gevoel voor humor is niet plaatjes van kankerende net overleden mensen posten op de dag van kennisgeving overlijden. herman finkers, DAT is humorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef Maanvis het volgende:
Waarom zou je over Steve geen grapjes mogen maken? Kweek eens wat gevoel voor tumor.
Meh, hij is net even te.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, maar ik kan me in jouw mening ook prima vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gevoel voor humor is niet plaatjes van kankerende net overleden mensen posten op de dag van kennisgeving overlijden. herman finkers, DAT is humor
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, hij is net even te.negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, hij is net even te.Jup, die is gewoon slecht, nieteens funny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Oh ok.quote:
En DAT is jou mening. Staat het je niet aan dan sodeflikker je toch op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gevoel voor humor is niet plaatjes van kankerende net overleden mensen posten op de dag van kennisgeving overlijden. herman finkers, DAT is humor
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wel of ik er wat van zeg
Klopt. Die met z'n vrouw was nog erger, maar die post ik niet eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, die is gewoon slecht, nieteens funny.
The circle of lifequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
steve jobs is gewoon op bezoek bij mufasa
[ afbeelding ]
Ja ik durf het na die 3 bans niet meer te vragenquote:
LIEFquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En DAT is jou mening. Staat het je niet aan dan sodeflikker je toch op.
Hier verloor je je geloofwaardigheid: (vooral door de zinnige inhoudelijke reactie...)
[..]
herman finkers maakt ook grapjes over dode mensen tijdens de elfstedentocht!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Maar vergeet niet, ik doe het NIET voor jou ik doe het voor iSteve!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
LIEF
DOEN
Steve zou het zo gewild hebben
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
steve jobs is gewoon op bezoek bij mufasa
[ afbeelding ]
Het nieuws van Steve Job's dood was ongeveer hetzelfde als dat van Michael Jackson en Prinses Diana voor mij, het boeit me geen flikker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja. Maar vergeet niet, ik doe het NIET voor jou ik doe het voor iSteve!
Finkers zou zeggen die steven van apple. (en dan steven op zn engels/twents uitspreken)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
herman finkers maakt ook grapjes over dode mensen tijdens de elfstedentocht!
inderdaad.. op de eerste pagina staan wel goeiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Maanvis het volgende:
2934802394802398 grafkisten in de vorm van een apple product, orgineler worden ze niet echt
Ik maak nog eens een finkers achtige grapquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Maanvis het volgende:
2934802394802398 grafkisten in de vorm van een apple product, orgineler worden ze niet echt
ik begrijp de grap nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik maak nog eens een finkers achtige grap![]()
Die steven van apple in het twents gezegd vertaal je naar die stijve van apple. snap je em! (ik neem aan dat de rigor mortis nu wel ingezet is)quote:
arhhahahaaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die steven van apple in het twents gezegd vertaal je naar die stijve van apple. snap je em!
geweldigquote:
quote:
Die vind ik dan wel wat ver gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Uit: Funny links, pics & clips - #67 - Copypasta
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef Alstead het volgende:
Steve Jobs en Bill Gates hadden te minste humor samen [ afbeelding ]
Was daar geen heel topic over?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef Alstead het volgende:
Steve Jobs en Bill Gates hadden te minste humor samen [ afbeelding ]
volgens mij wel, maar we moeten hier ook naar de leuke punten kijken in zijn levenquote:
Oh dus als ieder andere idioot dit topic had geopend, dan was het gelijk op slot geweest? Maar omdat oppermod smegmanus dit topic opent, nee hoor! Dan mag ineens wel en is het altijd topicwaardig!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:02 schreef smegmanus het volgende:
Enigszins respectloos topic.
RIP aan de nabestaanden, dat wel.
het leven van een FOK!er gaat niet over rozen....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Oh dus als ieder andere idioot dit topic had geopend, dan was het gelijk op slot geweest? Maar omdat oppermod smegmanus dit topic opent, nee hoor! Dan mag ineens wel en is het altijd topicwaardig!
Fucking hypocriet!
Lees heel het topic (met name mijn posts) eens door dan piep je misschien anders of ga je wegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Oh dus als ieder andere idioot dit topic had geopend, dan was het gelijk op slot geweest? Maar omdat oppermod smegmanus dit topic opent, nee hoor! Dan mag ineens wel en is het altijd topicwaardig!
Fucking hypocriet!
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Fucking hypocriet!
iAgreequote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
En weet je wanneer het hypocriet gaat zijn? Op het moment dat FOK! een democratie wordt. En weet je wanneer dat gaat gebeuren? iWhen iHell iFreezes iOver
Heb je daar wel de juiste app voor?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
FOK! is gewoon een anarchie. Niets mis mee.
En nu ga ik brandX in d'r kont neuken. Gewoon omdat het kan!
hoezo zou je dat willenżquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
En nu ga ik brandX in d'r kont neuken. Gewoon omdat het kan!
Begrijpend lezen blijft moeilijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Fucking hypocriet!
Ja een iContquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je daar wel de juiste app voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |