De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kamer is wel nice, ik zou er wel 20 jaar 24 uurs isolatie in kunnen doorbrengenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Dimens het volgende:
En dan nu pics van een echte zolderkamer autist. Het is wel een kleine kamer, maar ik wil eerst mijn opleiding halen, spullen inslaan en daarna pas het huis uit.
Vanuit de deuropening.
[ afbeelding ]
Bedbank in de bank stand, handig te gebruiken tijdens het gamen of wanneer mensen
langskomen.
[ afbeelding ]
Zicht vanuit bank op de televisie.
[ afbeelding ]
Bedbank in bed stand, voor wanneer ik televisie of een film kijk.
[ afbeelding ]
Televisie vanuit mijn bed gezien.
[ afbeelding ]
Televisie aangesloten op de laptop, voor gamen en kijken van films en om te computeren.
[ afbeelding ]
Nog wat apparatuur.
[ afbeelding ]
Op de foto's te zien:
• Samsung LE40C530 televisie
• Yamaha RX-V350 receiver inclusief bijbehorende speakers
• Typhoon computer speakers (Typenummer onbekend)
• Sony Vaio VPCF13M1E laptop
• Apple MacBook Air 11"
• Bose Portable Sounddock met Apple iPhone 4
• Nintendo Wii
Dingen die nog gaan komen en/of vervangen gaan worden. (Gesorteerd op prioriteit)
• Drinken voor in het lege glas.
• Asus CM6730-I7 desktop. Vervanger voor de Sony laptop.
• Harman Kardon receiver met Harman Kardon speakers, nog geen voorkeur welke het wordt. Deze gaat de Yamaha set vervangen.
• Een mooier meubel voor de Bose Sounddock, misschien ook meteen voor de Yamaha/Harman Kardon set in te zetten.
• Een nieuwe televisie, waarschijnlijk een Philips, Panasonic of Sharp aangezien ik dat mooie televisie's vind.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Dimens het volgende:
En dan nu pics van een echte zolderkamer autist. Het is wel een kleine kamer, maar ik wil eerst mijn opleiding halen, spullen inslaan en daarna pas het huis uit.
Vanuit de deuropening.
[ afbeelding ]
Bedbank in de bank stand, handig te gebruiken tijdens het gamen of wanneer mensen
langskomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Televisie aangesloten op de laptop, voor gamen en kijken van films en om te computeren.
[ afbeelding ]
Nog wat apparatuur.
[ afbeelding ]
Op de foto's te zien:
• Apple MacBook Air 11"
• Nintendo Wii
Dingen die nog gaan komen en/of vervangen gaan worden. (Gesorteerd op prioriteit)
• Harman Kardon receiver met Harman Kardon speakers, nog geen voorkeur welke het wordt. Deze gaat de Yamaha set vervangen.
• Een mooier meubel voor de Bose Sounddock, misschien ook meteen voor de Yamaha/Harman Kardon set in te zetten.
• Een nieuwe televisie, waarschijnlijk een Philips, Panasonic of Sharp aangezien ik dat mooie televisie's vind.
Ik heb liever moedermelkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Wilt iemand warmu sjokoladumelk van mij?
Ik heb nog een halve mok koffie staan, maar je mag het er wel bij in mikkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Wilt iemand warmu sjokoladumelk van mij?
we are so much alikequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Dimens het volgende:
Vanuit de deuropening.
[ afbeelding ]
langskomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat apparatuur.
[ afbeelding ]
Op de foto's te zien:
• Apple MacBook Air 11"
• Nintendo Wii
Op dat bed is het nog nooit gebeurd, behalve een beetje flikflooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef mc-Piel het volgende:
harde kamer dimens, je hebt er niet bij gezet '' where the magic happens'' ..
Dan moet je even naar je moeder, want ik ben nog geen moeder.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve mok koffie staan, maar je mag het er wel bij in mikken
Zeker, zeker. Ik ben er ook wel heel erg blij mee. Nog een paar veranderingen en hij is af.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Maar dimens, wel chille kamer vooral die bankzitding.
mehh, die van m'n moeder zien er redelijk leeg uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Dan moet je even naar je moeder, want ik ben nog geen moeder.
linkje? of nieuwe pics, mag ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ook ooit m'n kamer gepost ergens, dachten mensen dat het een gevangenis was
Komt door de camera, lichtinval is slecht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nice touch dat beeldscherm met die uitgeveegde spermavlekken
Ga geen nieuwe pics maken, is echt een bende altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
linkje? of nieuwe pics, mag ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |