quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
Keuken gepoetst. NOOIT MEER IN DIT HUIS Woei
Wat is het toch met jou en wazige dromen.. die je ook nog eens kan onthoudenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Oom en tante die gingen trouwen in Azië, een of ander eiland met 5 steden waarvan er eentje La0s heette. Hele familie uitgenodigd, in witte kleren. Heel duur hotel, wij zaten op de 16e verdieping. Mijn broek was van spijkerstof dus ik moest een nieuw pak. Plus ik had mijn zwemkleren niet bij me. Ik verloor een vreemd spelletje van een Aziatische vrouw in een supermooie jurk die alleen maar pingpong pingpong zei. Het was zo subtropisch, alles helderblauw. En nog meer vage details die nergens op sloegen. Hele mooie afdeling exclusieve Vans schoenen en meer van die troep
Echt debiel
Ja netquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Oeh, nice! Maar nu zeker alweer op...?
Phil Collins?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Finito!
Die van mij ook als ik het blaadje omdraaiquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb net ontdekt dat mijn scanner ook dubbelzijdig kan scannen
Nee, dat hoeft dus nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Die van mij ook als ik het blaadje omdraai
Ik zou eerder zeggen Ballantinesquote:
Goede zaak, niet kotsen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |