ken de baan ook nog niet goed genoeg, dat is altijd klote. Bij FM3 ken je na een tijdje elk circuit wel uit je hoofd, en weet je precies hoe je overal moet rijden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja I know, maar ik vind het klote dat ik al enkele rondes heb neergezet die als ongeldig werden neergezet terwijl ik een snellere tijd had. Volgens mij ben ik dan nergens over de curbstones heen gekomen, maar blijkbaar toch wel. Ik zal vast telkens ergens net met een band over de richel van de curb heenkomen en dan istie al niet geldig meer.
Bij die ferrari en bmw lukt het sowieso al vrijwel niet om zowel al het verkeer te ontwijken, als binnen de baan te blijven en dan ook nog eens een monstertijd neer te zetten.
Ik ram daar gewoon volle bak over de curbs heen als er een Aygo op de ideale lijn rijdt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:10 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die lag switches gebruiken bij FIFA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |