Boeler.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Matige troll. De Kempen, daar is het te doen. Het zuidoosten van Brabant, daar vindt men het hoogste genot.
Met je Den Bosch, vieze kubo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gejat, maar moest wel lachen.
Goedemorgen verder![]()
Het doet mij weinig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef Kaasrol het volgende:
Steve Jobs is dood
Wat een kutbegin van de dag...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]ik mis de humor van het onmiddellijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gejat, maar moest wel lachen.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Idem hier. Godver, krijg het niet af denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:50 schreef Kutstudent het volgende:
Om 12 uur een deadline en ik zit alsnog te soggen.
Het punt is, het is helemaal niet zoveel werk, als ik nu begin haal ik het gewoon. Maar het lukt gewoon niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Idem hier. Godver, krijg het niet af denk ik.
Herkenbaar, ik had het gisteren gewoon moeten doen. Of vanochtend wat eerder moeten beginnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het punt is, het is helemaal niet zoveel werk, als ik nu begin haal ik het gewoon. Maar het lukt gewoon niet.
niemand geeft een neuk, fanboiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef Kaasrol het volgende:
Steve Jobs is dood
Wat een kutbegin van de dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |