De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha,
Maar, misschien dat we maar een enquete moeten houden voor UDOWU'ers, dat ze zelf wat dingen kunnen aanvinken, en eventueel zelf het lijstje kunnen aanvullen met suggesties.
Voor en door UDOWU'ers, jwz.
TT & FIPO, bazencombinatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goed idee.
Vraag voor alle UDOWUers
Zoals sommigen wel weten komt er een website voor onze bazenreeks. Hebben jullie nog suggesties, ideeën, en hoe zouden jullie het willen hebben met wat erop?
Oja, oja, sorry!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik had antwoord gegeven op je vraag, maar krijg verder niets
EN ALS JE DAN OP JOUW NAAM KLIKT WORD JE METEEN DOORGELINKT NAAR http://www.9292ov.nl/quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
IK WEET HET
WE GAAN MIJN NAAM EXTRA GROOT IN VETGEDRUKT CALIBRI 78 OP DE SITE ZETTEN
Let jij maar eens op. 2 minuten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
IK WEET HET
WE GAAN MIJN NAAM EXTRA GROOT IN VETGEDRUKT CALIBRI 78 OP DE SITE ZETTEN
Ja, is wel leuk, maar dat gaat veranderen, vanaf morgen hou ik me bezig met emailsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, oja, sorry!
Ik faal nu al.
Telefoon ditdat, oké! Lijkt dat je leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |