quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat er Lillifuckers zou staan
Ik ben voor een filter voor users die met ziektes posten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Feature request: ignore lists.
Dan kunnen we dit soort enorme teringtopics per user uitfilteren.
Zeikstraal. Je ziet de titel, je ziet de TS en toch klik je.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zit in een abonnement verwerktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind nouw bij een liliputter niet kunnen.quote:
Nee, ik let niet zo op de poster.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeikstraal. Je ziet de titel, je ziet de TS en toch klik je.
Nice try...mooi niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zit in een abonnement verwerkt
Hij klikte al op de lagereschool.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeikstraal. Je ziet de titel, je ziet de TS en toch klik je.
Ken je Loesje ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik let niet zo op de poster.
Ja, die heb ik nog anaal uitgewoond tijdens het lezen van één van je "grapjes".quote:
Morgen WK-Rugby bij de NOSquote:
Op tong80 hatenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Was jij dat ? Ze zei dat ze na haar geslachtsverandering anders ontmaagd had willen worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog anaal uitgewoond tijdens het lezen van één van je "grapjes".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |