Ik vermoed een DELLquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:41 schreef KoningStoma het volgende:
Is het al gelukt? Wat voor een laptop heb je eigenlijk?
gok van wel anders had ze nog zitten zeggen het werk niet enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:41 schreef KoningStoma het volgende:
Is het al gelukt? Wat voor een laptop heb je eigenlijk?
Dus het weekend kan je weer met ons gamenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, het is niet gelukt. Hij hapert enzdat betekend dat ik toch echt een xbox aan moet schaffen.
Heb overigens een asus Stoma.
De tering.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
kusje voor.....?
[ afbeelding ]
helaas voor haar nietquote:
Er staat alleen altec lansing erop verder niets, ik ben een noob dat weet je.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er staat alleen altec lansing erop verder niets, ik ben een noob dat weet je.
Als ik morgen aangenomen word koop ik meteen een xbox.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus het weekend kan je weer met ons gamen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er staat alleen altec lansing erop verder niets, ik ben een noob dat weet je.
Deal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik morgen aangenomen word koop ik meteen een xbox.
Ik heb ook een altec Lansing, maar dan is het een HP laptopquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Altec_Lansingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb ook een altec Lansing, maar dan is het een HP laptop
Dat zegt mij toch helemaal nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb ook een altec Lansing, maar dan is het een HP laptop
Draai je laptop om. Op de onderkant staat meestal het type.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zegt mij toch helemaal niets
Lol.quote:
eerst laptop ff uit toch? anders hoor je de harde schijf toch geluidjes maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Draai je laptop om. Op de onderkant staat meestal het type.
Haha ja, of til m gewoon op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
eerst laptop ff uit toch? anders hoor je de harde schijf toch geluidjes maken?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |