De tijd dat je nog heilig ervan was overtuigd dat als je op je boek sliep, de kennis wel je hoofd in trok.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Middelbare school was chill hoor.Helemaal niks uitvoeren en alles halen, die tijd mis ik.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had Rellende_Rotscholier gezegd, dan was je meteen de populairste jongen van de klas geweest.
Ongetwijfeld, dit is mijn achtste jaar middelbare school ondertussen. Wil eens iets anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan middelbare school
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dit is mijn achtste jaar middelbare school ondertussen. Wil eens iets anders.

Doe ik. Een maandje erop zitten. Moge nog vele volgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Geniet er maar van.
1-2-3-4-5 vmbo (ze deden er vijf jaar over ipv 4quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
1-2-3-4 vmbo
4-5 havo
5-6-6 vwo
Is dat niet negen?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef leeell het volgende:
etsoe blijft natuurlijk op de middelbare zitten voor al die pre-pubescente 1ste klassers, van een door mij ongespecificeerde sekse
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef leeell het volgende:
etsoe blijft natuurlijk op de middelbare zitten voor al die pre-pubescente 1ste klassers, van een door mij ongespecificeerde sekse
Ik heb echt kutletters.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
KB zit een beetje TEEN te wordfeuden
Wordfeud Alzheimer's editionquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef Kaasrol het volgende:
Zag op de terugrit van school zo'n 50plusser dat doen. Toen ik uitstapte was ze nog steeds bezig
Haha, ze keek er ook nogal moeilijk bij.quote:
A Serbian Film.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |