Ontstellend lelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:26 schreef Adelante het volgende:
Die hertogin van Alva is wel heeeeeel leijk verbouwd
Ze heeft wel een leuk pakje aan. Leidt de aandacht een klein beetje af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:26 schreef Adelante het volgende:
Die hertogin van Alva is wel heeeeeel leijk verbouwd
zouden die haren wel echt zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk pakje aan. Leidt de aandacht een klein beetje af.
Oude Bilboquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
zouden die haren wel echt zijn?
ik denk zonder haren zou ze wat weg hebben van E.t
voor die ouwe tang maakt het toch niks meer uit, ze staat toch al met een been in het grafquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zouden die lui er zélf nou van vinden eigenlijk? Of laten die zich gewoon door hun chirurg wijs maken dat ze er fantaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch uitzien?
Dat is 1 geval, de rest moet nog even mee. Serieus, ik ben echt héél benieuwd naar wat ze er nou zelf van vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
voor die ouwe tang maakt het toch niks meer uit, ze staat toch al met een been in het graf
in de tussentijd kunnen de chirurgen haar als proefkonjn gebruiken
tja van de rest denk ik gewoon dat ze doorgeslagen zijn in het zogenaamde streven naar perfectie, en ja zolang ze daar grof geld voor betalen zal bijna geen chirug dat aanbod afslaan en doen ze dat wel dan zijn er genoeg andere die het wel doen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is 1 geval, de rest moet nog even mee. Serieus, ik ben echt héél benieuwd naar wat ze er nou zelf van vinden
Dat!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Zij was zo'n lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |