Nee, dat is jammer maar het heeft vooral sentimentele waarde en dus is het fijn dat het straks weer bij hen terechtkomtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef Oognip het volgende:
Die zoon en dochter waren vast heel verrast met de vondst van het kistje!Jammer dat er geen fortuin in zat
Ja ze vinden het leuk om elkaar om te kegelen.quote:
Hele of afgekniptequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik kreeg vandaag een oproep om mee te doen naar een onderzoek. Of ik -naast een vragenlijst- ook 3 teennagels wil insturen.
Ik mocht ze afknippen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hele of afgeknipte?
Mocht je zelf de tenen kiezen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mocht ze afknippen.En zelluf kiezen.
![]()
Kalknagels hadden ze liever niet, dus ik ben al beperkt in mijn mogelijkheden.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]jakkes. Ik zou echt nooit vrijwillig voeten en hun bijproducten bestuderen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.![]()
![]()
De hamvraag is dus: zal ik heb bijgeleverde zakje vullen of niet?
Thanks, zal ik doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dat is niet zo bestWens hem sterkte en beterschap van ons! Hoe gaat het met zijn stoppoging?
Ik ben benieuwd of Christan dan nog een beloning krijgtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Nieuws over het kistje: er zat - helaas - geen fortuin inBovendien is gebleken dat die meneer van wie het kistje was toch nog een zoon en een dochter had. Zij wonen in het buitenland, maar komen ergens volgend jaar hierheen. Zij willen het kistje graag hebben. Er zitten papieren in zoals geboortebewijzen en schoolrapporten. Helemaal precies is het nog niet duidelijk want heel veel is nog kletsnat.
Christan was vandaag op het politiebureau om het kistje te bekijken en zijn gegevens achter te laten. Hij is nu officieel de vinder en waarschijnlijk horen we volgend jaar nog wel iets van de zoon en dochter.
O wat kunnen ze daar dan voor informatie uit halen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik kreeg vandaag een oproep om mee te doen naar een onderzoek. Of ik -naast een vragenlijst- ook 3 teennagels wil insturen.
Ik wist dat ik op jou kon rekenen om de knoop door te hakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |