Ja, dat soort zaken is heel naar, maar persoonlijk steek ik overal de draak mee. Echt met de naarste dingen die mij/mijn omgeving overkomen ga ik aan de haal, sommige mensen vinden dat shockerend. Het is voor mij echter een uitlaatklep, een manier ermee om te gaan. Mijn moeder had een paar jaar geleden een eiwitvergiftiging, was een paar weken enorm dement, kon haar broek niet eens meer openkrijgen. Naast dat dit ontzettend verdrietig was om te zien, hebben we ook ontzettend gelachen als ze weer iets vreemds deed, incl zijzelf!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik mag er van mijzelf helemaal geen grappen over maken, ik vind het al erg genoeg dat ze zo dement aan het worden is
Ik las het op twitter. Mooi man!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:57 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen wat is het toch een prachtige dag
![]()
Klopt helemaal, de pest is dat wij hier alles kunnen hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Humor gebruikt iedereen toch om met dingen om te gaan? De een vind iets eerder shockerend dan de anders, dat dan weer wel. Mijn zus kan bijna niks hebben, en dat is soms best vervelend - voor haar
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 06-10-2011 om 09:50:19Oh wacht ik moet nog iets over Jobs twitteren! Eh.. - sent from my iPhone. reageer retweet
!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt helemaal, de pest is dat wij hier alles kunnen hebben![]()
Ik werd een tijdje terug nog op zeer ongepaste wijze aangesproken door een collega. Veel andere vrouwen zouden direct een klacht indienen bij hun werkgever, ik lag jankend onder het bureau van het lachen
Hier ook even droog! Mooi, kan ik door naar huis en mijn sloffen ruilen voor schoenenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:56 schreef Sersjee het volgende:
Supergrass op de radio en het stopt met regenen. Toeval bestaat niet.
hier gaat het gewoon door hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:56 schreef Sersjee het volgende:
Supergrass op de radio en het stopt met regenen. Toeval bestaat niet.
Ik zie het keihard plensenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie een voorzichtig zonnetje tevoorschijn komen.
Het weer? De ontvangst van 3FM? De muziek?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:39 schreef alors het volgende:
t gaat echt van uiterst kut naar uiterst goed he
ja ik doelde op de muziekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Het weer? De ontvangst van 3FM? De muziek?
Op alle 3 de vragen ben ik het met je eens, maar dan van goed naar slecht
Jeui, het goede antwoord zat erbij!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik doelde op de muziek![]()
in smileys uitgedrukt ongeveer zo
11:53| Red Hot Chili Peppers - Zephyr Song![]()
11:50| Blu Cantrell - Hit 'em Up Style![]()
11:44| K's Choice - Not An Addict![]()
![]()
11:41| Waylon - The Escapist (3fm Megahit)![]()
11:37| Pink - Raise Your Glass![]()
![]()
![]()
11:32| John Lennon - Instant Karma![]()
![]()
11:28| Black Eyed Peas - I Gotta Feeling![]()
![]()
11:23| Eels - Novocaine For The Soul![]()
11:20| Maroon 5 Ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger![]()
![]()
![]()
11:17| Morcheeba - Wonders Never Cease
Ik vind Blof niet echt bij je username passenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:07 schreef Metalbas het volgende:
Tijd voor de 2 beste uurtjes radio van de dag!
Haha, ja, maar ik kan het wel verdragen, zolang ik het maar niet te vaak hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind Blof niet echt bij je username passen
Ah, dan zit je hier wel goed in dit topic!! De meesten denken er zo over, al kunnen sommigen het helemaal niet verdragenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:15 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Haha, ja, maar ik kan het wel verdragen, zolang ik het maar niet te vaak hoor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:17 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks Coldplay toch Lunchbox 2, want My Brave Face!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |