Shit joh, ben al de hele dag aan het krassen.quote:
Zeker geen geld gewonnenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Shit joh, ben al de hele dag aan het krassen.
rummmquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ook, ik heb nog rum en twee banken over. Tot zo
Dus ik kom jouw kant op? Of wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
rummm
Ik heb nog een onaangebroken fles Jameson!
Dat boeit niet het ging over krassen voor geldquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar dat was met poker.
Er hangt echt een vreemde geur in mijn kamer. Zodra ik het verrotte object gevonden en geelimineerd heb ben je gerust welkomquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus ik kom jouw kant op? Of wat?
Spelbrekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat boeit niet het ging over krassen voor geld
Nou het is 10 minuten fietsen vanaf hier, dus beetje tempo makenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef BGTes het volgende:
[..]
Er hangt echt een vreemde geur in mijn kamer. Zodra ik het verrotte object gevonden en geelimineerd heb ben je gerust welkom
Nou, mijn regenjas is dankzij mijn smak van vrijdag nogal zwart, maar zelf ben ik blank. Dus als er een grote zwarte meneer voor je deur staat in een regenjas, ben ik het niet. En als we niets meer van je horen de komende tijd bellen we de politie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef BGTes het volgende:
Ben jij de grote zwarte man met de regenjas aan?
slaap lekker!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef Californium het volgende:
Kotsen doe ik heul niet... Slapen wel....
Dat is mijn eerste fles van 4 jaar terugquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen Ballantines
Is mooi geworden IB![]()
Zeuren dat je alleen bent, maar dan niet eens vreemde mannen binnen laten in je kamer, vrouwen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef BGTes het volgende:
Nou, ik noemde hem Hostie en toen kwam hij zomaar binnen
Aaah.
* BGTes blijft veilig in haar isolement
Truste Cali!
Die Glen had ik zo niet geradenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef IrishBastard het volgende:
Je had ook gewoon naar de andere flessen kunnen kijken
Oh, dan staat er alleen een Glenfiddich opDe foto van gister had volgens mij het voltallige rijtje er op staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |