Dat ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah crap, een heel topic eraan herinnerd worden.
Goddank moeten mensen heel goed zoeken om dingen aan mijn naam te linken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat ja!maar ik vind het wel fijn, zo'n lesje. Ik ben al redelijk voorzichtig met dingen op internet schrijven, nu nķg meer
Jouw naam is volgens mij ook wel redelijk vaak voorkomend. Scheelt ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind toch ook niet heel veel raars op google over mezelf, hoewel ik toch onder mijn eigen naam post hier. Maarja, met alleen een voornaam kom je ook niet heel erg ver...
Tegenwoordig wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw naam is volgens mij ook wel redelijk vaak voorkomend. Scheelt ook.
komt door facebook, door vriend van vriend persoon te zijn etcquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef princess-a het volgende:
Ik Google net mezelf, voor + achternaam, en als ik dan klik op een bepaalde link komen 12 foto's naar voren, 2 van mij, 2 van collega's, en die van mnHoe raar is dat!
Ik heb hem op Facebook nog niet aangemerkt als mnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
komt door facebook, door vriend van vriend persoon te zijn etc
Lollerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, bij plaatjes zie ik alleen m'n Cthulhupluche die van mij is. De rest is een of ander wief met bijna dezelfde naam.
Ieh, dit stond er ook tussen:
[ afbeelding ]
Nu durf ik mezelf nooit meer te googlen.quote:
En heel veel gitaren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef Lindytje het volgende:
Oh, bij afbeeldingen krijg ik wat dansfoto's en FB-profielfoto's en visagiewerk. Ook een dikke prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |