Nu is het wachten op de eerste zeurende moslim.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
What does cancer and muslims have in common? They both took our jobs.
We hebben het niet over een of andere miljardair, maar over de oprichter, die in een garage ergens in Californië samen met "andere Steve" de eerste bruikbare thuiscomputers in elkaar knutselde. Een van de eersten die inzag dat er een commerciële markt is voor grafische interfaces, muizen, etc, in plaats van de tekst-georiënteerde systemen waar men tot die tijd mee werkte.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:12 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, who gives a fuck. Alsof apple opeens ophoudt te bestaan ofzo.
Komt wel weer een andere miljardair voor in de plaats.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hey, de fabriek in China is NIET van Apple. Het productiewerk is aanbesteed aan de Chinese Foxconn. Samsung, Nokia, HTC en LG doen precies hetzelfde. Ik ben geen Applefapper maar zelfs dit weet ik voordat ik iets onzinnigs ga roepen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
Steve Jobs sterft... en duizenden Chinese kinderen juichen !
Tot hun Apple teamleider hun ruggen weer openranselt met de zweep natuurlijk.
Aaah, Apple.
Ik hou en mishandel zelf geen slaven, maar huur daar iemand voor in - en daarmee is het helemaal ok!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Hey, de fabriek in China is NIET van Apple. Het productiewerk is aanbesteed aan de Chinese Foxconn. Samsung, Nokia, HTC en LG doen precies hetzelfde. Ik ben geen Applefapper maar zelfs dit weet ik voordat ik iets onzinnigs ga te roepen.
Werkende Chinezen slaven noemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik hou en mishandel zelf geen slaven, maar huur daar iemand voor in - en daarmee is het helemaal ok!
Zijn er echt mensen zo verachtelijk zijn dat ze dat een geldig excuus vinden ?
Bash die overige fabrikanten dan ook, hypocrietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik hou en mishandel zelf geen slaven, maar huur daar iemand voor in - en daarmee is het helemaal ok!
Ben jij nou zo dom, of..? Als je Apple om die reden zou boycotten zou je ook Hquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ik zeg alleen dat ik er niet wakker van lig omdat er elke dag mensen doodgaan. En dan noem je mij respectloos alto-tuig?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok, thx bye. En nu oprotten, we hoeven hier de irrelevante mening van respectloos alto-tuig niet.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
Oh nee iemand heeft de boys kwaad gemaakt.
Ik ruik autisten. Zeg het ze Ritmo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ja, want mensen die geen autist zijn en inzien dat, zelfs al heb je niets met Apple, Steve Jobs enorm veel betekend heeft voor de wereld, zijn direct fanboys.
Alsof Steve Jobs zomaar een mens was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Romanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ik zeg alleen dat ik er niet wakker van lig omdat er elke dag mensen doodgaan. En dan noem je mij respectloos alto-tuig?
Jij bent geen haar beter dan hem als je hem een autist noemt om de vaagste redenen.[/moraalridder]quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ja, want mensen die geen autist zijn en inzien dat, zelfs al heb je niets met Apple, Steve Jobs enorm veel betekend heeft voor de wereld, zijn direct fanboys.
Sinds wanneer kan jij normaal Nederlands typen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
Werkende Chinezen slaven noemen.Jij hebt er duidelijk geen verstand van, rot nu maar weer op mongool.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij normaal Nederlands typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |