quote:
quote:
Maar goeie TTquote:
quote:
quote:
Oh, dus jij gaat ook je oortjes wassen en tandjes poetsenquote:
Tsja, morgen gaat de wekker weer om 6 uur. Heb me slaap hard nodigquote:
Badum tssquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat ook je oortjes wassen en tandjes poetsen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat ook je oortjes wassen en tandjes poetsen
Bij mij ook niet hoorquote:
kan ik ook niet, een hele pratenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor
Was weer zo'n 'praat-'etentje.... vermoeiend dus
Is ook lastig uit te benen hèquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ik ook niet, een hele praten
quote:
quote:
hele avondquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Maar wat bedoelde je echt te zeggen met dat 'hele praten' ?
quote:
in een drukke ruimte is dat voor mij helemaal geen doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb vooral geluisterd, en met mijn gehoor is niets mis, maar in een eetcafé de problematiek van anderen aanhoren is
![]()
Ik denk niet dat jij er iets van had kunnen volgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
in een drukke ruimte is dat voor mij helemaal geen doen
dat is het belangrijkste tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij er iets van had kunnen volgen![]()
Maar gelukkig was de bediening in een goed humeur en had de kok ook een goede dag dus heb ik wél weer lekker gegeten
quote:
komt goed, slaap lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
trusten kokje ik ga
geniet nog van de rest van je lange weekend
die is goedquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je een lekkere luie regendag gehad
Netjes hoor, was toch geen weer om te wandelen of fietsenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef superkokje het volgende:
[..]ben niet verder gekomen dan stofzuigen en strijken
Expeditie Robinson al aanstaan?quote:
Dat is minder, maar gelukkig kon je thuis weer lekker droge kleren aantrekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zag net dat je aan Kokkie vroeg of hij natgeregend was....
Nou ik wel vanochtend. Ging Gradje uitlaten, het was droog.
Ben net de straat uit en het begint me toch te stortregenen![]()
Was in 2 minuten doorweekt
Hier nog niet, maar verwacht het nog wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is minder, maar gelukkig kon je thuis weer lekker droge kleren aantrekken.
en nu flits en forse donder hiero
ben niet nat geregend, ben de deur niet uit geweest vandaagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zag net dat je aan Kokkie vroeg of hij natgeregend was....
Nou ik wel vanochtend. Ging Gradje uitlaten, het was droog.
Ben net de straat uit en het begint me toch te stortregenen![]()
Was in 2 minuten doorweekt
Ik daarna ook niet meer. Moest wel even om Gradje uit te laten, anders was ik ook niet buiten geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet nat geregend, ben de deur niet uit geweest vandaag![]()
Zeker welquote:
Om te voorkomen dat je reclame mistquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
waarom is die fokking reclame toch altijd op alle zenders tegelijk![]()
daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je reclame mist
Reclameblokken kan je goed gebruiken om koffie te zetten, mail te beantwoorden, vaatwasser te starten etcquote:
maar ik lig zo lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reclameblokken kan je goed gebruiken om koffie te zetten, mail te beantwoorden, vaatwasser te starten etc
quote:
Was de hele week al gehint in de teasers van deze uitzending.quote:
Heb ik dan helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was de hele week al gehint in de teasers van deze uitzending.
welk spel bedoel je? Deze estafette?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
Dit vind ik altijd het leukste spel in ER
Vieze beestjes etenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
welk spel bedoel je? Deze estafette?
Ik was even wat anders aan het doen
Nee, dat zou de enige reden zijn, nooit mee te doen aan die spelprogramma'squote:
Ik zou ook niet mee doen aan dat soort programma's hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nee, dat zou de enige reden zijn, nooit mee te doen aan die spelprogramma's![]()
oh ja, ook geen hoogtes en nog meer dingen....ik blijf wel thuis![]()
Stormchasersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou ook niet mee doen aan dat soort programma's hoor![]()
Eigenlijk zou ik aan geen enkel programma meedoen
het lijkt me wel leuk allemaal, maar niet die camera's erbij. Hoef helemaal niet op tvquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou ook niet mee doen aan dat soort programma's hoor![]()
Eigenlijk zou ik aan geen enkel programma meedoen
Daar noem je een programma wat nog tot de mogelijkheden zou kunnen behoren jaquote:
Muisiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar noem je een programma wat nog tot de mogelijkheden zou kunnen behoren ja![]()
Drassss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Muisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kent mij te goed
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef pl4kkie het volgende:
Het is saai op FOK! En er is weinig boeiends op tv![]()
ohh, hallo
Denk dat ik prisonbreak maar is ga kijken. Zo saai is het op tvquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Echt niks op tv ja. Dan maar een muziekie
Hallonquote:
Koekjes?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
mijn koekjes zijn weer goed gelukt...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Echt niks op tv ja. Dan maar een muziekie
Ik kijk met een half oog naar Expeditie Robinson, en ben ondertussen koekjes bakkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Denk dat ik prisonbreak maar is ga kijken. Zo saai is het op tv
lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
mijn koekjes zijn weer goed gelukt...
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk met een half oog naar Expeditie Robinson, en ben ondertussen koekjes bakken
Nog steeds flitsen hier, ik schrik er iedere keer van
quote:
Heb nog deeg in de koelkast liggen, dus kan morgen verse bakken voor jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Lekker. Bewaar je er ook een paar voor mij?
![]()
Flitsen? Onweer oid?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een appeltaart bakken voor die oetlullen ging mij te ver
hier nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog deeg in de koelkast liggen, dus kan morgen verse bakken voor je![]()
Onweer ja
Mijn teamleidster vond dat een verontschuldiging naar die rot-collega's van mij op zijn plaats was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
Potverdorie, het is dat ik helemaal naar de hoofdstad moet maar anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dozijn zandkoekjes met abrikoos en een dozijn met amandel
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn teamleidster vond dat een verontschuldiging naar die rot-collega's van mij op zijn plaats was.jij moest je verontschuldigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Diezelfdequote:
Ippon?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Diezelfdestond ook op mijn gezicht en die van mijn naaste collega's.
Is aardig gediscusseerd vanmiddag en ben ook niet van plan mijn verontschuldigingen aan te bieden![]()
Maar goed, ik ben de beroertste niet, dus mijn aggressie vanmiddag maar even op wat deeg los gelaten
Ik doe niet aan vechtsportenquote:
koekjes meenemen voor collega's metquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Diezelfdestond ook op mijn gezicht en die van mijn naaste collega's.
Is aardig gediscusseerd vanmiddag en ben ook niet van plan mijn verontschuldigingen aan te bieden![]()
Maar goed, ik ben de beroertste niet, dus mijn aggressie vanmiddag maar even op wat deeg los gelaten
Voor onze meet zal ik voor de koekjes en anders lekkers zorgenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Potverdorie, het is dat ik helemaal naar de hoofdstad moet maar anders.
Zorg ik voor de vette bek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor onze meet zal ik voor de koekjes en anders lekkers zorgen
Meeting is pas om één uur. Ik zorg er wel voor dat de koekjes opgegeten zijn door mijn leuke collega'squote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
koekjes meenemen voor collega's met![]()
ik zou het ook nooit mensen die mij het leven zuur maken excuus aanbieden
goed planquote:
lijkt mr niet neequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeting is pas om één uur. Ik zorg er wel voor dat de koekjes opgegeten zijn door mijn leuke collega's
Je dacht toch niet dat ik mij door een teamleidster liet chanteren om 'voor de goede vrede' koekjes voor die oetlullen te bakken.
Ik heb geen stressbal nodig hoorquote:
hoezo gistdeeg in de vriezer dan als je het brood vandaag gaat bakken. zal toch ook minimaal een uur moeten rijzenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen stressbal nodig hoor
Heb dus toen ik thuis kwam meteen gistdeeg gemaakt en zanddeeg voor de koekjes. Grote bol gistdeeg ligt nu al in de vriezer, halve bol zanddeeg nog in de koelkast, en als de 2e lading koekjes uit de oven komt, kan het brood gebakken worden.
Genoeg deeg voor 2 broden, dus een bol in de vriezer en de ander is al mooi gerezen en gaat dus met 5 minuutjes de oven inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo gistdeeg in de vriezer dan als je het brood vandaag gaat bakken. zal toch ook minimaal een uur moeten rijzen
Hoezo, moet jij dan vannacht de deur uit?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:52 schreef Drassss het volgende:
Ai komt nog een pittige bui vannacht naar mij toeVervelend
Nee, maar er zitten 2 keffers naast me die dan gaan "praten"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoezo, moet jij dan vannacht de deur uit?
Wat voor soort speciaal brood denk je aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
maar even wat ander, heb jij nog wat recepturen voor speciaal brood die niet in de machine gebakken wordt?
wist trouwens niet dat dat goed ing rauw gistdeeg in de vriezer. zou denken dat de cultuur dan dood gaatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Genoeg deeg voor 2 broden, dus een bol in de vriezer en de ander is al mooi gerezen en gaat dus met 5 minuutjes de oven in
A zo..... die twee miauwers van mij maakten mij vanachtend om 5 uur wakker doordat ze onrustig werden van de stormquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, maar er zitten 2 keffers naast me die dan gaan "praten"
tomatenbrood, pestobrood, olijvenbrood. Zowel groot als kleinbrood, Yoghurtbroodjes edquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor soort speciaal brood denk je aan?
Nu een gewoon tarwebroodje, maar wil eerdaags weer eens zuurdesem maken, maar moet ik eerst weer een goede starter maken.
Ik bak al mijn broden in de oven, doe niets meer met de machine.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
wist trouwens niet dat dat goed ing rauw gistdeeg in de vriezer. zou denken dat de cultuur dan dood gaat
1tje is al doof hier, maar als de ander gaat piepen dan doet ze gewoon vrolijk mee. Schiet dus ook niet opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
A zo..... die twee miauwers van mij maakten mij vanachtend om 5 uur wakker doordat ze onrustig werden van de storm
Heb wel wat liggen hier, tomatenbrood (van zongedroogde tomaatjes) maak ik eigenlijk altijd als stokbroodje, vijgenbrood, appelbrood, suikerbrood, succadebrood, duivenkater etc. Recepten liggen een beetje verspreid. Zal ik van het weekend wel even voor je bij elkaar sprokkelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
tomatenbrood, pestobrood, olijvenbrood. Zowel groot als kleinbrood, Yoghurtbroodjes ed
wil deze winter proberen volk in de tent te krijgen door bv thema avonden, kook clinic of iets. VErder is het voor mijzelf ook goed, is een stukje dat ik nbog mis in mijn kennis. Heb de basis wel, maar de finesse nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb wel wat liggen hier, tomatenbrood (van zongedroogde tomaatjes) maak ik eigenlijk altijd als stokbroodje, vijgenbrood, appelbrood, suikerbrood, succadebrood, duivenkater etc. Recepten liggen een beetje verspreid. Zal ik van het weekend wel even voor je bij elkaar sprokkelen.
Wil je brood gaan bakken?
Ik ga wel even bij elkaar zoeken, deel komt uit het recepturenschrift van mijn vader, en een paar uit die van mijn oma, de modernere zoals het vijgenbrood was een recept uit een boekje maar heb ik inmiddels aardig gefinetuned.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
wil deze winter proberen volk in de tent te krijgen door bv thema avonden, kook clinic of iets. VErder is het voor mijzelf ook goed, is een stukje dat ik nbog mis in mijn kennis. Heb de basis wel, maar de finesse niet
ken dat probleem helaasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga wel even bij elkaar zoeken, deel komt uit het recepturenschrift van mijn vader, en een paar uit die van mijn oma, de modernere zoals het vijgenbrood was een recept uit een boekje maar heb ik inmiddels aardig gefinetuned.
Jammer dat mijn pa er niet meer is, die was daar wel erg goed in en had je wel kunnen helpen.
Wel een leuk idee een kook clinic. Wat is je doelgroep? de gewone we willen op zondag eens wat anders op tafel zetten thuis kok, of de wanne-be-masterchefjes?quote:
Ik vind het af en toe wel frustrerend. Ben ik met iets bezig wat hij mij vroeger echt wel tig keer heeft uitgelegd, en weet ik niet meer precies wat hij mij toen verteld heeftquote:
stukje tegemoetkoming naar onze leden. Al een keer eerder geprobeerd, maar was toe geen animo genoeg. Wil het nog een keer proberen met andere opzet. een dag voorgerecht, een keer soort van hoofdgerecht en een dessert gedeelte. Moet alleen nog bedenken hoe ik het in ga vullenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel een leuk idee een kook clinic. Wat is je doelgroep? de gewone we willen op zondag eens wat anders op tafel zetten thuis kok, of de wanne-be-masterchefjes?
in het bakken loop je daar vaker tegenaan dan ik, maar je zal het ook wel hebben met algemene zaken net als ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe wel frustrerend. Ben ik met iets bezig wat hij mij vroeger echt wel tig keer heeft uitgelegd, en weet ik niet meer precies wat hij mij toen verteld heeft
En kan je niet op de een of andere manier aan de leden vragen hoe zij het ingevuld zouden willen zien?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
stukje tegemoetkoming naar onze leden. Al een keer eerder geprobeerd, maar was toe geen animo genoeg. Wil het nog een keer proberen met andere opzet. een dag voorgerecht, een keer soort van hoofdgerecht en een dessert gedeelte. Moet alleen nog bedenken hoe ik het in ga vullen
Zeker ook met algemene zaken, en zeker dit jaar met de ellende die ik met mijn appartement heb. Mijn pa kon dan altijd heel kordaat doe dit, doe dat, doe zus, doe zo, zeggen, waardoor ik gewoon ging regelen in plaats van in paniek rakenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
in het bakken loop je daar vaker tegenaan dan ik, maar je zal het ook wel hebben met algemene zaken net als ik
dan is er niet veelaan nee. Ben ook aan het bedenken hoe ik dat zou kunnen doen jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En kan je niet op de een of andere manier aan de leden vragen hoe zij het ingevuld zouden willen zien?
En je moet ook weten wat het 'niveau' is van de mensen die meedoen.
Heb met mijn collega's wel eens vanuit het werk een kook workshop gehad (zo'n hele middag/avond in de kookfabriek), was wel leuk, maar er waren er echt bij die nog niet eens wisten hoe ze een eitje moesten splitsen
Voor kok, jou en mijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:20 schreef Drassss het volgende:
Eitje splitsen? Heen en weer en hatseflats klaar?
eerst maar eens bepalen hoeveel middagen/avonden en hoelang een workshop gaat duren, dan kijken of je kan bepalen wat de grootste kanshebbende doelgroep is. De beginner die nog niet eens weten hoe ze water moeten koken, of de gepassioneerde hobbykok die graag een 12-gangen diner op tafel zet met alle frutsels die je bij Jonnie Boer kunt verwachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan is er niet veelaan nee. Ben ook aan het bedenken hoe ik dat zou kunnen doen ja
Ik kook nooit johquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor kok, jou en mij![]()
Ik heb nog niet eerder zoveel eierstruif op een tafel zien belanden
ik doe niet anders dn makkelijk toeliequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kook nooit johJa dat opwarmen, Knorr pakjes en de standaard makkelijke toelie kan ik na 4 jaar wel
En toen probeerde ik een entrecote en had ik opeens een pantoffel in mijn panquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik doe niet anders dn makkelijk toelie
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
En toen probeerde ik een entrecote en had ik opeens een pantoffel in mijn pan
2 à 2,5 uur kan je een hele hoop in doen, zelfs een drie gangen menu bereiden en dan gezamelijk opetenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
gaat om sessies van 2 a 2,5 uur. in die tijd kan best wel eea gemaakt worden op elk gebied
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
En toen probeerde ik een entrecote en had ik opeens een pantoffel in mijn pan
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 à 2,5 uur kan je een hele hoop in doen, zelfs een drie gangen menu bereiden en dan gezamelijk opeten![]()
Vroeger (toen mijn pa nog leefde) heb ik samen met mijn pa een kookcursus bij een voormalig scheepskokje gevolgd, we begonnen om 8 uur en was altijd voor-, hoofd- en nagerecht. 11 uur was alles opgegeten, opgeruimd, afgewassen en nageborreld
dat was toch van heston? heb ik vaak op discovery science gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
jaren geleden was er op de bbc zo'n programma kitchen chemistry en heb toen eens een experiment min of meer na gedaan met een paar hamlapjes.
bakken, koken, stoven, grillen etc.... sindsdien eet ik geen hamlappen meer
Meestal vooral tijd om te koelen. Een panna cotta is best snel gemaakt, maar heeft veel koeltijd nodig. IJs is ook niet moeilijk, maar heeft ook gewoon tijd nodig in de machine. We begonnen ook meestal met het dessert makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Hangt helemaal af van wat er gemaakt wordt. vooral desserts hebben tijd nodig
Ik zag laatst pas in een aflevering van Masterchef AUS dat dat inderdaad Heston wasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was toch van heston? heb ik vaak op discovery science gezien
uiteraard. Maar het moet wel iets aansprekends zijn, simpel maar leuk. moet alles nog uitwerken, en is pas voor februari of zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meestal vooral tijd om te koelen. Een panna cotta is best snel gemaakt, maar heeft veel koeltijd nodig. IJs is ook niet moeilijk, maar heeft ook gewoon tijd nodig in de machine. We begonnen ook meestal met het dessert maken
yep, ging ook vaak naar zwitzerland voor chemisch onderzoek met voedselquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag laatst pas in een aflevering van Masterchef AUS dat dat inderdaad Heston was![]()
Wist ik veel, is jaren terug en het was een leuk programma. Vooral omdat ze ook uitlegden welke chemische reakties er plaatsvonden.
Een panna cotta is simpel, en toch in al die ***-chef programma's keer op keer een enorm struikelblok. Zag laatst in een programma een dessert van pannacotta waarbij twee soorten gelei (een groene en een oranje) gebruikt waren als 'topping' van de pannacotta en de pannacotta in blokjes was gesneden en als een soort van dambord als dessert gepresenteerd werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
uiteraard. Maar het moet wel iets aansprekends zijn, simpel maar leuk. moet alles nog uitwerken, en is pas voor februari of zo
Toen ik eindelijk de venkelzaadjes had waren de eitjes al oud dus die zijn tot omelet gemaakt. Staat nog wel op mijn to-do-lijstje en wil dan een G+ topic van makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:40 schreef Drassss het volgende:
Zijn je duivelse eitjes nog gelukt Muisie?
* MaryMouse gaat zich toch eens wat verder inlezen in Heston en op zoek naar afleveringen van Kitchen Chemistryquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, ging ook vaak naar zwitzerland voor chemisch onderzoek met voedsel
moet je doen, en dan op zoek naar het ultieme kerst dinerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse gaat zich toch eens wat verder inlezen in Heston en op zoek naar afleveringen van Kitchen Chemistry
Ah oke, wacht ik met spanning afquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik eindelijk de venkelzaadjes had waren de eitjes al oud dus die zijn tot omelet gemaakt. Staat nog wel op mijn to-do-lijstje en wil dan een G+ topic van maken
Vertel alvast..... alsjeblieft..... die lui in Masterchef Aus hadden het daar ook over, maar dat is blijkbaar iets wat ik gemist had.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je doen, en dan op zoek naar het ultieme kerst diner
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
heston blumenthal's perfect christmas diner
kerstdiner
je bent al aan het kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
Heston Blumenthal
![]()
Die man is een genie.... misschien maken de gepassioneerde 'amateur'koks wel de meest creatieve koks, omdat ze niet in het keurslijf van de koksopleiding zitten?
Lijkt het op vrouwenrugby of modderworstelen ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:54 schreef Drassss het volgende:
Eurosport 2, Vrouwen voetvolley. Ik weet niet wat ik zie![]()
Ik zie allemaal omhalen en bewegingen die niet normaal zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt het op vrouwenrugby of modderworstelen ?
spannende wedstrijd van twee wereld topper, Vietnam - Thailandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zie allemaal omhalen en bewegingen die niet normaal zijn
quote:
ik ook, meer dan aan ferran adriaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is een man aan wie ik 1001 vragen zou hebben.
Thailand uit is altijd lastig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
spannende wedstrijd van twee wereld topper, Vietnam - Thailand
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
spannende wedstrijd van twee wereld topper, Vietnam - Thailand
Dit soort bewegingen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zie allemaal omhalen en bewegingen die niet normaal zijn
Ik moest even opzoeken wie hij ook al weer was, maar dat is de man van het 30 gangen menuquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, meer dan aan ferran adria
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wie hij ook al weer was, maar dat is de man van het 30 gangen menu
weet ik niet maar zou best kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind die lui dus echt helemaal geweldigOngeremd of gehinderd door enige vorm van klassieke 'franse' opleiding gewoon experimenteren en met de meest bizarre combinaties komen.
![]()
Was het ook Heston niet die een gerecht had wat leek op een fruitschotel, maar was gemaakt van (ik weet niet meer precies wat) bitterballetjes, andijvie etc.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus heeft wel wat weg van Heston
regeren is vooruit zien, en aftreden kan altijdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
hé, maar Kok..... als je nu al bezig bent om een cook clinic in februari op te zetten (in het slappe seizoen), dan zat ik er toch niet echt ver naast dat als jij de SL zou winnen, je niet langer dan 6 weken bij de kachel weg zou kunnen blijven hè
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
regeren is vooruit zien, en aftreden kan altijd
Hopen op een zeer koude winter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm... om het kerst diner van Heston te maken heb je wel een blast-freezer en een -80C vriezer nodig.... niet echt binnen het bereik van een hobbykok
die mij mij op de zaak gaat tot -40quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm... om het kerst diner van Heston te maken heb je wel een blast-freezer en een -80C vriezer nodig.... niet echt binnen het bereik van een hobbykok
Zelfs op de zuidpool wordt het niet zo koudquote:
Niet genoeg voor het ultime Heston kerstdiner van goud, mirre en wierook voorgerechtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
die mij mij op de zaak gaat tot -40
helaas, dan toch maar carpaccioquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet genoeg voor het ultime Heston kerstdiner van goud, mirre en wierook voorgerecht
twitter:reedtimmerTVN twitterde op donderdag 06-10-2011 om 23:13:58Verne Carlson is streaming live from southwest Nebraska now! The RHINO - Storm Chase Vehicle http://t.co/CpaRcjhg reageer retweet
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas, dan toch maar carpaccio
durf ik best geld op te zetten. Maar de gemiddelde NL wil dat ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die is al zo uitgekauwd, maar wedden dat AH daar weer mee aankomt
quote:
ik heb geen idee van merk, maar zal op zoek gaan naar een plaatje van een japanse mandoline. Hier kannje alleen fijn mee snijden. er zijn ook mandolines waar grof mee gesneden kan wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, serieus vraagje.... dat snijtechnieken boek heeft best heel wat leuke plaatjes, maar 3/4 gaat over het snijden op een mandoline. Wat is een (voor een amateur betaalbaar) goed merk? Dat flutterding wat ze nu bij de blokker verkopen is het zeker niet, maar bij de kookwinkel hebben ze meerdere en inmiddels weet ik wel dat duur niet altijd goed betekend
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:18 schreef Drassss het volgende:
Die flapdrol zit helemaal fout, hij moet honderden kilometers noordelijker zitten
Wat een amateur is het ook. Ik zal het tegen hem zeggen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik een paar keer met Reed gezeten toen we Joplin aan het chasen waren
Gaat mij om het fijne snijden, en bijvoorbeeld een soort van wafeltjes snijden van aardappels.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb geen idee van merk, maar zal op zoek gaan naar een plaatje van een japanse mandoline. Hier kannje alleen fijn mee snijden. er zijn ook mandolines waar grof mee gesneden kan worden
Ik heb het een keer getweet naar hem dat het werkelijke werk 100 miles noordelijk van hem zat. Geen reaktie op gekregen (en dat was met Joplin), de volgende dag wel de tweetjes van beelden van collega's die wél beelden hadden. Daarom ben ik benieuwd naar de Joplin uitzending van stormchasers.... Reed zat niet eens in de buurtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een amateur is het ook. Ik zal het tegen hem zeggen!
Tja.. ik zeg altijd. De beste weerman/voorspeller is de persoon met de beste bronnenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het een keer getweet naar hem dat het werkelijke werk 100 miles noordelijk van hem zat. Geen reaktie op gekregen (en dat was met Joplin), de volgende dag wel de tweetjes van beelden van collega's die wél beelden hadden. Daarom ben ik benieuwd naar de Joplin uitzending van stormchasers.... Reed zat niet eens in de buurt
Thanks, japans dus, 30-40 euri is te doen. Ga ik daarmee maar eens naar de kookwinkel. Voor ik toe ben aan wafeltjes snijden ben ik wel weer een paar maandjes verder.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan je geen wafeltjes mee snijden.
deze ligt tussen de 30 en 40 euri
Zit geen vingerbeveiligingsding op... is dus voor mij nog iets te hoog gegrepenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een professionele en kan je wel wafeltjes mee snijden. schat 80 a 100 euri
En ik wou net zeggen, maar niet heftig genoeg om Weeralarm V.S. # 11 Extreem weer - North-Dakota the place to be! weer een kickje te geven... zie ik dat je die al gekicked hebquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
Tornado warning
Edit: Haakje te zien..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, japans dus, 30-40 euri is te doen. Ga ik daarmee maar eens naar de kookwinkel. Voor ik toe ben aan wafeltjes snijden ben ik wel weer een paar maandjes verder.
Had laatst netjes wat groente mooi brunoise gesneden (en het recept zij gewoon in stukjes snijden en 5 minuten blancheren), maar mijn brunoise was zo fijn dat ze na 1 minuut al moes waren.
Ik begreep direct wat de invloed van snijwijze was op de bereidingstijd
wel hoor, ligt ernaast.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit geen vingerbeveiligingsding op... is dus voor mij nog iets te hoog gegrepen
Ik had er vorige week nog even gekeken om kahaarin te vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Ja, ik zal steeds de nieuwe afleveringen daar neer flatsen
Staat in het boekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
wel hoor, ligt ernaast.
Snelle les dus![]()
brunoise is altijd 0.5 x 0.5
julienne 0.2 x 0.2 bij 6
kan ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat in het boek0,2x0,2 kan ik echt niet met het handje. Jij wel
![]()
![]()
Brunoise lukt mij nog wel. Maar als in een amateur recept staat in stukjes en je maakt brunoise dan wordt de kook/blancheertijd korter
quote:
ben nog van de oude generatiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig, die stomme kranenborg doet het voorkomen alsof je gewoon zo uit de losse pols perfect juliene kan snijden
![]()
Was een leuk leermomentje voor mijZo'n achteraf ja dat is logisch momentje
Dus het julienne snijden is er bij jou ingeslagenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben nog van de oude generatietoen werd het er in geslagen
ging vroeger nog met de harde hand. Slaan is wat overdreven, maar donderspeeches a la gordon ramsey heb ik wel meegemaakt als leerlingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus het julienne snijden is er bij jou ingeslagen![]()
Dat is leerling-mishandeling
Gebeurt dat dan helemaal niet meer ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
ging vroeger nog met de harde hand. Slaan is wat overdreven, maar donderspeeches a la gordon ramsey heb ik wel meegemaakt als leerling
zal zo af entoe nog wel gebeuren, maar niet veel meer. Jeugd is een stuk mondiger geworden en accepteren het niet meer. Uiteindelijk wwordt er ook niks mee bereikt. Als johnny Boer zo zou zijn, had hij geen 3*** gehad. Ze moeten er wel lange dagen m aken, maar wordt wel goed voor het personeel gezorgdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gebeurt dat dan helemaal niet meer ?
Ik zit zelf ook al een tijdje iets hoger in de laag, maar toen ik aan het begin van mijn IT-carriere stond werd er ook wel gespeeched hoor
maak me gekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
oven piept brood is klaar
![]()
Even laten afkoelen en dan zo voor het slapen gaan nog lekker het kapje met een dikke laag roomboter en pate
Goed voor je personeel zorgen is m.i. prio 1, maar hoeft toch niet te betekenen dat je alles met de 'mantel der liefde' moet bedekken? (sorry denk even aan mijn eigen situatie waarin een goede donderbui vanuit management wel eens gezond zou zijn voor een vruchtbare aarde)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal zo af entoe nog wel gebeuren, maar niet veel meer. Jeugd is een stuk mondiger geworden en accepteren het niet meer. Uiteindelijk wwordt er ook niks mee bereikt. Als johnny Boer zo zou zijn, had hij geen 3*** gehad. Ze moeten er wel lange dagen m aken, maar wordt wel goed voor het personeel gezorgd
Roomboter komt gewoon uit een pakkie hoor, en de pate is ook maar gewoon de roompate van C1000quote:
Niks te eten hier, dus alles is beter dan dat!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Roomboter komt gewoon uit een pakkie hoor, en de pate is ook maar gewoon de roompate van C1000![]()
Maar wel lekker op vers brood
Wil je ook wel het recept van het tarwebrood pm-en hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:47 schreef Drassss het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff je maakt mij ook gek.
Oh, dan kwel ik je dus de hele avond al met de koekjes en brood sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niks te eten hier, dus alles is beter dan dat!
Wat voor machines heb ik nodig behalve een oven?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je ook wel het recept van het tarwebrood pm-en hoor![]()
Is niet moeilijk te maken, alleen even geduld hebben voor het rijzen
Juist!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan kwel ik je dus de hele avond al met de koekjes en brood sorry
Een kom voor de ingredienten, twee paar handen om die te mengen, natte theedoek om het deeg te laten rijzen, een broodvorm en een ovenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat voor machines heb ik nodig behalve een oven?
dat maakt het toch het lekkerst.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Roomboter komt gewoon uit een pakkie hoor, en de pate is ook maar gewoon de roompate van C1000![]()
Maar wel lekker op vers brood
Makkie!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een kom voor de ingredienten, twee paar handen om die te mengen, natte theedoek om het deeg te laten rijzen, een broodvorm en een oven
Vannacht vond je de massage nog lekker?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
Springt in ene een kat op mijn nek net dat ik naar voren duik om wat te typen.... Is niet fijn om een weggelijdende kater op je rug te hebben
stuur je wel een keer mijn mail adres, is makkelijker. Hoef ik niet alles over te typenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je ook wel het recept van het tarwebrood pm-en hoor![]()
Is niet moeilijk te maken, alleen even geduld hebben voor het rijzen
ja, maar dat hoe, is hier bij mijn organisatie m.i. met het .... bak jij maar een taart voor die arme jongens die wél fout zaten, maar nu psychische problemen hebben omdat jij je stem verheft hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat maakt het toch het lekkerst.
Natuurlijk mag je iemand wel terecht wijzen, maar gaat erom hoe je dat doet. En dat mag ook bast met enige stemverheffing
Dat was vannachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Makkie!
[..]
Vannacht vond je de massage nog lekker?
en ik zou dan zeggen "aan het gas"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, maar dat hoe, is hier bij mijn organisatie m.i. met het .... bak jij maar een taart voor die arme jongens die wél fout zaten, maar nu psychische problemen hebben omdat jij je stem verheft hebt
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
stuur je wel een keer mijn mail adres, is makkelijker. Hoef ik niet alles over te typen
quote:
als ik maar goede recepten heb lukt het wel. kan ook brioche en focaccia maken. Mis alleen goede receptenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
lees ik hier nu dat kokje zelfs niet weet hoe hij een simpel tarwebrood moet bakken
Moet je niet elektrisch koken hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
en ik zou dan zeggen "aan het gas"
Zal eens even in mijn archief duiken... brioche heb ik nog nooit geprobeerd, duivenkater wel. Heb wel een aardig focaccia recept hier liggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik maar goede recepten heb lukt het wel. kan ook brioche en focaccia maken. Mis alleen goede recepten
Ik kan niet andersquote:
inductie wel, halogeen ken ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan niet anders(halogeen dan wel)
inductie heb je dure speciale pannen voor nodig. Is even wennen, maar halogeen is best te doen. Enige wat je heel wat moeite kost is om de vlam in de pan te krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
inductie wel, halogeen ken ik niet
daar hebben ze speciale stokjes voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
inductie heb je dure speciale pannen voor nodig. Is even wennen, maar halogeen is best te doen. Enige wat je heel wat moeite kost is om de vlam in de pan te krijgen
Stokjes? Die ken ik niet.... ik moet gewoon met een flameblower de fik erin stekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar hebben ze speciale stokjes voor
Snel naar het raam toe lopen en hopen dat je dit keer wel blijft plakkenquote:
die dingen heten lucifersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stokjes? Die ken ik niet.... ik moet gewoon met een flameblower de fik erin steken
was er maar eenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snel naar het raam toe lopen en hopen dat je dit keer wel blijft plakken
quote:
Dacht ik hier bij de eerste ook, maar heeft een uur gefiltst en gedonderdquote:
quote:
Ruim voor de lunch op.... oven is nu aan het voorverwarmen voor de koekjes voor julliequote:
Beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ruim voor de lunch op.... oven is nu aan het voorverwarmen voor de koekjes voor jullie
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Beter![]()
Kom je ze gelijk langs brengen?
Moet je wel een eindje rijden uit amsterdam vandaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet ze nog eerst even bakken, en dan afkoelen, maar dan kom ik ze brengen hoor
![]()
Vandaag met chocolade
Jaaaah maar dat zijn virtuele koekjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
zodra ze klaar zijn kom ik ze hier brengen en in ABO
Maar echt veeeeeel lekkerder dan een of ander plaatje wat je van google plukt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jaaaah maar dat zijn virtuele koekjes
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar echt veeeeeel lekkerder dan een of ander plaatje wat je van google plukt hoor
Ik wil er wel een paar in een envelop stoppen en naar je toe sturen hoorquote:
jij heb net een lang weekend achter de rugquote:
Als ik er ben zal het wel weer meevallen, maar nu moet ik er echt niet aan denkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij heb net een lang weekend achter de rug![]()
en sinds wanneer is werken voor jou![]()
Hoef je nu ook nog nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als ik er ben zal het wel weer meevallen, maar nu moet ik er echt niet aan denken
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef je nu ook nog nietzelfs de komende 12 uur nog niet
ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Vandaag toch kaartje naar Kahaarin op de bus gedaan.
Was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
F*** de hele week geen ruk op tv en dan nu tijdens TVOH National treasure op sbs
niet stiekem snoepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse moet even koekjes uit de oven halen![]()
is proevenquote:
quote:
voor het frisje en het bittertje en de twistquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ze zijn lekkuh
heb er ook wat sinaasappelschil door gedaan
Ik was de chocolade aan het raspen en toen moest ik in ene aan die sinassnippers in chocolade denken, dus maar een biosinaasappelschilletje erachteraan gerasptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor het frisje en het bittertje en de twist
da hejje goe gdoetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de chocolade aan het raspen en toen moest ik in ene aan die sinassnippers in chocolade denken, dus maar een biosinaasappelschilletje erachteraan geraspt
Met simple dingen als koekjes bakken durf ik wel te experimenteren hoorquote:
Lekkerquote:
quote:
quote:
Ik verwacht nu ieder momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik verwacht nu ieder moment* pl4kkie duikt snel de kast in voor een verkleedpartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._)!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Heb kanaal geswitched naar Disc.... TVOH kan mij niet echt boeienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef pl4kkie het volgende:
Ohh er is weer Treasure Quest op discovery![]()
je moet ook multi taskenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb kanaal geswitched naar Disc.... TVOH kan mij niet echt boeien
Was daarnet ook aan het multitaskenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was daarnet ook aan het multitasken![]()
2e lading koekjes uit de oven gehaald, ondertussen mijn ma aan de telefoon, en hier in de gaten houden of er geen onzin gepost wordt
Ik was dus twitter vergeten, en boodschappenlijstje voor ma en mijzelf voor morgen makenquote:
Dat is toch zonde van je tijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Drassss het volgende:
Ik multitask in het bekijken van 5 voetbalwedstrijden
Ik keek dit altijd als ik wakker werd op zondag ochten om een uur of 10. Nu hebben dat naar de avond verplaatstquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb kanaal geswitched naar Disc.... TVOH kan mij niet echt boeien
Kunnen vrouwen dat wel? Multitasken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was daarnet ook aan het multitasken![]()
2e lading koekjes uit de oven gehaald, ondertussen mijn ma aan de telefoon, en hier in de gaten houden of er geen onzin gepost wordt, en twitter niet vergeten
Niet zo goed als kokkiesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik keek dit altijd als ik wakker werd op zondag ochten om een uur of 10. Nu hebben dat naar de avond verplaatst. Vind het super boeiend hoe ze die wrakken in komen en evt schatten kunnen vinden en bergen.
[..]
Kunnen vrouwen dat wel? Multitasken?
Dan slaap ikquote:
Het is pas half 10quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Juist, mijn ogen waren ook bijna gesloten
boeiend he dat voetbalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Juist, mijn ogen waren ook bijna gesloten
nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |